"Now kiss me you fool"
"Cock your ass up"
"I am in love with Lou, and all his little things"
"Kam si chceš sednout?" "Vedle tebe"
"I have loved you since we were eighteen"
"Made it so Lou had to wall away"
Seděl jsem vedle mladšího bruneta a oba jsme koukali na ženu, která nám kladla otázky, když Harry odpovídal, dlaní přejížděl rukou po objemu tlusté flašky, pootevřel jsem rty a bezmocně se díval na jeho pohyby dlaní.
Seděl jsem na sedačce a poslouchal každé jeho slovo, každé slovo toho roztomilého nevinného bruneta.
Neudržel jsem se a rukou si zakryl svůj rozkrok, jakmile odešel ode mě, ušklíbl se, když viděl, co s mým tělem udělal."To je flíček? Myslela jsem, že je to jizva," řekla překvapeně mladá Němka.
"To je flíček,"
"To já mu ho udělal," řekl jsem pyšně.""Harry, si dobrý v práci s rukama?"
"Velmi dobrý," ohodnotil jsem jej.Pohlédl jsem na kudrnáče, který se nyní ke mě otočil čelem, zpíval do mikrofónu a já měl tak dokonalý výhled na jeho zadek.
Ihned jsem se otočil a vydychavál, co teď, co teď?!Veškeré tyhle škádlivé vzpomínky ve mě vyvolali několik příjemných pocitů, mé kalhoty mi byli pomalu dost těsné, v břiše jsem měl motýlky a měl jsem ze všeho výborný pocit, byl jsem zamilovaný.
Moje mysl byla plná Harryho, chlapce jež mě každý koncert, rok co rok roztomile provokoval, ovšem úspěšně.Abych řekl vše, tak jsme spolu s Harrym několikrát spali a nebylo to zrovna málokrát.
Ale není si to vyčítat, přece spolu chodíme, už pět let.Ovšem nebylo nám přáno ze strany našeho managementu, abychom to dali světu najevo a tak se ze všeho stalo škádlení na pódiu při koncertech, hlazení, svůdné pohledy, objetí a sem tam polibky.
Ještě před týdnem se osahával přímo na pódiu a já jen stál v tu chvíli jako kámen a bezmocně na něho koukal.
"Lou? Brouku na co myslíš?" Otočil jsem se za původem hlubokého hlasu a usmál se.
"Na to, jak mě každý koncert uděláš tvrdým," zasténal jsem, když mi věnoval mokrý polibek na krk.
"Mé poslání," vydechl a skousl mi ušní lalůček.
"Harolde," zamručel jsem a následně zavřel oči, když mi začal mou bouli uspokojovat přes kalhoty.
Spokojeně dýchal na můj krk a následně přešel přede mě.V tu chvíli jsem si všiml, že na sobě měl kočičí ouška a na tvářích namalované fousky doplněné čumáčkem na nosu.
"Fuck Harry," zasténal jsem a ihned si ho přitáhl na klín a věnoval mu několik dravých polibků.
"Shh, sténání si nech na potom," šeptl mi a pomalu si klekl přede mě na zem, šikovnýma rukama mi stáhl kalhoty až na zem a podíval se na mě jeho dokonalýma smaragdovýma očima.
"Si připravený na pořádné uvolnění?" Na jeho úsměvu hrál ušklebek a já omámeně souhlasil.
Sundal poslední látku, která zakrývala můj rozkrok.Uchopil můj penis a přejel po něm dlaní, načež jsem zaklonil hlavu a čekal na to, až přijde na to, co se chystá udělat.
Když jsem se konečně dočkal jeho úst, hlasitě jsem zasténal a stiskl jeho vlasy do menšího culíku.Věděl kdy co udělat a tak mi krátil můj cíl, který byl velmi blízko.
Když stáhl tváře s výkřikem jeho jména jsem mu vyvrcholil do úst a on to spokojeně spolikal.
"Svou odměnu dostaneš, až mě přestaneš škádlit na pódiu," pohladil jsem jeho tvář a s úšklebkem jsem se odešel vysprchovat.