party. (-larry)

2.8K 179 9
                                    

Upíjel jsem ze svého kelímku čerstvě nalitý alkohol a koukal na svého kamaráda Nialla, jak se baví s několika dívkami kolem sebe.

Celý přímo zářil a smál se, roztomilé.

Usadil jsem se do voňavé trávy na mou deku a koukal na krásný sluneční svit, který paprsky hladil mou kůži a rozmazloval si jí tak teplem.

Na sobě jsem měl džínovou košili, bílé triko s duhou a béžové kraťasy.

"Ahoj," ozval se dost chraplavý a hlubší hlas těsně u mého ucha.

"Ahoj," věnoval jsem úsměv brunetovi, který se posadil vedle mě, též s kelímkem, ovšem to už spíše nebyl alkohol.

"Jsem Harry,"

"Louis," objali jsme se.

Měl krásně mechové oči, jeho rty byly plné s ďolíčky, když se usmál, lícní kosti ostré a vlasy dlouhé po ramena.

"Si tu sám?"

"Nah," ukázal jsem na blonďáka, který se smál a objímal dvě holky kolem pasu, nejspíše zase vyprávěl nějaké historky z Irska.
"To je můj kamarád Niall," dodal jsem a brunet s úsměvem kývl.

"Ty nejsi na takovou společnost?" Zasmál se a já s ním.

"Ne na dámskou společnost," mrkl jsem.

"Vítej v mém světě,"

"Co? A zrovna ty vypadáš jako nějakej lamač srdcí," usmál jsem se a koukal na něho.

"Nah," ukázal jeho krásně bílé zuby a doplnil to ďolíčky ve tvářích.

"Dobře, už mlčím," se smíchem jsem zvedl ruce, jako bych se vzdával při nějakém útoku.

"Moje společnost ti vadí?"

"Upřímně? Ne," zasněně jsem se usmál a opřel se o jeho rameno, alkohol už se mi dostavil do hlavy.

"To mě těší," šeptl tiše a nosem bloudil v mých rozcuchaných vlasech, sem tam jsem i ucítil jeho rty na své pokožce.

S úsměvem jsem si lehl na deku celý a za triko jsem si ho přitáhl nad sebe, tohle možná dělal alkohol, ale já to chtěl uvnitř sebe jako bych si byl stoprocentně jistý, že on je ten pravý.

Jakmile byl dost blízko, slepil jsem naše rty dohromady jako dva kousky puzzle.

Naše polibky byly jemné a vášnivé, jeho rty byly hebké jako hedvábí.

Chytl jsem ho kolem krku a políbil ho na rty ještě jednou.

"A ty si sem nechtěl, že tu bude nuda," zasmál se mi známý hlas a já jsem koukl na vysmátého blonďáka.

"Um," zamručel jsem a hladil kudrnatého bruneta po boku, pričemž jsem se ho druhou rukou stále držel kolem krku.

"Ještě," šeptl jsem a našpulil rty, když naše rty od sebe oddálil, spokojeně se usmál a znovu mi věnoval polibek.

"Tak já jdu vy dvě holubičky,"

"Už?"

"No, jako je jedenáct večer," zasmál se blonďák.

"Klidně se ti o něho postarám a zítra ti ho odpoledne hodím domů," usmál se Harry.

"Dobře, užijte si to," mrkl na nás a kráčel si ke svému stříbrnému Range Roveru.

"Tak a my už pojedeme taky, dáme si nějakou dobrou večeři a skoukneme nějaký filmy, bereš?"

"Zní skvěle,"

S úsměvy na tvářích jsme se zvedli ze země, sbalili deku, já jsem vzal svůj batoh a mohli jsme vyrazit k Harryho autu, matně černý Mercedes.

Jakmile jsme dojeli k cíli, stáli jsme před obrovskou vilou.

Vystoupili jsme z auta a v tom už u plotu štěkali dva velcí psi, německé dogy.

"To jsou moji miláčci," usmál se a otevřel vetší dveře na zahradu, pomalu jsem vešel a hned obdržel několik psích pusinek.

"Dost!" Zavelil Harry a oba psi se stáhli a utíkali dozadu na zahradu, kde si hráli s hračkami.

"Měl by ses jít vysprchovat," usmál se a pohladil mě po zádech, když jsme vešli do vily.

"Půjčím ti něco na spaní, hm?" Zvedl mou hlavu za bradu a věnoval mi dlouhý jemný polibek na rty.

"Dobře,"

Harry mě dovedl do koupelny a následně mi přinesl velké černé triko a čisté černé boxerky.

"Pak jen sejdi schody a já budu v kuchyni," přikývl jsem a ještě jsme si věnovali poslední polibek načež on odešel a já se položil do vany.

Zavřel jsem oči a pár minut relaxoval, než jsem vylezl a oblékl si čisté oblečení.
Seběhl jsem schody a usmál jsem se, když jsem viděl Harryho, jak se hýbe u sporáku.

Čekal jsem něco jiného, čekal jsem, že se semnou vyspí a využije tak mého alkoholu v krvi, ovšem omyl Tomlinsone.

Právě mě pozval k sobě a dělá mi večeři.

Šel jsem k němu a objal ho kolem pasu.

"Co to bude?" Pípl jsem mu u ouška a usmál se.

"Salát, doufám že jíš zeleninu,"

"Pořád," zazubil jsem se a políbil jeho odhalený krk, jelikož vlasy měl sepnuté v drdolu.

"Skvělé, jdi si lehnout na sedačku, je tam deka, zachvilku jsem u tebe i s mňamkou,"

Poslechl jsem a uvelebil se na sedačce, pričemž jsem se koukal na velikou televizi, ve které šel nějaký horror.

Harry přišel hned vzápětí, držel dvě misky s vidličkama a posadil se hned vedle mě, přikryl se dekou a já se opřel o jeho rameno.

"Dobrou chuť,"

"Dobrou," věnovali jsme si poslední větu a pustili se do jídla.

Harryho znám pár hodin a už toho tolik vím, je to skvělý kuchař, to je jasné.

"Bylo to výborný," vydechl jsem a on položil misky na stůl a mě si složil na klín, pričemž mě vískal ve vlasech.

"Jsi tak krásný, víš to?" Políbil mě na čelo.

"A já jsem zamilovaný víš to?"

"Teď už ano,"

ONE SHOTS - (1D , ZM)Kde žijí příběhy. Začni objevovat