Mladý chlapec běžel po silnici a hlasitě plakal, nikdo ho nevnímal, nikdo si ho nevšiml. Všichni ho ignorovali a smáli se mu.Celý nahý v té zimě běžel bos a cítil, jak jeho tělo zakazuje pomalu každému pohybu, který chtěl vykonat.
Krev zaschla na jeho tváři a on už jen pomalu padal na zem, ale vždy se zvedl.
Bum.
Marně se pokusil vstát a zůstal ležet uprostřed silnice jako raněné zvíře.
Už jen cítil chlad a tmu. Jeho tělo se připravovalo na nejhorší.
"Ne!" Křikl s pláčem brunet a hlasitě se rozplakal.
"Li, zlato," doběhl do jeho pokoje černovlasý muž a objal to malé mládě.
"Tatí, zase jsem měl ten ošklivý sen," plakal a Zayn ho natiskl na sebe.
"Lásko, miluju tě, moc moc moc tě miluju, ticho ano? Tatínek musí spát," vydechl unaveně a hladil Liama, který mu plakal v náruči.
"Hajni si, budu tu chvilku s tebou," vydechl a zalehl k malému pod deku.
Hladil jeho maličké tělíčko a věnoval mu několik polibků po obličeji, tak moc ho miloval.
"Hezké sny," věnoval mu delší polibek na rty a Liam ho chytl za ruku.
"Neodcházej, nesmíš, bojím se," pípl a Zayn si přivlastnil jeho rty na delší dobu.
Jejich rty se o sebe opatrně třeli a Zayn cítil, jak se maličký klepe.
"Lásko, neboj se," zasténal tiše Zayn když Liamova ruka přejela po jeho jeansech a dotkla se tak jeho citlivého místa.
"Zůstaň tu semnou, prosím," pípl Liam do jeho rtů a za ruku si ho tlačil k sobě.
"Jen dnes," usmál se Zayn a opět se zachumlal k němu.
Liam si svlékl triko a natulil se k Zaynovi, který hladil každou jeho část na bříšku.
Nepřipadalo mu to divné, byl to jeho tatínek a navíc mu to přišlo správné, kdyby však věděl, že je to trestné.
Liam padl do říše snů a opět ztratil pojem o slově realita.
Znovu se ocitl na silnici a běžel celý potřísněný krví ulicí.
Tentokrát na něho koukal soused a hlasitě vykřikl, dokud ho neutišila žena vedle něho.
Jejich tváře maličkého vystrašili a on začal plakat.
"Tati," opět vzlykl a otevřel oči, vedle něho nikdo nebyl.
"Tatí, tatí!" Začal maličký křičet a Zayn přišel do pokoje.
"Byl jsem ti udělat mléko, musíš zaspat, teplé mléko pomůže," podal maličkému mléko a on ho ihned vypil.
Zachumlal se do Zaynovi náruče a opět usnul.
Probrali ho až rány a on vstal z postele, oblékl si triko od pyžámka a s medvídkem cupital ze schodů.
"Dost!" Ozval se Zayna hlas a maličký hned vtrhl do kuchyně.
"Tatí!" Vyjekl, když uviděl neznámého v černém, jak drží Zaynovi u krku nůž.
"Nechte ho, nechte ho být!" Vykřikl Liam a začal hlasitě plakat, bylo to pro malé dítě nechutné se takhle zachovat.
Muž zatlačil na nůž a Zaynovi stekla krev po krku.
Liam se s pláčem rozeběhl a bouchl muže do nohy, věděl že to nestačí a tak se natáhl pro pánvičku a tou mu vrazil do rozkroku, na hlavu nedosáhl, ale jeho nápad se vydařil.
Muž spadl a Liam mu dal pánvičkou ještě i přes hlavu, po čemž muž ztratil vědomí.
Zayn ležel na zemi a zhluboka dýchal, menší šrám na krku naštěstí nijak nepohoršil jeho stav a Liam si k němu hned sedl.
"Tati," vydechl tiše a objal Zayna, který se zvedl s sice dlouhou ranou na krku, ale ne tak hlubokou jak muž chtěl.
"Li, zachránil si mě," polkl Zayn a hned se natáhl pro telefon, kterým volal policii.
Oba byli ošetřeni v sanitce a muž odvezen na policii.
Jakmile Zayn obdržel telefonát od policie, dozvěděl se, že to je už přes rok hledaný muž, který zabil několik rodin a znásilnil několik dětí.
To upozornění ze snu zachránilo Zayna.
Teď už to brunet chápal, kdyby totiž nevstal a nešel dolů, to on by byl ten kluk co běžel po silnici.