ugh sorry. (-larry)

5.4K 289 7
                                    

Jel jsem autobusem, jako každý den a sedl jsem si k oknu, což jsem moc nedělal.

Ani ne po deseti minutách si vedle mě sedl celkem, celkem dost, pohledný brunet a já se na něho jen usmál.

Sem tam koukl do telefonu, ale sluchátka mu padala na zem, zvedl jsem je a podal jsem mu je, on však neodpověděl, jen se pousmál.

"Říká se děkuju" zamumlal jsem si a ten idiot se ani neotočil.

Protočil jsem oči a svou hudbu si dal na plno, ani mu to nevadilo.

Celou dobu jsem na něho koukal a on byl zabraný jen do telefonu a něco si četl.

Podrbal jsem se na stehně a on na mě koukl.

"Máš nějakej problém?" Zamumlal jsem a on s sebou jen otřásl a opět koukl na zem.

Víčka natiskl silně k sobě a opět se věnoval telefonu.

"Slušnost je odpovědět" svraštil jsem obočí a svůj vztek už jsem nedokázal držet uvnitř sebe.

Vytáčelo mě, když se mi někdo smál nebo neuměl odpovědět, debil, co si o sobě myslí?

Už jsem byl skoro na místě, celý rozespalý jsem si zapnul bundu a pomalu vstal, s tím idiotem to ani nehlo.

Prohrábl jsem si své kudrlinky a nadechl se.

"Můžu prosim vystoupit?" Nic.

Šťouchl jsem do něho a on hned vyskočil a vystrašeně koukal, to já bych se měl tak tvářit.

Brunet si sedl zpět a rozplakal se, najednou mnou projel elektrický náboj a šel jsem zpět k němu.

Nevím proč, ale bolelo mě ať brečel kdokoli.
Na tohle jsem byl dost citlivý.

"Copak se stalo? Ublížil jsem ti nějak?" Jen se na mě podíval a vytáhl svůj telefon.
Zase ten telefon, to nemůže normálně komunikovat?!

"Nemůžeš mluvit jako normální člověk?!" Zamračil jsem se a jeho oči v sobě měli bolest.
Způsobil jsem ji já?

Jestli ano, tak se nenávidím.

Jeho malé prstíky začaly psát po displeji telefonu:

'Promiň, jsem hluchý. :('

ONE SHOTS - (1D , ZM)Kde žijí příběhy. Začni objevovat