"Ni, pojď sem," ukázal brunet na sedačku vedle sebe a koukal na malého blondýna, jak pomalu kulhá k němu.
"Ni bolí bříško," mňoukl maličký a lehl si na záda s jeho roztomile vypouklým bříškem.
"Trápí tě naše miminko?" Usmál se brunet a hned mu vyhrnul svetřík nad pupík a dodal mu tak krouživé hlazení na místě podbřišku.
Niall byl v tenhle moment nepopsatelně moc mazlivý, vždy se styděl, nebyl typ na to, aby ho Harry objímal, hladil, byl velmi plachý.
Ovšem když se zjistilo, že Niall po jejich omylné první noci otěhotněl, opustil své plaché já.Ležel na zádech a hlavu si položil staršímu do klína, nechal ho, aby mu hladil jeho blond vlásky.
"Máš hlad?" Jakmile kudrnáč vyslovil větu, Niall už seděl v kuchyni na židli a sledoval nedočkavě kuchyňskou linku.
"Copak by si má dvě sluníčka dali?"
"Ovocné palačinky," pípl a natěšeně se olizoval, vypadal tak moc roztomile.
Ouška bedlivě nastražil a poslouchal tak každou tichou ránu, zašustění a prskání, co bylo slyšet od sporáku.Harry smíchal všechny ingredience a pustil se do smažení palačinek, co ihned blondýn zaregistroval a nosánkem nasával tu dokonalou vůni.
"Jahůdky, meruňky, jablka, borůvky a maliny," vyjmenoval brunet mladšímu, když dodělal několik palačinek.
"Jahůdky," vydechl nakonec.
Když dostal svou porci, spokojeně zavrtěl chlupatým a huňatým ocáskem.
Natáhl své ručičky a vzal si do nich první palačinku, kterou vedl přímou cestou do úst.
Takhle dokázal sníst osm palačinek a zapil to čerstvým studeným mlékem."Tak, oba jste se pořádně najedli?" Stoupl si za Nialla a pohladil ho po jeho těhotenském bříšku.
Jeho úsměv se velmi rozšířil, když cítil, jak jejich děťátko kope.
Obě dlaně dal na bříško menšího a fascinovaně se usmíval.Bylo to pro něho něco nového, ano, jistě že poznal hodně těhotných žen, ale to je ono, žen.
Jeho Niall je muž a ještě k tomu hybrid.Opatrně si ho vzal do své náruče a odnesl ho do ložnice.
Ložnice byla v barvách červené a černé, což působilo velmi tajemně, vášnivě a celkově obě barvy se k sobě hodily.
Harry měl dobrý vkus na nábytek, či interiér, zahradu, bazén.Jeho Niall si žil jako na zámku, celkově se o něho staral jako o zranitelné, křehké pírko.
Když ho zachránil, už od té doby se o něho tak staral.
Teď, když byl jeho blondýnek těhotný, nenastala ohledně péče žádná změna, možná, že si dával vetší pozor a nenechal Nialla nikam jít samotného, skoro ani na záchod ne.Niallovi nic z toho nevadilo, cítil se výborně, cítil se milován a to taky byl.
Ze začátku byl ze svého stavu smutný, ale nyní nemohl být šťastnější.