"Liame, už nemůžu, jsem vyčerpaný," vzlykl blondýn a padl na kolena.
Les byl zachumlaný do černo-černé tmy a mlhy, která každým krokem ustoupila.
"Ni, musíme si pohnout," vydechl hnědovlasý a hned se vrátil k blonďákovi a pomohl mu ze země.
"Li, už ne!" Vzlykl a opět padal k zemi, to ho však Liam vzal do své náruče a pevně ho držel.
"Li," vzlykl když Liam začal pokulhávat a hlasitě dýchal, ne že by byl Niall těžký, ale běh s maličkým v ruce nebyl nejlehčí.
"Musíme najít úkryt," vydechl starší a Niall seskočil z jeho náruče.
"Támhle," pípl brunet, jelikož měl nedostatek kyslíku v plicích a ukázal na chatu, která byla nakonci mostu přes dost velký příkop.
"Bojím se výšek," otřásl se blondýn a koukl za ně, zvuky větviček je oba vystrašili.
Liam uchopil Niallovu dlaň do té své a společně běželi přes most, ovšem Liam zakopl a ošklivě spadl na nohu.
Sykl a rychle vstal, musel aspoň Nialla odnést do bezpečí, s bolestí však běžel dál a když dorazili k chatě uviděli v ní světýlka.Niall hned zaťukal a dveře se pootevřeli, stála v nich blondýnka a prohlížela si oba chlapce.
"Prosím, potřebujeme pomoc," vzlykl Niall a děvče je hned pustilo dovnitř, rychle zamkla a sfoukla všechny světýlka.
"Jsem Liam a tohle je Niall," řekl tiše Liam.
"Marylin, tohle je Kenny, Mark a James," zašeptala a zalehla na deku.
"Támhle jsou volné spacáky, musíte být tiše, dobrou noc," šeptla a Liam se s Niallem schoulili do spacáku, oba se tam nevešli a tak Liam přenechal spacák Niallovi a zabalil se do deky, která mu byla přidělena Markem.
"Musíme teď být tiše," šeptl Mark a koukal na Liama. "Zítra si popovídame," zavřel oči a snažil se usnout.
"Miláčku, teď jsme v bezpečí, hlavně klid a ticho, ano?" Šeptal Niallovi do ouška tak, aby to nikdo jiný neslyšel.
Niall jen přikývl a spojil po dlouhém dni jejich rty v jedny.
"Li, bojím se," pípl tiše, opět aby ho nikdo neslyšel.
"Neboj se, chránil jsem tě doteď a ochráním i nadále," věnoval mu další polibek a Niall jen tiše vzlykl při hluku těch věcí venku.
Nikdo nespal.
"Li," vzlykl mu do ouška a Liam hned začal hladit jeho tvář.
"Ni, tiše," dal mu ruku na ústa a líbl ho na tvář.
Niall musel svůj strach překonat, jenže bylo to opravdu težké.Pro kohokoli.
Vběhl do domu a hledal úkryt. Nikde nic, nikde nikdo.
Tiché vzlyky se linuly z pokoje naproti a on se tam potichu vydal.Malé blonďaté tělíčko leželo na těle starší ženy a otřásalo se pod nápory vzlyků.
"Jsi v pořádku?" Optal se opatrně brunet a blonďák s sebou cukl a pohlédl na něj.
"Já.. Já jsem jí zabil," vzlykl a v ruce držel kladivo.
"Maličký, to nebyla ona, už ne," vydechl brunet a suše polkl.
Liam si promnul oči a zadíval se na Nialla, ten už však spinkal.
"Zítra musíme ujít několik kilometrů, zvládnete to?" Optal se Mark Liama a ten pohladil svou nohu.
"Ano," pošeptal a koukal na jeho, jeho černé vlasy nebyly ve tmě skoro vidět.
"Je nás více, jen jsme byli prohledat okolí, jsme poslední skupina," řekl Mark.
Niall stiskl Liamovu dlaň a zamračil se, opět další zlé sny.
Poslední skupina z celého světa.