Boli sme na Hlavnom letisku v Škótsku. Nie som tu prvý raz, ale znova ma očarilo jeho veľkosťou. Bolo to najväčšie letisko v Škótsku.Čakali sme mamu. Keď vyšla z uličky, v ktorej sa rozdávali batožiny, rozbehla sa k nám.
„Detičky moje, tak veľmi ste mi chýbali. A otec neprišiel ?" vítala sa snami.
„Má veľa práce, veď to poznáš." ospravedlnil otca Rob.
„Daj mama, odnesiem ti kufor." ponúkol sa Adrián. Prišli sme k autu.Mama vyzerala nervózne.
„Si nejaká tichá. Stalo sa niečo ?" robila som si o ňu starosti.
„Som sklamaná, že otec a Amanda neprišli." sadla si do auta. Vyrazili sme na cestu domov.
„Prečo?" zvraštila obočie.
„Hope a Amanda sú na nože." vysvetlil Rob a zastavil na červenú.
„Keďže si otec zastáva Amandu, ty sa musíš zastať Hope." nahováral Adrián mamu na našu stranu.
„Porozprávam sa o tom s otcom. Dobre, Hope ? Dúfajme, že sa tento problém čoskoro vyrieši." pohladkala ma po vlasoch.
„Dúfajme."šliapol na plyn Rob.
Keď sme prišli domov, mama išla hneď za otcom do kancelárie. Rob a Adrián sa schovali vo svojich izbách. Ja som si zapla televíziu.Po chvíľke ma premohla zvedavosť. Stíšila som hlasitosť a počula mamu, ako sa vyhráža otcovi: „Finn, ja nežartujem. A ty to veľmi dobre vieš. Poviem jej pravdu."
„Toby si nespravila." buchol päsťou po stole otec.
„Ale áno, spravím to. Pôjdem s ňou v piatok na nákupy a potom jej všetko dopodrobna poviem." počula som mamu, ako zaviera dvere na otcovej pracovni. Tvárila som sa, že ma zaujala televízia.
„Akú pravdu ? O čom, alebo skôr o kom ?" šepkala som si popod nos,„To sa dozviem v piatok."
„Hope,rozmýšľala som, že by sme mohli ísť v piatok na nákupy. Kúpiš si na seba niečo pekné. Čo povieš ?" usmievala sa.
„Je to skvelý nápad." súhlasila som.
YOU ARE READING
Vyvolená
RomanceHope je 17-ročné dievča, ktorého život sa od základov zmení po príchode drzého a tajomného chlapca. Čo je za tým? Kto vlastne je ? Ľúbi ju a stačí to nato, aby zvládli všetky prekážky, ktoré im prídu do cesty ? To všetko sa dočítaš v knihe ❤✔ P.S.:...