64.kapitola

1.7K 109 23
                                    

Bola som rada, že napriek Chloeiným nevysvetliteľným pocitom a citom, sme sa nepohádali, naopak, pomáhame si. Som tu už tretí deň a Caspar sa neprebral. Volala som otcovi a povedala mu, že sa u kamarátky zdržím dlhšie. Upokojil ma, že tam môžem zostať koľko chcem,aj tak má teraz veľa práce a Rob s Adriánom sú stále niekde vonku. Bola som rada, že sa nevypytoval na podrobnosti a ponáhľal sa na nejakú poradu. Odvčera rána som videla, ako sa vzťah Chloe a Andyho mení. Boli viac spolu, čo som si myslela, že už sa to viac nedá. Chloe vyzerala šťastná. Vyzerala... Ja som vyzerala ako troska, ktorá iba zavadzia, len aby si do nej mohol ktosi kopnúť. Myšlienky na Caspara ma umárali, bála som sa, žena mňa zabudne. Preto som bola stále pri ňom. Spala som s ním,používala som jeho veci, teraz som na sebe napríklad mala jeho čierne tepláky a mikinu, ktorá mi bola oveľa väčšia, ako som predpokladala, alebo som pozerala v jeho izbe telku, i keď ma to nikdy nebavilo. Dávalo mi to nádej, že ma cíti a keď sa zobudí,bude vedieť, kto som. No stále to bola iba nádej, no bola veľká, pretože po rozhovore s Chloe som verila, že na mňa nezabudol, nemohol.

„Hope, naozaj.Povedal tvoje meno. Aj keď ma to zasiahlo tak, ako ma to zasiahlo,počula som to !" v očiach jej plávala nevyčítateľná emócia.

„Myslíš, že...na mňa nezabudol ?" spýtala som sa. Dnes som ešte neplakala, bol to môj rekord za posledné tri dni, čo som bola tu. Vyrovnala som sa stým, upokojovalo ma jedine Casparovo teplo, ktoré som cítila pri zaspávaní.

„To neviem."riekla a postavila sa z koženého gauča, aby oprášila omrvinky z čipsov. Vzdychla som si a zapozerala sa na obrazovku televízie v obývačke. Práve začínala druhá časť Two broken girls, čiže Chloein obľúbený seriál. Bolo to vcelku smiešne, ale nezaujalo ma to. Dve baby, ktoré sú na mizine s peniazmi. Ja som na mizine so slzami, a to je dosť závažnejšie ! A pritom to nevysielajú v televízii. Tvoje trápenie by malo obrovskú sledovanosť !Podpichol ma môj vnútorný otravný hlas. Potriasla som hlavou,aby som sa tak zbavila sprostých myšlienok a plno sa venovala sledovaniu seriálu. V jeho polovici som zaspala, ani neviem kedy a ako. Prebudilo ma ostré svetlo, niekto mnou jemne zatriasol.Prižmúrila som oči, aby mi ostré svetlo nespálilo zreničky a spoznala Samovu siluetu. Prečo ma budí uprostred noci ?

„Čo je ?"otrávene som zafučala. Pousmial sa a čakal, kým sa celkom preberiem. Posadila som sa na pohovke a pretrela si oči. Vymotala som sa z deky, ktorou ma určite prikryla Chloe, a pozrela sa na Sama stojaceho predo mnou.

„Hmm... ?"chytila som sa za čelo a pramienky vlasov, ktoré mi vykĺzli zo zapletaného copu, ktorý mi spravila Chloe, som si zastrčila za uši.

„Môžeš byť rada, že som ťa zobudil." povedal celkom vážne.

„Jasné... Idem spať do izby." postavila som sa a zberala som na odchod deku.

„Prebral sa."vyslovil hrubým hlasom Sam. Zasekla som sa, pomaly som sa posadila na pohovku. Prebral sa. Tie jednoduché slová vo mne vyvolali radosť, ale aj nesmierny strach.

„Čo ak si ma už nepamätá ?!" prikryla som si ústa dlaňou, snažiac sa zadržať vzlyky. Bolo neskoro, slzy sa mi už kotúľali po lícach.

„To nie... Volá ťa. Opakuje tvoje meno." kľakol si predo mňa a chytil moju tvár do jeho dlaní. Srdce mi poskočilo.

„Choď za ním,nech sa toľko nenamáha. Neboj sa, zvládneš to. A keby nie,pokojne ťa uložím v jednej z izieb a počkám kým sa preberieš."usmial sa. Bol milý, vedel, ako ma rozveseliť. Nemotorne som sa zasmiala a postavila sa na odchod. Ešte predtým som ale objala Sama, na čo prekvapene zapískal. Nohy sa mi podlamovali, mala som pocit, že sú zo želatíny, ruky sa mi triasli, myseľ zamestnávali Samove slová Opakuje tvoje meno...

VyvolenáOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz