50.kapitola

1.6K 117 10
                                    

Táto časť mala vyjsť až zajtra, ale keďže dnes je to vysvedčenie a posledný deň v škole, dala som ju dnes. Hádam ste mali dobré vysvedčko ;) Tak si užite túto časť a začínajúce sa prázdniny :3 Prajem pekné leto plné zážitkov a dobrých kníh :D 

                                                                                                 Ahojte, Vaša Darkblood !!! :3 


Caspar ma bozkával stále nižšie. Jeho pery som cítila tesne nad gumičkou nohavičiek. Náhle sa zastavil, a vyskočil z postele. Kým som sa zadýchaná pozerala čo robí, vylovil z predného vrecka nohavíc kondóm a zamkol dvere. Očakávanie toho, čo príde ma naplnilo zvedavosťou. Čas sa akoby spomalil a ja som bola čoraz viac netrpezlivá. Kondóm som zatiaľ videla iba v reklamách,naživo ešte nikdy. Keď sa vrátil do postele začal ma znova bozkávať, teraz už jemnejšie. Pomaly som mu pomohla stiahnuť boxerky. Riadila som sa inštinktom. Rýchlo si nasadil kondóm, pričom jeho erekcia ešte narástla. Ležala som pod ním a mohla som pozorovať jeho čierne husté vlasy, ako mu padali do očí. Hruď sa mu napla, keď položil koleno medzi moje nohy. Jednou rukou mi stiahol čipkované čierne nohavičky a naznačil, aby som sa viac rozkročila. Najprv ma iba hladil a o niekoľko sekúnd sa tisol do mňa. Pri dotyku hladkého prezervatívu na tele som sa zachvela. Bol to zvláštny pocit, bála som sa, že to bude bolieť. Chcem to ? Na rozmyslenie som stratila čas vo chvíli, keď ma začal bozkávať na krku.

„Nebolí ťa to ?" spýtal sa so zvraštenou tvárou a strachom v očiach. Bolelo to, príšerne ma to štípalo.

„Doriti."prestal na chvíľu s pohybmi, ale stále to neuveriteľne štípalo.Silno som privrela viečka a cítila ako mi z nich tečú kvapôčky sĺz.

„Mám prestať ?" zašepkal mi do ucha. Zavrtela som hlavou, nebola som schopná povedať ani slovko. Nechty som mu zaryla do chrbta, myslela som, že bolesť budem cítiť menej. Cítila som ju rovnako zreteľne ako Casparov teplý jazyk v priehlbinke mojich pŕs.

„Ach,bože." zastonal a zaklonil hlavu, takže mu vlasy padli dozadu.Chcela som sa dotknúť jeho spoteného čela, ale bála som sa, že keď sa pustím Casparovích ramien, zaborím sa do matraca ešte väčšmi. Hľadela som naňho a chcela som ho pobozkať, no keby som v tejto chvíli otvorila ústa, od rozkoše by som sa rozkričala. Sústredene zatínal zuby, pod potetovanou kožou sa sťahovali a uvoľňovali jeho tvrdé svaly pri každom vniknutí do mňa. Nakoniec vyslovil moje meno a zvalil sa na mňa celou váhou. Tvár si ukryl do priehlbiny môjho krku. Na pokožke ma hrial jeho horúci, prerývaný dych. Pri Casparovi som objavila miesta, o akých som ani netušila,že môžu existovať. Vedela som, že musel udržiavať pomalé tempo, pretože som ešte bola panna. Robil to iba pre mňa. Znovu sa zdvihol a opakoval pomalé pohyby dnu a von. Už ma to nebolelo tak ako na začiatku, ale stále som cítila slabé štípanie.

„Caspar."vzdychla som mu do úst. Aj on vzdychol a ešte viac sa prisal na moje napuchnuté pery.

„Už,už budem, dobre ?" precedil cez zuby. Prikývla som, nevedela som,čo mám od neho v ďalšej chvíli očakávať, a tak som zostala nehybne ležať pod jeho potetovaným telom. Po vyvrcholení stuhol a potom sa na mňa znova zvalil. Keď sa mu dych vrátil do normálu,nadvihol sa a pomaly zo mňa vyšiel. Pri náhlej prázdnote som sa mykla, Caspar si zatiaľ stiahol kondóm a zahodil ho do koša pod písacím stolíkom. Ten kôš budem musieť zajtra hneď vyniesť.

„Tu máš." podal mi nohavičky zo zeme a sám sa obliekol do boxeriek. Zľakla som sa, že odíde, no on sa v boxerkách vrátil do postele a zaboril si tvár do mojich vlasov.

„Ako sa cítiš ? Aké to bolo ?" šepkal mi do vlasov.

„Cítim v sebe prázdnotu, bolo to pekné." objala som ho. Nemohla som uveriť, čo sme práve spravili. Vyznali sme si lásku spôsobom,ktorý je najvyšší prejav naších citov k sebe. Už som nebola panna. Prišla som o pannenstvo na moje osemnáste narodeniny s človekom, o ktorom by som nikdy nepovedala, že sa to stane akurát s ním. Ale tešilo a napĺňalo ma to šťastím tak veľmi, až som zabudla, že som ho pred pár týždňami nenávidela. A teraz ho ľúbim viac, ako čokoľvek na svete. Ale ľúbi aj ona mňa ?Nevyspal sa so mnou len preto, aby si dokázal, že môže mať každú, na ktorú ukáže ? Nebude to za mojím chrbtom ľutovať,tak ako to ľutoval pri Amande ?

„Prázdnotu?" zasmial sa, „Pred chvíľou som si to s tebou rozdal a už teraz ti chýbam ? Neviem ako to bezo mňa vydržíš celý deň,vidím, že sem budem musieť chodiť častejšie." zašiel mi rukou za nohavičky. Sykla som pri jeho studenom dotyku na citlivom mieste. 

„Caspar,"preglgla som.

„Prepáč,si taká vlhká, že som neodolal." vytiahol ruku a pobozkal ma na čelo. Jeho neslušné reči ma šokovali a vzrušovali zároveň. Ešte tuhšie som sa k nemu privinula. Rukou ma objal okolo pása jeho vlasy ma šteklili na krku, keď ma na ňom začal jemne bozkávať.

„Bolo to také, ako si čakala ?" opýtal sa zrazu.

„Nie,bolo to lepšie." ukazovákom som obkreslovala tetovanie v tvare kruhov. Napriek bolesti ktorú som cítila to bola úžasná skúsenosť. Už som sa nevedela dočkať, kedy to zopakujeme. 

„Naozaj?" odhrnul mi vlasy zo spoteného čela.

„Áno,naozaj." usmiala som sa naňho.

„Aj ty si bola skvelá." hovoril mi pri ústach a potom ma pobozkal. Po dlhom bozku som prehovorila: „Neviem, nemám žiadne skúsenosti s... s tým."

„To nevadí, aj tak to bolo úžasné." ľahol si na chrbát a ruky si založil nad hlavou.

„Prečo?" podoprela som si hlavu lakťom a pozerala na polonahého Caspara v mojej posteli o štvrtej ráno.

„Nebol som ešte s takou, aká si bola ty. S pannou." povedal akoby nič. Ako mohol vedieť, že som ešte panna, a pritom nezutekal tak ako Peter ? Tému som nechcela ďalej rozvíjať, pretože v tejto chvíli som naozaj nechcela vedieť, s koľkými už bol. Určite ich bolo veľa.

„Ach."sklesnuto som sa posadila a prikryla svoje polonahé telo prikrývkou.Mala som na sebe podprsenku a nohavičky, no i tak som sa cítila ako nahá.


„Hope, prestaň. Vedel som, že si panna, pretože.... no proste, akosi som to cítil. Si taká úzka, že som si to nemohol nevšimnúť. A ešte jedna vec, nedá sa to s nimi ani porovnať," odpovedal na moje myšlienky, na moje nevyslovené otázky, „ty si iná. Nepochybuj o sebe a ani o tom, čo sme práve prežili." hlas mu zmäkol a za ruky si ma pritiahol do lona. Obkročmo som si sadla na ležiaceho Caspara a hruď som si položila na tú jeho. Rukou ma hladil po vlasoch, až kým som nezaspala s myšlienkou, že ľúbim tohto šibnutého, nádherného, niekedy (dobre, tak dosť často) zlého chlapca, ktorý my prvý raz v živote pomiloval. 


VyvolenáWhere stories live. Discover now