Pozrela som na budík, bolo osem hodín ráno. Sedela som na lavičke pod oknom a zrak upierala na šíre polia za oknom. Už som neplakala, pretože som nevládala. Už ma unavovalo trápiť sa kvôli niekomu, kto o to očividne nestojí. Caspar ma zraňoval stále dokola. Keď som si už myslela, že nič horšie sa už nemôže stať, vtedy, keď som to najmenej čakala, znova udrel. A tak vytvoril v mojom srdci ešte väčšiu dieru ako predtým. Celé hodiny som sa snažila zabudnúť naňho a vytlačiť ho z môjho srdca rovnako, ako z mojej mysle,lenže to nešlo. Vždy mi ho čosi pripomenulo. Stačil jeden pohľad na posteľ a videla som, ako na nej spokojne odfukuje, stačilo, aby som sa posadila na stoličku pri písacom stole, a okamžite mi prišlo na um, že bola Casparovým najobľúbenejším objektom na zničenie. Samozrejme, až po mne. Rukami som si pretrela suché líca a postavila sa na nohy. Mierne sa mi roztriasli, no udržala som sa na nich. Už nesmiem byť slabá, pretože potom verím tým nesprávnym ľuďom. Pozviechala som sa, už ma nebolela Casparova zrada, až kým som sa nešla prezliecť. Vtedy som si všimla, čo mám oblečené. Casparove zakrvavené a špinavé tričko, s mokrými fľakmi od mojich sĺz. Pretiahla som si ho cez hlavu a hodila ho do rohu izby. Neposlušná slza sa mi pomaly skĺzla po líci. Rýchlo som ju zotrela. Už nebudem plakať. Nie kvôli nemu. Nezlomí ma.Tentoraz sa mu to nepodarí, nedovolím to.
Otočila som kohútikom a z hlavice na mňa zaútočila horúca spúšť vody.Masírovala mi ramená a stuhnuté telo sa mi pomaly uvoľňovalo.Vzdychla som a vyšla zo sprchy, až veľmi mi pripomínala udalosti,ktoré sa v nej odohrali. A v ktorých hlavným predstaviteľom bol Caspar. Naštvaná sama na seba za to, že naňho opäť myslím, som trhla kohútikom, aby zastavil prúd vody. V kúpeľni nastalo hrobové ticho. Zhlboka som sa nadýchla a postavila sa pred zrkadlo.Videla som svoju nahú hruď, ako sa snaží pokojne dýchať. Odrazu sa mi pred očami objavil Caspar, ako sa ma s láskou v očiach dotýka a bozkáva ma na krku, až k prsiam. Z predstáv ma vytrhol rachot. Ani neviem ako, zhodila som pohár so zubnými kefkami.Pozbierala som ich a vrátila na miesto. Iba predstava, ako ma Caspar bozkáva ma dokázala tak rozhodiť, že som na pár sekúnd prestala vnímať okolie. Silno som privrela viečka a rukami si objala hruď. Chvíľu som sa upokojovala, snažila sa dýchať v pravidelných intervaloch. Po dlhých minútach premáhania sa som si okolo tela omotala osušku a odišla do svojej izby. Mokré vlasy mi padali na chrbát a príjemne ho tak chladili, po tej horúcej sprche. Podišla som k zásuvke so spodným prádlom a vybrala si obyčajnú čiernu podprsenku, a po dlhom prehrabovaní sa, som našla aj nohavičky,ktoré k nej patrili. Obliekla som si čierne džínsy a čierne tielko, nato som si prehodila bordovú mikinu na zips, vonku sa totižto ochladilo, a ja som mala na pláne ísť niekoho navštíviť.Ešteže mi Chloe dala svoje číslo, neviem, ako by som ju potom našla.
„Jasné, pokojne príď, veď adresu som ti už dala. Aj tak je to tu teraz napäté,stále sa tu niekto háda a ja nemám chuť to počúvať."otrávene mi opisovala situáciu u nich doma, alebo tam, kde to bývala spolu s Casparom a ostatnými.
„A o koľkej mám teda prísť ?" spýtala som sa s nádejou, že povie čo najskôr.Potrebovala som sa porozprávať, aby sa mi trochu uľavilo.
„S Andym sme mali poobede nejaké plány, takže najlepšie by bolo, keby si prišla okolo šiestej. Môže byť ?" v jej hlase som počula ospravedlňovanie, no aj nadšenie z toho, že bude s Andym. Nemohla som sa na ňu zato hnevať, ešte pred pár hodinami by som ju úplne chápala.
„Dobre, budem tam." pre seba som sa usmiala.
„Ale nezabudni si pyžamo, dnes večer budeš spať u nás, a nemaj obavy, Caspar nieje doma. Vlastne, neprišiel domov vôbec. Asi zostal u otca, ale každopádne, budeme sa môcť v pokoji porozprávať, o čom si chcela. Osamote." vyslovila celkom vážne. Caspar sa u nich neobjavil ? To je zvláštne. Ale čo ma po ňom, nech si robí, čo sa mu zachce. Nezáleží mi na tom, čo robí, s kým, a ako trávi svoj čas.
YOU ARE READING
Vyvolená
RomanceHope je 17-ročné dievča, ktorého život sa od základov zmení po príchode drzého a tajomného chlapca. Čo je za tým? Kto vlastne je ? Ľúbi ju a stačí to nato, aby zvládli všetky prekážky, ktoré im prídu do cesty ? To všetko sa dočítaš v knihe ❤✔ P.S.:...