Caspar mi rozprával o svojom detstve. Z jeho rozprávania mi naskakovala husia koža, a z času na čas mi po líci stiekla slza, ktorú Caspar zakaždým starostlivo zotrel palcom. Spomínal na to, ako žili v jednej mestskej časti Írska, na okraji Dublinu, East Walle. Mal desať rokov, keď sa presťahoval aj s rodičmi do Anglicka. A tam sa to všetko začalo. Otec dal výpoveď z práce, pretože si našiel druhú. Nikto z nich nevedel, o aký druh ide, nechcel im to povedať.Jeho manželka, Casparova matka, bola presvedčená, že jej muž nerobí nič zlé. Lenže opak bol pravdou. On mal za sebou už pár vydarených podvodov, a doteraz sa nevie, koľko krvi na rukách. Dva roky po nasťahovaní bolo všetko v poriadku. Potom to prešlo do štádia, kedy sa Casparov otec zdržoval doma len v noci. Tak to išlo dlhé dva roky, kedy sa otec Casparovi nesmierne oddialil.Akoby ani nemal otca. Keď mal Caspar štrnásť rokov, rodičia mu šťastne oznámili, že bude mať súrodenca. Tešil sa, ale na otcovi vídal, že je z toho nervózny. Nevedel si vysvetliť, prečo.Jeho mama mu to vysvetľovala tak, že sa toho bojí. Ako po prvý raz. Všetci sa tešili, celá rodina. No potom, po deviatich mesiacoch, keď sa narodila malá Blaire, dnes Casparova päťročná sestrička, všetko sa rapídne zmenilo. Mama umrela pri pôrode,ibaže Caspar si tým celkom nie je istý. „Bola zdravá !"dodával. Nevedel si to vysvetliť. Doktori vraj povedali, že dostala zápal pľúc už skôr, pred pôrodom, ibaže to nebolo v takom vyvinutom štádiu. A že pri pôrode jej imunita výrazne zoslabla. Je šťastie, že Blaire sa narodila zdravá a živá. Po návrate domov robil otec všetko preto, aby sa jeho deti mali dobre,a boli šťastné, i keď tu nebola ich matka. Myslel si, že sa mu to darí, lenže Caspar vo svojom vnútri trpel, a noci preplakal,len aby sa mohol na druhý deň smiať so svojou malou sestričkou,ktorú nadovšetko miluje. A keď dovŕšil šestnásť, puberta sa prejavila v tom najhoršom zmysle. Caspar nevedel, ako sa vysporiadať so stratou matky a s ťažkou rodinnou situáciou, ktorá nastala.Otec sa nestíhal starať o svoje deti, pretože stále bol preč a spoliehal sa, že sa o malú postará Caspar. Lenže po incidente,ktorý to celé zmenil, otec dal na nejaký čas Blaire k rodičom jeho manželky. Caspar v ten deň odišiel von za kamarátmi, že len na chvíľu, lenže tí ho donútili, aby sa opil, že vraj, keď to neurobí, bude slaboch. A to by jeho hrdosť nezniesla. Domov prišiel až večer, kde ho čakalo peklo. Otec bol už našťastie doma, a postaral sa o svoju niekoľkomesačnú dcérku. Ak by neprišiel,mohlo by to skončiť katastrofálne. Preto dal Casparovi príučku.A malá bola pri tom, plakala, i keď si ešte neuvedomovala, čo sa deje. „Stále si to vyčítam. Ako som mohol byť taký sprostý !"prehraboval sa vo vlasoch. Ja som iba ticho sedela a načúvala, čo povie ďalej. Nasledovalo kruté obdobie. Caspar sa dal na úteky z domu, začal užívať alkohol, v sedemnástich vyskúšal drogy, a pohlavný styk mal prvýkrát s o šesť rokov starším dievčaťom.Tento bezstarostný život sa mu zapáčil, a nič honeodradilo od rôznych alkoholových párty, kde boli vždy po ruke štetky. Medzitým si dal spraviť pírsingy, párkrát sa potetovať, dokonca v tetovacom štúdiu nejaký čas pracoval, aby si privyrobil na drogy. Jeho otec si s ním nevedel rady, a preto ho, vždy, keď sa dalo, vyhrešil.Ich hádky sa niekedy dostali až do bitky. Caspar nevedel, čo robí.Uzavrel sa do seba, s nikým sa nestretával. Úplne zabudol, že má sestru, ktorá ho potrebuje. Raz, úplnou náhodou, stretol starých rodičov na prechádzke s Blaire, a keď ho objala, režim v mozgu samu prepol. Odrazu sa snažil byť lepším, prestal piť, fajčiť,dokonca sa mu po čase podarilo prestať s drogami. Ako, to nevie doteraz. No potom prišla ďalšia rana. Išli s otcom na hrob zosnulej manželky a mamy, no keď sa vracali, prepadli ich. Boli to muži v čiernych oblekoch, ktorý mali zbrane a nebáli sa ich použiť. Niečo kričali na otca. Boli traja. „Nevedel som, čo mám robiť. Muž, ktorý ma držal, mi k hlave priložil búchačku! Celý som sa triasol, bál som sa, že ma zabijú ! Alebo otca. Lenže ten si s nimi poradil. Jedného sa mu podarilo postreliť, a ten sa zvalil pri ich čiernu dodávku. Ten najmladší, mohol mať okolo dvadsať, asi ako ja, sa zľakol a utiekol. A ten tretí, ten,čo ma držal pod krkom, teraz leží dva metre pod zemou. Otec ho zabil, tam, predo mnou... Najprv ho trafil do pleca, a keď sa zvalil na zem, dvakrát mu strelil do hrude. Bol som ako ochromený !Nevedel som, čo sa tam odohralo ! Nechápal som tomu !" triasol sa. Pohladila som mu rameno, aby mu to pomohlo upokojiť sa. Po chvíli mi povedal, ako ho otec zoznámil so situáciou. Povedal mu,že sa zaplietol do nečestných a krvavých podnikov, a teraz po ňom ide Stará mafia. To sú tí, čo celý biznis založili. Bola to najhoršia možná organizácia, ktorá sa delila na rôzne celky.Napríklad, predaj bieleho mäsa a detí, otrokárstvo, nájomní vrahovia, predajcovia drog. A na čele toho celého je Stará mafia. Caspar a jeho otec sú v Tajnej mafii, ktorá už dávno nie je tajná. Táto mafia sa mala postaviť Starej mafii, získať si ľudí, aby ich potom prekvapili a všetkých zničili. Lenže všetko sa to vymklo spod kontroly, a dodnes sa hľadajú a zabíjajú. Casparov otec je jeden z hlavných organizátorov, pretože je už dosť starý na to, aby chodil a zabíjal. A preto má táto úloha pripadnúť na Caspara. Lenže tento odmieta, a bojuje proti tomu. Nedarí sa mu to a upadá do depresií, kde sa pridala aj známa bolesť hlavy, ktorú mu spôsobil ten prepad na cintoríne. Nikto mu s tým nedokázal pomôcť, tak to nechal tak. Vykašľal sa na otca a presťahoval sa k starým rodičom a Blaire. Tá mala už skoro dva roky. Caspar ľutoval, že celý jeden rok sa tváril, akoby ani neexistovala. Potom jej to začal vynahrádzať. S otcom bol v úzkom kontakte, žil si vlastný očistný život. „Chcel som, aby Blaire vedela, kto som.Chcel som, aby vedela, že tu budem pre ňu, aby sa mala na koho spoľahnúť." Casparove slová ma dojali.
Potom mi porozprával o tom, ako strávil tri roky normálnym životom. Učil sa, chodil do školy, ako každý iný mladý človek, chodil von s kamarátmi,dokonca oňho prejavilo záujem mnoho dievčat. Začal si iba s jednou, pretože to potreboval. Potreboval odreagovanie, niečo iné. Popri tom však najviac času strávil s Blaire, ktorá ho začala konečne považovať za osobu, ktorá sa o ňu postará v každom prípade. Po rokoch si s ním však otec dohodol stretnutie. Caspar tam najprv odmietal ísť, lenže keď mu otec povedal o čo ide, ani na sekundu nezaváhal. „Povedal, že vie, čo sa stalo, že zistil, ako to v skutočnosti bolo. Moja a Blaireina mama nezomrela na zápal pľúc a oslabenú imunitu. Zomrela, pretože niekto sa chcel pomstiť otcovi. Dali jej do infúzie nejaký silný jed, možno morfium. Vedel som, že v tom má ruky Stará mafia. A preto som opustil Blaire, a s otcom sa presťahoval sem." pozrel sa na mňa, a v jeho očiach sa zračil strach. Na celom tele mi zrazu naskočili zimomriavky a prepadol ma pocit úzkosti.
AHOJTE !!!
Takže, na svete je ďalšia časť !!! Je trochu kratšia, ale dôležitá ! Veľmi dôležitá, pretože sa v nej vysvetľuje Casparov život :D Páčila sa Vám ? Napíšte mi to prosím do komentárov :) Budem len rada :* A samozrejme, môžte aj kritizovať :) Rada zistím, čo sa Vám nepáči na príbehu a čo by ste zmenili :D Užite si začínajúci víkend <3
Ďakujem Vaša Darkblood_099 :*
YOU ARE READING
Vyvolená
RomanceHope je 17-ročné dievča, ktorého život sa od základov zmení po príchode drzého a tajomného chlapca. Čo je za tým? Kto vlastne je ? Ľúbi ju a stačí to nato, aby zvládli všetky prekážky, ktoré im prídu do cesty ? To všetko sa dočítaš v knihe ❤✔ P.S.:...