53.kapitola

1.8K 105 5
                                    

S perinou omotanou okolo nahého tela som v zásuvke bielizníka hľadala čistú spodnú bielizeň, Caspar zaspal. Využila som to a šla sa osprchovať. Dúfala som, že ho neprepadnú tie záhadné bolesti hlavy a nebude trpieť, ak tu nebudem.

Vstúpila som pod pustený prúd horúcej vody. Silný prúd sa mi odrážal od chrbta a stekal mi dole po celom tele. Už som mala dosť horúcej vody, tak som si nastavila príjemnú studenú, chrbtom som sa oprela o zaparené kachličky a zhlboka dýchala. Oholila som si nohy a vyšla zo sprchy. Ako som predpokladala, kúpeľňu zahaľovala para na zrkadle nad umývadlom a na kachličkách. Bolo tu príjemné teplo,skoro ako v saune. Dlaňou som zotrela zrkadlo a kefou si očesala mokré vlasy. Natiahla som na seba bielu čipkovanú podprsenku a obyčajné biele nohavičky. Tie čipkované, ktoré boli k podprsenke som nemohla nájsť. Ešte mokré telo som si zabalila do osušky a vrátila sa späť do izby. Caspar bol už hore. Ležal natiahnutý na posteli s rukami založenými za hlavou a díval sa na každý môj pohyb.

„Keď si predstavím, že si pod tou osuškou celkom nahá, mám chuť zase ťa hodiť do postele." skonštatoval. Jeho slová ma zasiahli nepripravenú, celá som sa červenala. Vlhko v nohavičkách som pocítila tiež. Caspar ma dokázal iba slovami takto rozrušiť.

„Nie som nahá." odmotala som osušku a postavila sa do jeho zorného poľa.

„Ešte lepšie, budem mať čo z teba strhnúť." navlhčil si pery. On mal na jazyku vždy dobrý argument, to nie je možné ! Myslela som,že ho tým zaskočím, ale on ?! Musela som sa naňho usmiať.

„Choď sa radšej osprchovať. Studená sprcha ti prospeje." zachichotala som sa.

„Priznaj,že by sa ti páčilo, ako to z teba strhávam." blúdil pohľadom po mojej hrudi.

„Neprovokuj ma, pretože sa to už nikdy nestane !" pohrozila som mu s úsmevom na perách.

„Vzrušujú ťa moje reči, však ? Inak by si nechcela, aby som sa šiel osprchovať. Jedine ak, by si sa chcela ísť sprchovať so mnou, a preto ma tam tak rýchlo a netrpezlivo posielaš." komentoval.

„To iste. Už som sa sprchovala." prevrátila som očami a zdvihla osušku zo zeme.

„Ale nie so mnou." zdvihol sa z postele a zobral mi osušku.

„Tričko máš celé od krvi, nemôžeš si ho obliecť. Pôjdem ti nejaké pohľadať, Rob si to ani nevšimne." ignorovala som jeho argumenty, prečo sa mám ísť s ním sprchovať. „Samé výhody,"vravel, keď som odišla pohľadať mu tričko. Vrátila som sa s obyčajným čiernym tričkom s krátkymi rukávmi, no Caspar v izbe už nebol. Zrazu som počula tiecť vodu. Konečne sa šiel osprchovať bez toho, aby ma presviedčal o spoločnom sprchovaní.Hádam pre to nebude nahnevaný. Obliekla som si tie isté teplákové kraťasy, ktoré som mala predtým a tričko. Vlasy sa mi už nezdali také mokré ako pred chvíľou, tak som si ich stiahla do chvosta.Prestrela som posteľ nanovo a staré obliečky položila v stočenom klbku pred dvere kúpeľne.

„Hope,Princezná, dones mi moje oblečenie." doniesol sa ku mne Casparov chrapľavý hlas, ktorý mával po prebudení. Poskladala som mu čierne rifle a tričko od Roba a vošla do zaparenej kúpeľne.Takmer som sa šmykla na mokrej dlážke, keď ma nahý Caspar zachytil. Rýchlo som odvrátila pohľad od jeho mužnosti.Vypracované telo mal mokré, po hrudi mu tiekli kvapôčky vody a zanechávali za sebou mokré cestičky. Svaly mal uvoľnené a tetovania boli pod parou ešte výraznejšie. Vyzeral neskutočne !Mokré vlasy mu padali do očí a zachytávali sa na čele. Chystala som sa odísť, ale Caspar ma zastavil.

„Naozaj si myslíš, že som si v izbe nechal to oblečenie naschvál ?"zašepkal mi pri uchu. Na chrbte mi z jeho hlasu naskočili zimomriavky a kolená sa mi podlamovali.

VyvolenáWhere stories live. Discover now