Grilovačka u Nicka bola v stredu o šiestej. Je začiatok júla a škola sa končí už tento týždeň. Obliekla som si kraťase, biele tielko a keby sa večer ochladilo, okolo pása som si uviazala košeľu. Vlasy som si nechala rozpustené. Pozrela som sa na gitaru. Zoberiem ju,nezoberiem ? Čo ak sa iba strápnim. Nie, nezoberiem ju.
„Prepáč,Nick zabudla som si doma gitaru. Úplne som na ňu zabudla."tvárila som sa previnilo.
„Nevadí,pustíme si nejakú dobrú hudbu." prepáčil mi. To som si vydýchla.
Rob s Larou sedeli pri ohni, kde si opekali mäso. Adrián s Beou sedeli vedľa nich a rozprávali sa.
„Dnes ti to sekne." žmurkol na mňa Peter. Sedel pod stromom a v rukách si prehadzoval tenisovú loptičku.
„Ďakujem."červenala som sa, keď som si k nemu prisadla.
„Zatancuješ si ?" ukázal na Laru s Robom, ktorí to na trávniku rozbehli.
„Prečo nie ?" podala som mu ruku, aby mi pomohol vstať. Silno ju stisol,vytiahol ma na nohy a ťahal ma k trávniku, označenému ako tanečný parket. Točili sme sa tak silno, že sme obaja spadli na zem a na chrbtoch sme sa smiali. Peter mi pomohol postaviť sa a keď som uvidela, kto si sadol pri oheň, skoro som znova spadla. Sedel tam Caspar a Amanda mu sedela na kolenách, ruky zavesené okolo jeho krku. Najhoršie na tom bolo, že sa bozkávali. Nepredstierali, že sú si veľmi blízky. Robí mi to naschvál, alebo je do nej naozaj zamilovaný ? Nevedela som sa rozhodnúť. Keď som mala istotu, že sa na mňa Caspar pozerá, spýtala som sa Petra: „Mohol by si ma objať, a potom možno aj pobozkať ?" Namiesto odpovede ma chytil za ruky a pobozkal ma.
„Mohla by si so mnou chodiť ? Páčiš sa mi od vtedy, ako som ťa uvidel,Blázonko." usmial sa a hral sa s mojimi vlasmi.
„Aj ty sa mi páčiš už od začiatku." priznala som.
„Ideme si sadnúť k ohňu ? Čakajú na nás." ukázal na voľné miesta vedľa Adriána a Bei a zároveň oproti Casparovi a Amande.
„Poďme."usmiala som sa. Mala som Caspara na háku. Nech si robí, čo chce a s kým chce. Mňa to už nevytočí. Chytil ma za ruku, čo vo mne vyvolalo chvenie. 45 Nezačala som s Petrom chodiť kvôli pomste Casparvi, ale aby som naňho zabudla tak, ako mi poradila slečna Victoria. Prišli sme k ohňu a Peter ma objal tak, že stál za mnou a jeho ruky ma držali okolo pásu.Chytila som sa jeho rúk a pevne som ich zvierala. Pobozkal ma na líce a vyhlásil: „Predstavujem vám moju novú priateľku Hope."Usadili sme sa a Amanda vyskočila na nohy. „No tak, Caspar, postav sa," kázala mu, „ja vám predstavujem môjho nového priateľa Caspara." pobozkali sa.
„Hope,"otočil sa ku mne Caspar, „prajem všetko dobré do nového vzťahu."
„Ďakujem."zadržiavala som výbuch hnevu a emócii.
„Zatancujeme si ?" venoval sa opäť Amande.
„Ľúbim ťa." povedala som Petrovi.
„Aj ja ťa ľúbim," položil si svoje čelo Peter na moje, „ideme im ukázať, ako sa má tancovať ?" usmial sa.
„Môžeme."
Pustili pomalú pieseň, čo mi vyhovovalo. Zavesila som sa Petrovi na krk a on ma chytil za pás. Ako náhle skončila pesnička a my sme sa s Petrom pustili, Caspar mu skoro zlomil sánku. Hnev vo mne vybuchol.Dosť, stačilo.
„Čo to robíš ?" postavila som sa pred Petra.
„Nevydržím sa pozerať, ako sa ťa dotýka." pozrel sa mi do očí. Videla som ako veľmi trpí, no nedala som sa obmäkčiť. Určite je to zas jeden z tých jeho podlých trikov.
„Do toho ťa nič. Keď ty môžeš bozkávať Amandu, prečo by mňa nemohol bozkávať Peter?"
„Ty to nechápeš." chytil mi tvár do dlaní. Hneď som sa odtiahla a triumfálne sa usmiala: „Veľmi dobre to chápem. Jednoducho žiarliš."
„Nevieš si predstaviť....." pokračoval.
„Ako trpíš ? Viem si to predstaviť aj ja som to už zažila. Viac ťa nechcem vidieť. Zmizni, zmizni z môjho života. Navždy."hystericky som kričala a rozhadzovala rukami. Nick zakričal a s hnevom sa pozrel na Caspara: „Vypadni Caspar, maj prosím ťa aspoň trochu rozumu ." Zrazu som počula Laru, ako kričí: „Horí !Robte niečo."
Horela deka, kde predtým sedel Caspar. Nick rýchlo oheň uhasil. Ani som sa nenazdala a Caspar tam už nebol. Splnil moje želanie. Zmizol z môjho života. Obrátila som sa k Petrovi: „Prepáč, neviem, čoto doňho vošlo. Vieš, predtým ako som s tebou začala chodiť boli sme s Casparom dobrí kamaráti a...."
„Ty sa nemáš za čo ospravedlňovať, Hope." prerušil ma.
Celý tento večer som cítila, že sa to neskočí dobre. Mala som pravdu.Bitka, oheň, hádky. Pri týchto slovách mi napadne jedno. Caspar. Kde sa zjaví, tam sa aspoň niečo z tých slov stane. Aj teraz to tak bolo. Alebo ja som tá, kvôli ktorej sa toto všetko deje ?Rozmýšľala som po ceste domov. V noci sa mi snívalo o otcovi.Rozprávali o Casparovi a Amande. Pri tejto téme sme sa znova pohádali. Chcela som počuť pravdu, o ktorej hovorila mama, no otec mi nič nepovedal. Len sa mi obrátil chrbtom, tak, ako to robieval Caspar. Zľakla som sa, niekde v diaľke bolo počuť výstrel. Potom sme boli na pohrebe, lenže som nevedela, kto zomrel. Pozrela som sa na najbližší strom, a zdalo sa mi, že za ním stál Caspar,ktorý, keď som ho uvidela odišiel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vyvolená
RomantizmHope je 17-ročné dievča, ktorého život sa od základov zmení po príchode drzého a tajomného chlapca. Čo je za tým? Kto vlastne je ? Ľúbi ju a stačí to nato, aby zvládli všetky prekážky, ktoré im prídu do cesty ? To všetko sa dočítaš v knihe ❤✔ P.S.:...