7. Bölüm: Detaylar ve Domino taşları

2K 125 23
                                    

*DÜZENLENDİ*

Multide, Simal var.

Bölüm şarkısı Onur Can Özcan - Yaramızda Kalsın.

Keyifli okumalar...

********

Detaylar domino taşları gibidir. Çünkü her şey aslında gözlerinizin önündedir ama resmin tamamını görmek için o küçük dokunuşa ihtiyacınız vardır. Detayları birleştiren o küçük dokunuş...

ALAZ'IN ANLATIMIYLA

Arabadan inmemle bahçedeki birkaç bakış bana dönerken bundan hoşnut olduğumu da söyleyemezdim. Hayatına yeni insanlar almak istemeyenlerdendim. İnsanın bağlandığı, değer verdiği birini kaybetmesinin acısını çocukken öğrenmiştim. Bu yüzdendi hayatıma yeni insanlar alamamam. Anne ve babamı hayatımdan çıkaramazdım tabi ki. Annem buna dayanamazdı ama babam için aynı şey geçerli değildi. Kardeşimi kaybettikten sonra bana karşı da değişmişti babam.

İçten içe o da beni suçluyordu belki de. Kim bilir...

Başarabilseydim eğer arkadaşlarımdan bile uzaklaşacaktım o zamanlar ama Emrah, Cenk ve Yiğit'ten kurtulamamıştım. Yiğit'ten zaten kurtulamazdım çünkü aynı zamanda da kuzenimdi. Emrah, Cenk, Yiğit ve ben... Dördümüz çocukluktan beri hiç ayrılmamıştık. O zor dönemde de yapışmışlardı yakama, bırakmamışlardı. Küçücük kardeşimi toprağa vermiştim ve kardeş yerine koyduğum onları da bir gün kaybetmekten korkmuştum.

Sonuç olarak Emrah ve Cenk'ten sonra da ortaokulda Aslı ve Derin'in de hayatıma dahil olmasına izin vermiştim.

Bir de Ediz vardı tabi... Onunla da kardeşimi kaybetmeden önce tanışmıştık. O yaz tatilinde babamın iş yaptığı Haluk amca ve ailesiyle birlikte tatile çıkacaktık. Haluk amcanın bir oğlu olduğunu biliyordum ama henüz tanışmamıştık. Ediz'le de o yaz tanışabilmiştik. Edizler o tatilden erken dönmüştü, Haluk amcanın işleri sebebiyle. Keşke biz de dönseydik. Çünkü o yaz tatilinin sonun da kız kardeşimi toprağa vermiştim.

İyi biriydi Ediz ve hâlâ ara sıra görüşüyorduk. Çok sık görüşemiyorduk çünkü onun yanında olması gereken biri vardı. Yıllardır tanışıyor olsak da o kişiyi tanımıyordum. Ediz ondan çocukken bahsetmişti biraz ama ismini falan bilmiyordum. Ama büyüdükçe ondan bahsetmez olmuştu. Gündüz basket maçı ayarladığımızda bile gelemediği olurdu. Onun bu kadar önemsediği kişinin kim olduğunu da merak etmiyor da değildim. Ama ne olursa olsun Ediz kaybetmek istemeyeceğim bir arkadaş ve çok iyi bir dosttu. Hazal'ı kaybettikten sonra yeni tanışmış olmamıza rağmen bizimkilerle birlikte bana destek olmuştu.

"Alaz!" diye kulağımın dibinde bağıran Cenk'le düşüncelerden sıyrılarak ona baktım. Kaşlarım çatılırken "Ne bağırıyorsun lan kulağımın dibinde?" diye kızdım. Düşüncelere daldığım için bizimkilerin yanına geldiğimi bile fark etmemiştim.

"Dalgın gibisin Alaz. Bir sorun mu var?" diye sordu Emrah.

"Yok bir sorun. Dalmışım öyle."

"Sen pek dalmazsın öyle?" dedi Aslı şüpheyle hepsinin aklındaki soruyu dile getirerek.

Cevap vermeden yanlarına oturduğumda "Bırakın şimdi onu bunu okula yeni kız geliyormuş." Dedi Cenk konuşmak istemediğimi anlayarak ve konuyu değiştirerek. Sırıttı.

İçinde aslında çok farklı bir Cenk vardı. Çok güçlüydü ama bunu kimseye göstermezdi. Kimseler bilmese de kırılgandı. Güveni kırıldığı için farklı bir Cenk'miş gibi davranıyordu. Cenk anlatılarak tanınmazdı, zaman geçtikçe yaşayarak tanıyabilirdiniz onu.

Kuzey Yıldızı (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin