69. Bölüm: Çiçek meselesi

940 50 20
                                    

helööö.... son iki üç bölümdür şarkı koymuyorum. şarkı koymamı ister misiniz bana söyleyin lütfen? :)))))

keyifli okumalar....

*********

"baba bu duyduğum doğru mu?"

"ne duydun kızım?"

"Eslem'le Oğuz abim evlenmeye karar vermişler." Dedim şaşkınlığımı hala atamayarak.

"evet. Hatta birkaç güne kız istemeye gideceğiz." Dediğinde kaşlarımı çatarak isyan ettim. "neden her şeyden en son benim haberim oluyor?" aslında çok sevinmiştim. Oğuz abimi emin ellere teslim edecektim sonuçta. "neyse. Çok sevindim." Babama sarılıp "ben işimin başına döneyim." Diyerek odadan çıktım. odama gitmeden kısacık Alaz'a uğrasam sorun olmazdı herhalde.

Alaz'ın kapısını çalmaya gerek görmeden odaya daldığımda kaşlarım çatıldı. Sekreter kız Alaz'ın üzerine eğilmiş vaziyette nasıl bir iş konuşuyor olabilirdi ki? beni görünce hemen toparlansa da benden kurtulamazdı.

"çık dışarı."

"Simal Hanım-"

"sana çık dedim!" diye bağırdığımda irkilerek kapıya yürümeye başladı. Yani yanıma... kapıdan çıkmak üzereyken "muhasebeye uğramayı unutma." Dedim.

"neden?"

Sinirle gülerek üzerine yürüdüm. "seni dövmem için seni rakip olarak falan görmem gerek. Ama Alaz'ın benim olduğunu unutan birisin sadece. Bu yüzden kendimi yoramayacağım ama seni de sözlümün çevresinde görmeyeceğim... muhasebeye git, çıkışını versinler. Daha açık anlatayım mı?" deyip cevap vermesini bekler gibi birkaç saniye duraksadım. "kovuldun."

"siz beni kovamazsınız" dediğinde gür bir kahkaha attım.

"emin misin?"

"daha şirkete 2 gün önce geldiniz." Korktuğunu gözlerinden çok net görebiliyordum ama hala şansını deniyordu. "sence babamdan ya da Mithat amcadan istesem hatta Mirat amcadan istesem hiçbiri beni kırmaz biliyorsun değil mi?" sertçe yutkunarak odadan çıktığında kaşlarımı çatarak Alaz'a döndüm. "kız ağzının içine giriyor ama sen hiçbir şey yapmıyorsun Alaz. Aferin sana."

"güzelim öyle değil. Gözüme bir şey kaçtı bir bakar mısın diyerek üzerime eğildi." Yanıma gelip kollarımdan tuttu nazikçe.

"sana ne kızın gözünden!?" diye bağırırken ellerini iterek geri çekildim. "kızın gözüne bir şey kaçmışmış (!) sende inandın öyle mi? İçine girince anlamadın yani? Bravo sana. o zaman bende gözüne bir şey kaçan erkeklerin içine gireyim?!"

"güzelim bir sakin ol önce."

"olmuyorum! Simal'in yanına erkek sinek yaklaşmasın, Alaz kızlarla istediğini yapsın (!) İşine gelince herkese sözlüm demeyi biliyorsun ama!" diye bağırmamla Alaz belimden tutarak kendine çekti. Dudaklarını dudaklarıma bastırırken sırtımı duvara yasladı.

Benden ayrılıp "sakinleştin mi?" dedi.

"kız içine girmişti Alaz."

"hatun. Ben mi kızın içine girdim? İzin de vermedim ayrıca. Ben ittikçe o 'acıyor acıyor' diyerek içime girdi. Benim suçum ne?" kollarımı göğsümde bağlayıp omuz silkerken başımı çevirdim.

"güzelim sana bir şey soracağım."

"sor" dedim kabaca.

"sen şey olmuş olabilir misin?"

"ney?" anlamayarak ona baktım.

"şey."

"ney Alaz?" dedim sertçe.

Kuzey Yıldızı (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin