82. Bölüm. Part 1 - Maganda

855 59 127
                                    

Helööööö.... 'sonunda yeni bölüm' seslerinizi duyar gibiyim? :) Nasılsınız? iyi misiniz? iyi olduğunuzu umuyorum :) part olarak geldiğine bakmayın normal bir bölüm uzunluğunda. 

multide; Ezgi Mira var. nam-ı değer Ezra.

Bu bölüm bir farklılık yapalım diyorum ne dersiniz? bölümler iki haftaya bir gelecek biliyorsunuz. ama part 2 için bir istisna yapabilirim. mesela oylar 30; yorum sayısı 100 olduğunda gelsin ne dersiniz? sınıra ulaşılmazsa bölüm yine iki hafta sonra burada olacak :) ;) 

keyifli okumalar...

***************

"Simal. Ya bu kapı niye kilitli? Simal. Uyan hadi. Sana bir şey soracağım. Uyansana ya."

Ezgi'nin sesi ve aynı zamanda kapımı tıklatmalarıyla uyandığımda gözlerimi kırpıştırarak açtım kısıkça.

"Simal sana diyorum. Uyan."

Uykulu bir şekilde yataktan kalkacakken belime sarılmış kollar sıklaşarak beni kendine çekince "hihh" diye bir nida döküldü dudaklarımdan. Hemen Alaz'a döndüm. " Alaz uyan çabuk." Diye sessizce konuşurken onu sarstım.

Gözlerini kırpıştırarak açarken "hemen gitmen lazım. Ezgi kapıda." Yeni uyandığı için önce algılayamayınca "hm?" diye mırıldandı.

"Ezgi kapıda, kalksana." Diye fısıldayarak kızarken yataktan kalktım. Onun yanına dolaşıp elinden tutarak kaldırmaya çalışırken başımın dönmeye başladı. Sendelerken elimdeki eli sıklaşırken diğer elini belime sararak beni tuttu. "Simal'im?"

Baş dönmem geçince ona baktım. "iyiyim iyiyim. Geçti. Hadi banyoya gir. Ezgi kapıda."

Emin olmak ister gibi bana bakarken gözlerinde bırakmak istemediğini görebiliyordum. "yakalanacağız diyorum. Gir şu banyoya. İyiyim gerçekten." Benden yavaşça ayrılıp bana bakarken ceketini ayakkabılarını alıp banyoya girdi. Bende derin bir nefes alıp yavaşça kapıyı açtım.

"Hele şükür. İkizim de ben gibi uykuyu çok seviyor" diyerek güldü.

"Ne oldu?"

"Ped var mı? Benim ki bitmiş. Almayı unutmuşum" dediğinde göz devirdim. Sabah sabah benim strese girmemin sebebi bu muydu?

"Var. Banyodaydı. Bekle sen." Diyerek banyoya adımladım.

Kapıyı olabildiğince az açarak banyoya girdim. Alaz beni görünce gülümserken istemsizce işaret parmağımı dudaklarıma bastırdım.

Gülmemek için dudaklarını birbirine bastırırken şuan çok komik göründüğüme emindim. Umursamadan dolaptan bir paket alıp hemen çıktım.

"Teşekkür ederim." Diyerek yanağımı öpüp paketi aldığında "yalnız senin yanakların yanıyor. Bursa da üşüttün mü ki?" Dedi.

"Hayır iyiyim. Yeni uyandım ya. Elimi yüzümü bir yıkayayım kendime gelirim."

"Tamam o zaman. Bende gidip hazırlanayım" diyerek odadan çıktığında derin bir nefes alıp verdim ve banyonun kapısını açtım.

"Gitti."

Alaz banyodan çıkıp yanıma geldi. Bir elini yanağıma koyup okşadı.

"pek çok konuda hala benden utansan da en azından bu konuda utanmamana sevindim." Gülümsedim. ne yapayım utanıyordum hala pek çok konuda ama bu çok doğal bir şeydi ve utanılacak bir yanı yoktu.

"Simal'im..."

"hm?" ne güzel Simal'im demişti öyle. "hih. Sen bırak şimdi onu bunu gitmen gerek."

Kuzey Yıldızı (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin