*DÜZENLENDİ*
************
"Baba kendini üzme n'olur. Yoksa ilk uçakla ben geleceğim oraya. Sen üzüldükçe ben daha çok üzülüyorum."
"Kızımsız bir yıla girmek istemiyorum. Tamam bu kadar yeter, geliyorum ben."
"Baba." dedim hemen. Bugün gelmesini bende çok isterdim ama dudağımdaki yara olmasaydı. Yanağımdaki morluk baya geçmişti. Zaten çok ciddi bir morluk değildi bu yüzden baya geçmişti ama dudağımdaki yara gayet net bir şekilde duruyordu. "Baba bugün gelsen ne olacak? 3-4 gün sonra tekrar gideceksin ve yine 1 hafta gelmeyeceksin. Bende babamı çok özledim ama bir hafta görememektense 2 gün daha görmemeyi tercih ediyorum" dedim. Söylediklerimde doğruydu. Bir hafta daha ondan ayrı kalmak istemiyordum.
"Ahhh... Prensesim benim."
"Baba lütfen beni dert etme. Hem geldiğinde sana çok önemli bir şey anlatacağım."
"Bir şey mi oldu?" Diye sordu tedirginlikle.
"Hayır hayır" dedim hemen kötü bir şey düşünmemesi için. "Güzel bir şey oldu. Ama ben buna rağmen kaç gündür gelmeni bekliyorum tek kelime etmeden. Sense bugün gelip birkaç gün sonra tekrar 1 hafta boyunca gelmemekten bahsediyorsun. Hiç adil değil."
"Ne oldu? Şimdi de anlatabilirsin kızım."
"Hayır anlatamam. Sana sarılmam gerek."
Derin bir nefes verdiğini duydum. "Tamam 1-2 güne oradayım, konuşuruz o zaman. Ama bari görüntülü konuşsaydık da yüzünü görseydim en azından."
"Hâlâ yatıyorum baba." diye yalan söyledim.
"Olsun birkaç dakika yüzünü göreyim. Arıyorum şimdi." Diyerek kapattığında telaşla ayaklandım. Ne yapacaktım şimdi? Yüzümün yarısını kapatsam babam ilk uçakla buraya gelirdi bir terslik olduğunu anlayarak. Babam aramaya başlayınca direkt yatağa yattım aklıma gelen fikirle.
Sol yanağımın üzerine yatarak dudağımın kenarını ve çok hafif kalmış olan yanağımdaki izi sakladım. Derin bir nefes verip yanıtladım hemen.
Babam gülümsedi kocaman. "Kızım... Kuzey yıldızım benim."
"Babam yapma böyle."
"Bana diyen kişinin gözleri dolmasaydı daha inandırıcı olurdu sanki."
Somurttum. Ne yapayım? Babamı gerçekten çok özlemiştim ve artık onunla olanları paylaşamamak canımı acıtıyordu. "Baba ya. Bende özledim herhalde. Özlemedim mi dedim sanki?"
Babamla uzun uzun konuşup en sonunda kapatabildiğimizde Derin bir nefes vererek yataktan kalktım. Yakalanmamıştım ve babamda 1-2 gün içinde gelecekti. O zaman iyileşir diye umuyordum ama eğer iyileşmezse de kavga ettiğimi söyleyecektim. Telefonuma gelmeye başlayan mesajlarla telefonuma baktım. Alnım kırıştı anlamayarak.
Gönderen; Cenk
'Akşam geliyor musun?'
'Aslı geliyorsun dedi.'
'Benimle gelir misin partiye?'
'Ediz'i gıcık edeceğim ;)'
Güldüm. Deli çocuk ya... Anlaşılan Ediz benimle gitmeyi düşünüyordu. Gerçi o kadar yıl yanımda olmasına rağmen hiçbir şekilde bu tarz ortamlara gitmemiştim ve o da onunla gitmemi isteyebilirdi. Cenk ise ondan önce teklif ederek onu gıcık etmeyi düşünüyordu ama ne yazık ki planlarım böyle değildi. Cevap yazmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzey Yıldızı (Tamamlandı)
Teen Fiction*** Alıntı *** "S-Simal..." derken kollarımın arasından yere kayarken bende onunla birlikte yere oturup onu kendime çektim. Yüzü acıyla buruşurken sırtındaki elimde hissettiğim ıslaklıkla elime bulaşan Simal'in kanına baktım şaşkınlıkla. "a-ağ-ağla...