Helööööö... sonunda gelebildim. Part olarak ayırmama takılmıyorsunuzdur artık diye düşünüyorum. Çünkü normal bir bölüm uzunluğunda oluyor zaten :)
Multi de, Anıl ve Sedef var. Anıl belliydi ama Sedef için karar vermek zamanımı aldı biraz. *_*
Esin ve Koray'ı sorarsanız da Esin için sonunda karar verdim. üç kişi arasında kalmıştım biliyorsunuz ki ama sonunda karar verdim. Koray için karar veremiyorum :( Aklımdaki gibi bir Koray bulamıyorum. sizin düşündüğünüz biri varsa bana yazabilirsiniz. :)
Vee bir diğer konu. Kitap için instagram hesabı açtım!! @kuzeyyildizi2529 kullanıcı adı. profilimde linki var oradan ulaşabilirsiniz. :) :D
Hepinize çok teşekkür ederim. Ama diğer bölümde yorum yapıp ithaf isteyen herkese bir bölüm ithafı yapacağım.
Lafı çok uzattım. umarım beğeneceğiniz bir bölüm olmuştur.
Keyifli okumalar...
*************
Ceyhun abi söze başlayacakken Cenk eliyle onu durdurup konuştu. "Araya giriyorum Ceyhun abi ama anlamamız gereken daha önemli bir yer var... Simal neden yalnızdı? Alaz gruba mesaj attığında hepimiz dersimiz bitince hastaneye geçeceğiz demiştik. Ama bende dahil hiçbirimiz yoktuk. Beni yanlış anlamadığınızı biliyorum. Bilmek istediğim hastaneye gelirken bir engel çıkmışsa bu o ruh hastasının planı olabilir. O yüzden soruyorum."
"ben geldim. Hatta Alaz'la hastanenin kapısında karşılaştık. Yaklaşık bir saat Simal'in yanında kaldım. Ama sonra annem aradı, gitmek zorunda kaldım. Gruba yazdığımda Aslı ve Yiğit yolda olduklarını söyledi."
"benim bir işim çıktı. Aslı geliyor diye gruba yazmadım da." Diye geçiştirdi Yiğit. Alaz, Anıl ve Yiğit arasında geçen bakışmayı yakalasam da bir şey demedim. Bir işler çeviriyorlardı yine.
"Ben geliyordum ama biri önüme atladı ve ona çarptım. Bir şeyi yok ama hastaneye götürdüm ve geç kaldım. Şikayetçi olmadı ama çok vakit kaybettim ve buraya geldiğimde de herkes buradaydı zaten." Dedi Aslı üzgünce. Bir suçu varmış gibi. İşte bu beni daha çok üzüyordu.
"Aslı bize neden söylemedin?" diye kızdı Ezgi.
"sence onca şeyin içinde ne yeri ne zamanıydı. İyi olduğum içinde gerek görmedim. Bir tek Ediz ve Alaz biliyordu."
"Aslı iyisin değil mi?" diye sordu babam.
"evet iyiyim. Aksilik." Dedi gülümseyerek.
"kazayla ilgisi olmasa bile hastanedeki tüm kamera kayıtları değil ama Simal'in odasının olduğu kattakiler silinmiş. Hastaneye o kadar gülü nasıl getirmiş bilmiyoruz. Giriş kapısını gören kamera kayıtları duruyor ama bu güllerin getirilişi yok. Hiç kimse de görmemiş." Dedi Ceyhun komiser. "Tüm bunlar fazla garip. Çiçekleri herhangi bir yerden sipariş etmemiş. Kendisi getirmiş hastaneye."
"12 tane çiçeği yukarıya taşımak için defalarca sefer yapmış olmalı. Benim anlamadığım yer, biri de bu ne yapıyor dememiş mi? Nasıl dikkat çekmemiş? Birçok hasta var, hasta yakını, doktor, hemşire, temizlik görevlisi var. Bir Allah'ın kulu da görmemiş mi?" Dedi Derin isyan edercesine.
Kunter Hastanesine naklim yapılmıştı. VIP bir odaya yatırılmış ve hastane çevresindeki güvenlik arttırılmıştı. Kemal amcalar diğer hastanenin tüm kayıtlarını incelemişti ama benim kaldığım kattaki kamera kayıtları hariç hiçbir kamera kaydı silinmemişti. Ve işin en tuhaf kısmı odama giren bu ruh hastasını kimse görmemişti. 12 buket gülü de... Bunları tekrar tekrar duymak ise daha çok canımı sıkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzey Yıldızı (Tamamlandı)
Teen Fiction*** Alıntı *** "S-Simal..." derken kollarımın arasından yere kayarken bende onunla birlikte yere oturup onu kendime çektim. Yüzü acıyla buruşurken sırtındaki elimde hissettiğim ıslaklıkla elime bulaşan Simal'in kanına baktım şaşkınlıkla. "a-ağ-ağla...