helööö... bölüm geç kaldı bugün biliyorum. özür dilerim. ama uzun ve güzel olduğuna inandığım bir bölümle geldim. umarım sizde beğenirsiniz.
multide; Alaz var.
iyi okumalar
************
Günler sonra ilk kez Alaz'la okula gittiğim aklıma gelince güldüm. O da Mert sayesindeydi. Alaz'a olanları anlattığımda o da çok mutlu olmuştu. Bende okuldaki ilk gününde yalnız bırakmayalım demiştim. Yıl bitmişti ama en azından ortama alışır diye düşünmüştük. Onu sabah yurttan almış okuluna bırakmıştık.
Çikolatalı sütümden bir yudum daha alırken kantine giren yüzle öksürmeye başladım.
"bunun burada ne işi var Allah aşkına?" diye söylendiğimde hepsi dönüp Başak'a bakmıştı. Alaz sakin olmam için son kez bana bakıp ayağa kalktı.
"senin ne işin var burada?"
"okuldan kaçtım." Dediğinde o sırıtan ağzına bir tane çakmamak için kendimi zor tuttum. kız güzeldi ve bu daha çok kıskanmama neden oluyordu.
"Simal ben bile uyuz oluyorum şuna. Sen dövmeden nasıl dayanıyorsun?" diye fısıldadı Aslı. "dayanamıyorum zaten."
Başak masaya oturduğunda sinirden bacağımı sallıyordum. Yanımda oturan Cenk salladığım bacağıma bakıp gülerek bana baktı. En son onun yanında bacağımı salladığımda Alaz'la kavga etmiştik. Pelin'e sinir olmuştum o günde...
"ben aslında sizin için geldim." Diyerek bize döndü Başak.
"bizim için gelmemen daha iyiydi" diye homurdandım.
"Akşam sizinle tanıştırmak istediğim biri var. bunun için bir yemek ayarladım. Gelir misiniz?"
"yoksa kocanla mı tanıştıracaksın?" dedi Cenk hemen. Başak gülüp "hayır ama benim için önemli biri. Gelir misiniz?" diye tekrarladı. Mecburen herkes kabul ettiğinde Başak elini Alaz'ın göğsünün üzerine koydu. Masanın altından yumruğumu sıkarken yüzümü ifadesiz tutmak için büyük bir çaba sarf ediyordum. "Canım sana önceden sormadığım için kızmadın değil mi?" Az önce benim gözümün önünde sevgilime canım mı demişti o? Geldiğinden beri bu kaçıncı yahu? Daha fazla dayanamayarak Aslı ve Cenk'in beni tutmasına izin vermeden sertçe ayağa kalktığımda Başak'la beraber kantinden birkaç yüz bize dönmüştü. "Alaz, Selim hoca Cenk ve bizi çağırmıştı. Şimdi aklıma geldi. Takım kaptanları olduğumuz için bizimle bir şey konuşacakmış" sesimi sakin tutmakta zorlanırken Cenk ayağa kalkıp "benimde şimdi aklıma geldi. Hemen gitsek iyi olur. Yoksa tersi kötüdür biliyorsun." Diye devam etti.
Alaz Başak'ın elini üzerinden çekip Başak'ı oyalayacak bir şeyler söyleyip ayağa kalktığında Cenk'le birlikte önden gitmeye başladım. Kantinden çıktığımızda Alaz'ın bileğini tuttuğum gibi peşimden çekiştirmeye başladım.
Erkekler tuvaletine girmemle içerideki iki erkeğin bakışları beni bulunca kaşları havalandı. "çıkın dışarı."
"sen kapıdaki yazıyı okuduğuna emin misin?"
"evet bu yüzden sen yanlış yerdesin. Çıkın diyorum size." Diye kızdığımda ikiside anlamayarak bana bakarken çıktılar. Kapıyı kilitleyip lavaboya yaslanmış Alaz'a döndüm.
"kız. benim yanımda. Benim sevgilime. 'Canım' diyor. Siz ne zaman bu kadar yakın oldunuz? Benim bilmediğim bir şey mi var?" diye kızarken Alaz sakince bana bakıp konuştu. "güzelim bir sakin ol."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzey Yıldızı (Tamamlandı)
Teen Fiction*** Alıntı *** "S-Simal..." derken kollarımın arasından yere kayarken bende onunla birlikte yere oturup onu kendime çektim. Yüzü acıyla buruşurken sırtındaki elimde hissettiğim ıslaklıkla elime bulaşan Simal'in kanına baktım şaşkınlıkla. "a-ağ-ağla...