72. Bölüm: Tatil...

952 47 14
                                    

Selaaamm... multide Aslı - Ediz ve Helin - Cenk çiftlerimiz var... :)

KEYİFLİ OKUMALAR....

****************

'Aslında aramızda birkaç adımlık mesafedeyiz ama aramızda kilometrelerce gurur var...'

******

Lobide oturan bizimkilerin yanına geldiğimizde kızlarında ben gibi sevgilisinin söylenmelerini dinlediklerini gördüm.

"şort giysen içim yanmayacak güzelim ama bu şort değil."

"offf Alaz. Biraz daha konuşursan açılışta en çok laf ettiğin elbisemi giyer gelirim görürsün." Diye tehdit ettiğimde sırıttı. "bulursan giyersin tabi."

Dudaklarım hayretle aralanırken kaşlarımı çatarak ona baktım. "ne yaptın elbiseme?"

"olması gereken yerde... çöpte."

"gerçekten inanamıyorum sana. Ben senin tişörtünü ya da gömleğini çöpe atıyor muyum hiç?" Diyerek kızlara döndüm. Helin, kırmızı mini pileli etek giymişti. üstüne, beline oturan askılı siyah bir bluz giymiş saçlarını salık bırakmış siyah topuklularıyla tamamlamıştı kombinini. Gerçekten çok güzeldi. Gerçi o ne giyse sevimli görünüyordu ya neyse. Derin mavi renkte gözleriyle uyumlu olarak bir elbise giymişti. sarı saçlarını dalga yapmıştı. O da siyah topuklu ayakkabılarıyla kombini tamamlanmıştı. Dekoltesi falan yoktu sadece biraz kısaydı ama ona çok yakışmıştı. Yiğit de muhtemelen buna söyleniyordu. Diğerleri daha ortalıkta görünmüyordu. Ben ise siyah şortum ve beyaz kalın askılı gömlek giymiştim. Saçlarımı at kuyruğu yapmış ve çak hafifte makyaj yapmıştım. kızlar gibi topuklu ayakkabıyla uğraşmak istemediğim için sandalet tercih etmiştim. Gayet günlüktüm bence.

"diğerleri nerede?"

"beraber geldik kızlarla ama Emrah ve Ediz onları nereye götürdü bilemiyorum." Dedi Derin kıkırdayarak.

"ve geliyorlar." Diyen Helin'le bakışlarını takip ederek dörtlüye baktım. Aslı straplez bordo renk bir elbise giymiş rujunu da aynı renkte seçmişti. Hafif bile olsa yaptığı göz makyajıyla yeşil gözleri harika görünüyordu. Ezra ise pudra pembesi kayık yaka bir elbise giymişti. saçlarını bukle yaparak omuzlarına izin vermişti. Makyajda abartıya kaçmamıştı ama müthiş görünüyordu. Aslı ile göz göze gelince kaşlarını çattı.

"Simal'e de el atmamız gerektiğini söylemiştim."

"sevgilimden uzak dur Aslı." Diyerek beni biraz daha kendine çekti. Aslı abartıyla göz devirirken Ezra bana içtenlikle gülümsedi. "her halinle güzelsin ikizim." Diyerek bana öpücük atınca bende ona öpücük attım.

Helin "siz nasıl oldu da en son indiniz o zaman? Çünkü Ezgi, Aslı ve Derin daha çok hazırlanmalarına rağmen sizden önce indiler." Diye sorduğunda Alaz bana döndü hemen.

"ay tatlım ne olacak. Alaz 10 kez kıyafet değiştirmiştir Simal'e" diyen Aslı'yla alt dudağımı dişledim. Ben ilk hazırlanmıştım ve elbise falan işine de hiç girmemiştim. Ama Alaz'ın her giydiği gömlek ya da tişört ona çok yakışınca 10 kez kıyafet değiştirten ben olmuştum. O bana karışıyorsa bende ona karışırdım ne var yani?

"bu soruya sen cevap vermek ister misin Simal?"

"Alaz yaa... benim yüzümden en son indik. Onu bunu bırakın Anıl ve Sedef hala gelmedi."

"Sedef'in ilk gelmesi gerekiyordu." Diyen Emrah'a destek çıktı Yiğit. "aynen. Hatta bize laf atması falan gerekirdi."

"sizin dediğiniz Sedef önceki Sedef. Artık öyle değil." Benimle birlikte herkes Alaz'a döndü. "nasıl yani?"

Kuzey Yıldızı (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin