71. Bölüm: Bodrum

1K 53 27
                                    

helöööööö.

multide, Alaz.

umarım beğeneceğiniz bir bölüm olmuştur. keyifli okumalar...

************

Toplantı odasının kapısını tıklatıp yavaşça içeri süzüldüm. Herkes toplanmış beni bekliyorlardı. Hatta Eslem bile buradaydı.

"kusura bakmayın, biraz geç kaldım. Bodrum'da ki otel hakkında görüşme yapıyordum." Derken yerime oturdum.

"uzun sürmeyecek zaten toplantımız." Dedi Mirat amca gülümseyip göz kırparak. söze babam girince gözler ona döndü. "biz Mithat ve Mirat'la konuşup karar verdik. Alaz senin Alaçatı'da ki yazlık sitesine gitmen gerekiyor." Alaz başını aşağı yukarı sallarken elindeki kalemi çevirmeye başladı. "evet, farkındayım. Bende bu konuyu açacaktım zaten." Babam memnunlukla devam etti. "güzel. Bunda sorun yok... Eslem düğün hazırlıklarıyla uğraştığı için bir yerlere gitmesi söz konusu bile değil. Bodrum'da ki otelin açılışı henüz yapılmadı bildiğiniz üzere fakat halka hizmet vermeye başladı. Bunda benim rahatsızlığımın etkiside oldukça fazla. 1 hafta sonra açılış yapacağız. Ama önden birinin gidip oradaki işleri halletmesi gerekiyor. Buradan idare etmek çok zor oluyor... biz Simal'in gitmesine karar verdik." Kaşlarım havalandı şaşkınca. "ben mi? iyi de ben... yapamam ki. Yiğit gitse?" diye önerdiğimde Mithat amca araya girdi. "Yiğit gidemez çünkü o otelin bütün işlemleriyle sen ilgilendin. En mantıklısı senin gitmen."

"Yiğit Alaçatı'ya gitsin ben Simal'le Bodrum'a gideyim."

"Yiğit'in burada kalması gerek. O diğer işlerle ilgilenecek." Mirat amcanın cevabıyla Alaz'ın kaşları çatıldı. "Simal daha yeni başladı. Kabul işlerde çok iyi ama oraya tek başına da gitmemeli."

Yiğit alayla sırıttı. "sen şuna kıskanıyorum, bensiz gidemez desene." Alaz elindeki kalemi Yiğit'in kafasına fırlatırken benim yüzüm ısınmaya başlamıştı.

"Kapa çeneni Yiğit."

Babam gülümseyerek bana bakarken bende ona gülümsedim. Mirat amca ise Yiğit'in kime çektiğini kanıtlamak ister gibi Alaz'a sırıtıyordu.

"ben kızıma güveniyorum. Zaten o otelin bütün işlerine Simal baktı. Yabancılık çekeceğini hiç sanmıyorum." Dedi babam.

Alaz saçlarını sıkıntıyla karıştırarak sustuğunda Mithat amca oğlunu rahatlatmak ister gibi konuştu. "1-2 hafta sonra bizde açılış için gideceğiz zaten. Ama önce Simal'in önden gidip oradaki işleri halletmesi gerek."

"peki ne zaman gideceğim?"

"yarın."

Gözlerim Alaz'a kayınca göz göze geldik. Yarın gidecek olmam onun daha da canını sıkmıştı. 1-2 hafta... ondan ayrı kalmak istemiyordum. Zaten şirkette çalışırken bile çok az görüyordum. Ama başka çare yoktu.

"başka bir şey yoksa ben işimin başına döneyim."

"bitti kızım." Gülümseyerek odadan çıktım. şirkette yakın olamadığımız yetmiyormuş gibi bir de araya mesafeler sokuyorlardı. Bir de zaman vardı. 1-2 hafta boyunca yanımda olmayacaktı. Hala uzaklaşmadığım toplantı salonunun kapısı açılınca arkamı döndüm ve Alaz'la karşılaştım. Onunda benden farkı yoktu. Elimi sımsıkı tutup yürümeye başladı. Alaz'ın odasına da girmeden yürümeye devam ederken onu durdurarak önüne geçtim.

"sakin ol önce. Sadece 1-2 hafta."

"bilerek yapmaları canımı sıkıyor."

"ne?"

Kuzey Yıldızı (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin