Helöööö... nasılsınız? ben sizi çok özledim. en çok da bu satırlar arasında olmayı. bu yüzden sözü uzatmıyorum..
keyifli okumalar. umarım beğenirsiniz...
*********
'İnsanlar değişir, yıllar sonra olsa bile...'SİMAL'DEN
Geldiğimiz deniz kenarı sessiz bir yerdi. Kıyıda tekneler vardı ve dalgaların sesini duyan bizden başka kimse yoktu. Hatta burayı daha önce görmemiştim bile.
Anıl'ın yanına oturduğumda Alaz da aldığı içki poşetini Emrah'a verip benim yanıma oturdu. Ezgi'de Anıl'ın diğer yanında otururken diğer yanında Emrah oturuyordu. Yiğit içkisini alıp Alaz'ın yanına oturdu.
"içmek zorunda mısınız?" diye sorduğumda bana dönen bakışlarını görünce sustum. "tamam tamam." yavaşça Alaz'a eğildim. "sen içmesen?"
"güzelim." Diye uyardı.
"o zaman bende içeyim?" Alaz derin bir nefes verdi ve diğer poşetten meyve suyu çıkarıp birini Ezgi'ye diğerini bana uzattı. "siz bunları içeceksiniz."
"önce Sedef'le nereden tanıştığınızı anlat bence?" dedi Ezgi.
"2 yıl önceydi. Ben İzmir'e Ezgi'yi ziyarete gitmiştim. Arabamı bir kafenin oraya park etmiş Ezgi'ye mesaj yazıyordum. O sırada bir tartışma sesi duydum. Sedef'le birkaç kişi tartışıyordu. Sonra Sedef onlara laf koydu bir şeyler oldu tam anlayamadım ama Sedef onlara arkasını döndü ve gelip benim arabama bindi. Çok sinirliydi ve benim bir yabancı olduğumu bile fark etmedi. Beni fark edince de kendine kızdı. Arkadaşının arabası sanmıştı arabamı. Benim arabamın aynısından bir araba gelmişti onu görmüştüm ama o araba birkaç dakika önce gitmişti. Sedef özür falan diledi arabadan inecekken tartıştığı kızların hala orada olduğunu görünce 'biraz ilerle orada ineyim lütfen. Şimdi bunların gözü önünde inersem hem rezil olurum hemde katil.' Dedi. Bende itiraz etmedim ve dediği gibi onu biraz ileride indirdim." Derin bir nefes aldı ve içkisinden büyük bir yudum aldı.
"sonra nasıl yakınlaştınız?" diye sordu Ezgi.
"sonra tesadüfler peşimizi bırakmadı. Bir bakmışım biz yakınlaşmışız. Güzel vakit geçiriyorduk birlikte ama arkadaş gibi değildik. Neyse biz sevgili olduk. Tabi benim Nevşehir'e dönmem gerekiyordu. Biz 2 ay kadar sevgili olduk. Her şey zaten o gün oldu. İzmir'e gitmiştim yine. Bir parti varmış arkadaşlar beni çağırdı. Ezgi'ye söyledim gelmesi için ama onun başka planları vardı. Sedef'e de söylemiştim ama o birkaç işi olduğunu belki daha sonra gelebileceğini söyledi. Her neyse... ben partide içkiyi biraz fazla kaçırdım. Sonra yanıma bir kız geldi. Tam hatırlamıyorum ne dediğini ne yaptığını..." Anıl susup içkisini yudumladı. Uzunca bir sessizlikten sonra devam etti. "kız beni öptü. Kafam yerinde değildi ama bir tek kızla öpüştüğümü hatırlıyorum. Partide Sedef'in arkadaşlarından biri fotoğrafımızı çekip Sedef'e göndermiş. Sedef geldiğinde yer yerinden oynamadı. Sakince yanıma geldi ve beni dışarı çağırdı. Dışarı çıktığımızda yediğim tokatla kafam yerine gelmeye başladı zaten. Ben hiç kimseden öyle tokat yememiştim. Belki de hak ettiğim için o kadar ağır geldi bilmiyorum. Bana nasıl baktığını dün gibi hatırlıyorum... neyse işte. Sedef dedi ki "birbirimizi tanıdığımızı unutalım. Hiç tanışmamış, yaşananları hiç yaşanmamış sayalım... eğer olurda bir gün başka bir yerde karşılaşırsak benimle tanışma. Çünkü ben seninle tanışmak istemiyorum. hayatımdan çık bir daha da girme."
O zamanlar sadece onu aldatmış sayıldığım için üzülmüştüm ama itiraz etmedim. Dediği gibi oldu. 2 yıl boyunca ne onu gördüm ne de ismini duydum. Kalbimin bir köşesinde o hatam kanayıp durdu ama ben hiçbir şey yapmadım." İçkisini yudumlamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzey Yıldızı (Tamamlandı)
Teen Fiction*** Alıntı *** "S-Simal..." derken kollarımın arasından yere kayarken bende onunla birlikte yere oturup onu kendime çektim. Yüzü acıyla buruşurken sırtındaki elimde hissettiğim ıslaklıkla elime bulaşan Simal'in kanına baktım şaşkınlıkla. "a-ağ-ağla...