45. Bölüm: *Seni kaçırıyorum*

1.3K 58 7
                                    

Helöööööö. biliyorum geç kaldım, çok özür dilerim. umarım beğenirsiniz. oy ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.

multi; Alaz ve Simal

Bölüm şarkısı Uğur Akyürek - Aşk izi. bütün bölümü şarkıyla okumanızı tavsiye ederim.

keyifli okumalar

***********

Söyleyemediklerimiz ağır geliyordu bazen kalbe. Dilimin ucuna kadar gelen o iki kelime sert bir yutkunuşla yutuluyordu. Gözlerim avaz avaz sevdiğini bağırırken dudaklarımdan tek kelime çıkmıyordu. Çıkamıyordu.

Gözler cesurken dil neden bu kadar korkaktı?

"Masum kız neyin var senin?"

Alaz'ın sesiyle derin bir nefes alıp verirken düşüncelerimi dağıtarak ona döndüm. "bir şey yok." Dedim gülümseyerek. Dün akşam babamın anlattıklarından sonra düşüncelere dalar olmuştum ve kendime 'korkaksın' demekten başka sonuca varamıyordum.

"geç bunları Simal. Aklının içinde bir şeyler olduğunu görebiliyorum."

Kalbimdekini de görebiliyor musun?

"dün akşam babamdan annemi anlatmasını istedim. Onların pek çok hikayesini bildiğim için aralarına giren Nifak'ı yani Dolunay'ı anlatmasını istedim. Ondan sonra da ister istemez düşüncelere dalar oldum."

"bana anlatırsan beraber düşüncelere dalabiliriz?" dedi gülümseyerek. Gülümsediği için gülümserken onunla konuşmanın iyi geldiğini fark ettim.

Alaz'la konuşmaya dalarken yanımıza gelenleri çok sonra fark etmiştik. "Cenk! Beni deli etme" diye kızdı Aslı. Cenk gülmemek için dudaklarını birbirine bastırırken sırasına oturdu. "bu sefer ne yaptın Cenk?" dedim.

"sadece soru sordum ya. Soruda mı sormayalım." Kendini tutamamış olacak ki gülmeye başladı. "sorduğun soru olsa keşke." Diye söylenen Aslı'ya baktık. Herkesin ona baktığını fark edince göz devirdi ve konuştu. "Yüzmek zayıflatıyorsa balinalar neyi yanlış yapıyorlarmış?" hepimiz gülerken Ediz sevgilisinin kolunun altına çekip "benim sevgilimi delirtmekten zevk mi alıyorsun lan sen?" dedi.

"senin sevgilin zaten deli. Benim bir şey yapmama gerek yok." Dedi Cenk sırıtarak. "ayrıca sorum gayet de mantıklı"

DERİN'DEN

Çıkış zilinin çalmasıyla Yiğit ayağa kalktı. Bende onunla birlikte çantamı alarak kalktım. Ellerimizi birbirine kenetlerken hayranlıkla ona bakıyordum. Beni kapıya çektiğini bile Emrah'ın sesini duyunca fark etmiştim.

"siz ikiniz. Nereye? gidiyoruz falan deseydiniz bari."

"sevgilimi kaçırıyorum itirazın mı var kardeşim." Dedi Yiğit alayla karşılık vererek. Emrah gülerken "kaybolun." Diye söylendi. Kızlara el sallayıp çantamı tek omzuma asarken Yiğit'le adımlamaya başladım.

Okul binasından çıkıp Yiğit'in arabasına bindiğimizde "nereye gidiyoruz? Kızlarla planımız vardı bizim." Dedim. Arabayı çalıştırırken yarım ağız sırıtarak bana baktı. "o zaman iyi ki seni kaçırmışım. Yoksa sen beni ekecekmişsin."

"saçmalama Yiğit. kızlarla dedikodu yapacaktık."

"şuna, Aslı ve ben dedikodu yapacaktık Simal'i de kendimize alet edecektik desene." Dedi alayla. Kaşlarımı çatarken omzuna vurdum. "çok gıcıksın."

"şaka yapıyorum kuzu. Nereye gittiğimize gelince... çatı katına."

Gözlerimi kırpıştırdım. "orası hala duruyor mu ya?"

Kuzey Yıldızı (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin