helööööööööööö..... uzun bir aradan sonra tekrar buradayım. bu bölüm biraz kısa oldu ama bir an önce atmak istediğim için oldu. bundan sonra buralarda olduğum için daha uzun bölümler gelecektir. lafı daha fazla uzatmadan keyifli okumalar diliyorum. beğenirsiniz inşallah.
bölüm ithafı dilaygzl456 oy ve yorumların için çok teşekkür ederim. ^_^
************
Nevşehir macerası benim yüzümden erken bitirme kararı almıştık. Alaz sabah olanlardan sonra beni Nevşehir turuna çıkarmıştı kafamın dağılması için. Çocukluğumdan hatırladığım kadar onu bir yerlere götürmüştüm. Akşama kadar gerçekten çok güzel vakit geçirmiştik ve günü balona binerek sonlandırmıştık. Alaz otele gitmek için ısrar etse de eve gitmek istemiştim. O son gecede beni sinirlendiren tek şey Beray'ın Alaz'a yürüdüğünü öğrenmek olmuştu. O anları hatırlarken kaşlarım bir kez daha çatıldı.
Alaz'ın odasına çalmadan girip kapıyı yaslanarak kapattım. Yüzümdeki kocaman gülümseme Alaz'ın yanındakini görmemle silindi. Tek kaşım kalkarken Alaz'ın yanına geçtim. "ne oluyor burada?"
"sana ne Simalcim? Artık kimin kiminle konuşacağına da mı karar veriyorsun?" dedi kollarını göğsünde bağlayıp alaycı gülüşüyle.
Sakin olmak için derin bir nefes verdim. "bak Beray. Annen ve senin benimle derdin ne bilmiyorum ama-"
Alayla güldü. "annen ha? Hala demeyi bırakmışsın."
"sabahki olanlardan ve Dolunay'dan sonra hala benden saygı bekliyor olamazsınız.
"her neyse sen niye gelmiştin? Çünkü biz Alaz'la özel bir şey konuşuyorduk." Dedi kendini beğenmiş bir tavırla. Sinirle yumruğumu sıkarken "senin Alaz'la ne özelin olabilir ki?" konuşmasına izin vermeden devam ettim. "beni delirtmeden çık odadan Beray." Beray'ı odadan kovduktan sonra çatık kaşlarla Alaz'a döndüm.
"Ne işi var onun burada?"
"Güzelim sakin olur musun?"
"Sakin mi olayım? Alaz resmen sana dokunacaktı be neyine sakin olayım. Ayrıca onu dövmeyerek sakin olduğumu kanıtladım bence."
"Sakin halin buysa sinirli halini merak ediyorum güzelim"
"Alaz." dedim uyarır tonda. "Sana yürüyordu en başından beri demi? Ve sen bana söylemedin"
"Simal-"
"Biri bana yürürse bende sana söylemem bilmiş ol. Şimdi çabuk anlat" kaşları yavaşça çatılırken "hele bir söyleme" diye söylendi. "İyi ben öğrenirim" deyip gidecekken kolumdan tutup kendine çekti.
"Yarın gidiyoruz zaten sakin ol. Onun bana bakıp bakmamasının bir önemi yok. Önemli olan benim kime baktığım."
"Sana yürüyor demi? Hem de buraya geldiğimiz ilk günden beri değil mi?"
Alaz oflayarak derin bir nefes verirken sinirle yumruklarımı sıktım. "evet ama ben zaten gerekeni yap-" Alaz'ın sözünü bitirmesine izin vermeden kollarından uzaklaşarak hızla odadan çıktım. Ayaklarım beni Beray'ın odasına götürürken Alaz'ın arkamdan geldiğini hissediyordum. Kıracak gibi kapıyı açıp odaya daldım. Beray ayağa fırlarken "ne yaptığını sanıyorsun sen?" dedi.
"Bana bak seni bir daha Alaz'ın yanında görürsem öldürürüm seni."
"Sana ne be Alaz'dan?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzey Yıldızı (Tamamlandı)
Teen Fiction*** Alıntı *** "S-Simal..." derken kollarımın arasından yere kayarken bende onunla birlikte yere oturup onu kendime çektim. Yüzü acıyla buruşurken sırtındaki elimde hissettiğim ıslaklıkla elime bulaşan Simal'in kanına baktım şaşkınlıkla. "a-ağ-ağla...