helöööö. bölüm geç kaldığı için sizlerden çok özür dilerim. tatilden bugün döndüm o yüzden gecikti. tekrardan çok özür dilerim. bildiğiniz gibi okullar açılıyor ve ben 12. sınıf öğrencisiyim. bölümlerin sıklığı ne olur bilmiyorum ama 2 haftada bir olur diye düşünüyorum. ama haftada bir şeklinde de devam edebilirim. zaman gösterecek ne olacağını. sizlerden tek isteğim desteklerinizi esirgemeyin lütfen.
multide; Derin ve Yiğit çiftimiz var.
keyifli okumalar...
***********
Nisan ayının sonlarına geliyorduk. Alaz'la bir ayı geçmişti. Her şey daha dün gibiydi oysa... her şeye rağmen güzeldi... telefonuma gelen mesaj sesiyle koltuktan kalkıp telefonumu aldım.
Gönderen; Umudum
'çok yoruldum. Sevgilim yanımda olsaydı da bana yemek yapsaydı keşke.'
Kıkırdayarak kendimi tekrar koltuğa bıraktım. okuldan sonra Mithat amca, Alaz'ı şirkete çağırdığı için ben eve gelmiştim. O da şirkete gitmişti. Saate baktığımda babamın gelmek üzere olduğunu gördüm.
Gönderilen; Umudum
'şansına küs. Babam gelecek birazdan XD'
Yazıp göndermemle zil çalınca bir mesaj daha attım.
'geldi bile'
Yazıp gönderdikten sonra odamdan çıkıp merdivenleri paldır küldür iniyordum ki Fatma ablanın açtığı kapıdan gördüğüm kişiyle şok oldum.
"senin ne işin var burada?"
"gören düşmanın geldi sanır güzelim." dedi alayla içeri girerken. Merdivenleri bitirirken "babam nerede?" dedim.
"yedim." Dedi sırıtarak.
"dalga geçme"
"Koray amca, babam ve amcam fazla mesaiye kalma kararı aldılar. Beni de alacaklardı ama Koray amca senin yalnız kalmanı istemediği için beni kurtardı."
"o zaman onlara yemek götürelim." Dedim gülümseyerek. Fatma ablaya dönüp "Fatma abla sen git istersen." Dedim. Beni onaylarken vedalaştıktan sonra Alaz'la birlikte mutfağa girdik.
"hatun sana açım diyorum babamlara yemek götürelim diyorsun. Aç olan benim önce benim karnımı doyursana." Diye söylendi.
"şirkette yiyelim hep birlikte işte." Alaz bana söylenirken yemekleri saklama kaplarına koydum. İşim biterken Alaz'ın sesiyle üzerime baktım.
"sen böyle mi geleceksin?"
Altımda şortum üzerimde ise bir tişört vardı. "geliyorum hemen" diyerek odama çıktım. üzerime bir şeyler giyip aşağıya indim. Mutfağa girdiğimde Alaz'a bakarken aklıma gelen günle gülümsedim. İlk öpücüğümü Alaz'ın aldığı günde babam şirkette olduğu için beni almaya gelmişti.
"hayırdır? Neye gülümsüyorsun?"
"en son babam şirkette olduğu için beni almaya geldiğinde ilk öpücüğümü almıştın."
Gülerek başını eğdiğinde "ama sonra sen beni öpmüştün." Dedi.
"hadi al yemekleri gidelim." Diyerek konuyu değiştirdim. Hazırladığım piknik çantasını Alaz alırken önden yürümeye başladım.
Alazların şirkete geldiğimizde arabadan inip Alaz'ı bekledim. Bagajdan piknik çantasını alıp kolunu omzuma atarak yürümeye başladı. Herkes bize bakarken rahatsızca Alaz'a baktım. "neden bize bakıyorlar?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuzey Yıldızı (Tamamlandı)
Teen Fiction*** Alıntı *** "S-Simal..." derken kollarımın arasından yere kayarken bende onunla birlikte yere oturup onu kendime çektim. Yüzü acıyla buruşurken sırtındaki elimde hissettiğim ıslaklıkla elime bulaşan Simal'in kanına baktım şaşkınlıkla. "a-ağ-ağla...