Пролог 1*

7.3K 225 20
                                    

Аз съм Алисън Шерънс и съм на 18. Имам кафява коса и синьо-зелени очи. Обожавам да рисувам и пея, но и да спортувам. Преди години спортувах лека атлетиката и футбол, но спрях защото финансовото ви положение не беше никак цветно. Баща ми и майка ми едвам свързваха двата края, затова се наложи да работя от 16 годишна и да уча, за да мога да им помогна. 

Ние живеем в крайните квартали в една малка къща в Ню Йорк. Имам доста приятели, но само двама са ми най-добрите приятели Кати и Джейми.
С тях си споделя ме всичко. 

Аз съм чист кaрък, ако питате мен. Винаги ще закъснея за училище или работа. Ще се блъсна в някой стълб или ще падна. Ще се оцапам или залея с кафе. Бях от тези момичета, който са пълни противоположности на момичетата от списанията, но това не пречеше на момчетата да не ме харесват, не точно обратното. Бях забелязвана от всички и по-точно желана.

Нямах време да се грижа толкова за себе си или да обикалям по моловете. Честно имам две официални рокли, пет чифта дънки и няколко блузи и тениски. С мама работехме в едно кафене и отговаряхме за домакинската работа, а татко имаше малка строителна фирма. Да може да звучи добре печеливша работа, но не и ако си от крайните квартали. Рядко имаше големи поръчки, а ако имаше даваха добри пари, който отиваха за лечението на дядо. Забравих да ви кажа за дядо. Дядо е опората на нашето семейство. Той е баща на татко. 

Та дядо има проблеми със сърцето което изисква добро лечение и скъпи лекарства. Татко, аз и Леля(сестра на татко) даваме пари само за него. За да бъде добре. Обичаме го много за това не искаме да го изгубим. Та това съм аз. Аз съм бедно момиче и ако не ви хареса не четете това.

Здравейте хорааа!
Това е новата ми история и се надявам да ви хареса. Това е пролога. Тази история ще я мисля на момента в който го пиша така че не ме мразете ако не стане.😞
Честно не знам от къде ще намирам време да пиша и тази история, но пък какво толкова. Надявам се да се хареса, защото това е първата книга в жанра на романтиката.
Тааа ако ви хареса, нали знаете един глас😀.
Обичам ви😘😘



16.10.2017г.


От различни световеWhere stories live. Discover now