BAK SEN ŞU İŞE

6.7K 480 70
                                    

"Sağlığınıza beyler!"

Arat, Talha ve Egemen Saklı Bahçe'de oturmuş nihayet rahat bir soluk alıp verebildileri için kutlama yapıyorlardı. Uzun süredir bu şekilde bir araya gelmemişlerdi.

"Dolunay'a çocuk istediğimi söyledim biliyor musunuz?"

Arat duyduğu itiraf karşısında öksürük krizine girmişti. Egemen kendini durduramayan Arat'ın sırtına vurunca öksürüğü daha bir arttı.

"Ciğertlerimi söktün Egemen! Ne çocuğu Talha? Sen ciddi misin?"

"Neden olmasın ki? Ben hazır hissediyorum kendimi."

Egemen de konuya dahil oldu.

"Dolunay bu isteğini nasıl karşıladı?"

"Etraftaki tehditler yüzünden korkuyordu bebek için. Ama artık sorun da kalmadığına göre belki kabul eder."

"O halde eve gidince uygun bir anda yeniden aç konuyu. Belki daha ılımlı yaklaşır."

"Bende öyle yapmayı düşünüyorum. Ee sizleri ne zaman evlendiriyoruz beyler?"

Egemen ve Arat'ta sanki Talha soruyu onlara yöneltmemiş gibi duymamazlığa vurdular.

"Baldızlarımla gönül eğlendirmenize izin vermem bilesiniz beyler."

"Saçmalama Talha. Tabiki de niyetimiz bu değil. Onları ne kadar sevdiğimizi biliyorsun. Sadece evlilikte aynı çocuk istemek gibi hazır hissetmekle alakalı bir durum. Ayrıca bir daha bunu diyecek olursan ağzına çakarım."

Sonrasında muhabbet değişmiş içkilerin biri gelir diğeri gider olmuştu. Üçü de iyice çakır keyif olmuşlardı.

Geldikleri zamanın başından beri karşı masadaki kızlar bu üçlüyü ilgiyle izliyorlardı.

"Arzu ben daha fazla dayanamayacağım. Gidip tanışalım mı şu yakışıklılarla."

"Haklısın bebeğim. Ağzımın suları aktı resmen. Nereden düşmüş bunlar böyle ya?"

"Selin sende gel. Yeşil gözlüye nasıl baktığını farketmedik sanma."

"İyi tamam bende geliyorum."

Üç kız masalarından kalkıp karşı masada oturan Arat, Talha ve Egemen'in yanına gittiler.

"Selam beyler."

Arzu daha izin almadan Talha'nın dibine oturuvermişti. Onların saşkınlığını fırsat bilen diğer kızlarda hemen yerleştiler.

Egemen oturduğu yerde doğrularak yanındaki kıza baktı.

"Size izin verdiğimizi hatırlamıyorum."

"Evet ama hayır da demediniz değil mi? Hadi bana içecek birşeyler ısmarla yakışıklı."

"İşte tam da sizin gibi kız müsfetteleri yüzünden sevgilimin kıymetini daha iyi anlıyorum ya zaten."

"Bende karımın."

"Ay sen evli misin cicim?"

"Evliyim cicim. Şimdi masadan kalkmaya ne dersiniz?"

"Aman canım evli olsan ne farkeder? Bu gece beraber takılalım mı ne dersin?"

••••••°°°°°°°••••••

Kızlar Duru'nun odasında oturmuş dondurma yiyorlardı.

"Off özlemişim be tadını!"

"Aynen valla ya. Dicle iyi ki aklına geldi dondurma yemek."

"Tabi kızım ne zannettin? Böyle zamanların ilacı dondurma yemektir."

Karanlığın Prensleri 2 "MUAMMA" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin