İKİ KAFADAR

3.9K 288 19
                                    

Neşe yatağına rastgele uzanmış Armina'yla telefonda konuşuyorlardı. Bugün olan biten herşeyi detaylarıyla aktarmışti ve birlikte günün kritiğini yapıyorlardı.

Neşe : "Kalbim yerinden çıkacak sandım resmen. Öyle güzel bakıyordu ki sana anlatamam."

Armina : "Değil mi? öyle maviş maviş nasıl da güzeldir."

Neşe : "Hele elimi tuttuğunda..."

Armina : "Bak bak sen şuna hele. Doğruyu söyle bak öptü mü seni?"

Neşe : "Oha Armina ya! Hem sana olan biten herşeyi anlattığımı zannediyorum. Kafandan birşeyler uydurmayı kes. Sonra bir yerlerde patavatsızlık ediyorsun."

Armina : "Ne var yani? Dizlerinin üzerine kapanmış, ellerini tutmuş ve sana aşkını ilan etmiş. Ardından bir öpücük pekala gelmiş olabilir yalan mı?"

Neşe : "Saçmalık!"

Odanın kapısı tıklatılıp Fisun hanımın sesini duyduğunda Neşe panikle telefonu uzaklaştırdı.

"Neşe ne diye bağırıyorsun kızım? Sesin bizim odaya kadar geliyor. Hadi yat artık. Yarın erken kalkmayacak mısın sen?"

"Tamam anne. Armina'yla konuşuyorduk kaptırmışım kendimi biraz. Daha sessiz olurum zaten kapatmak üzereydim."

"Selam söyle Armina'ya. Daha fazla da uzatmayın hadi bakalım. İyi uykular."

"Sanada annem."

Annesinin uzaklaşmasıni bekleyip tekrardan telefonu kulağına götürdü.

Neşe : "Orada mısın?"

Armina : "Evet kanka. En son ne diyorduk? Öpü.."

Neşe : "Keser misin artık şunu. Dediğin gibi birşey olmadı ve bir daha bu bahsi açarsan senin yüzüne bile bakmam ona göre."

Armina : "Takılıyorum sana tamamen canım ya. Hemen de ciddiye alıyorsun."

Neşe : "Takılma sen bana Armi. Hele bu konularda asla."

Armina : "Yalnız var ya bu çocuğun sana karşı ilgisi olduğunu anlamıştım ben de bu derece romantik bir teklif beklemiyordum."

Neşe : "Off boş boş konuşma kızım ya ne romantikliği. Ya hem ondan açıklama beklemedim ki ben. Ne kadar utandığımı biliyor mu o?"

Armina : "Bu da istemem yan cebime koy hesabı. Onu bunu boşver de sen ne cevap vermeyi düşünüyorsun? Reddetmeyeceksin herhalde değil mi?"

Neşe : "Bilmiyorum. Aklım çok karışık. Bu tarz şeylerde pek iyi olmadığımı biliyorsun."

Armina : "Şimdiye kadar hiç erkek arkadaşın olmadığından bu anlaşılabilir bir durum. Sende ona karşı boş değilsin Neşe. Unutmaman gereken birşey var ki fazla naz aşık usandırır bebişim."

Neşe : "Benim naz ettiğim falan yok. Düşünsene Armi o ve ben ne kadar da farklıyız. Sadece karakterlerimizden bahsetmiyorum. Yaşam standartlarımızdan da bahsediyorum."

Armina : "Hani şu zengin oğlan fakir kız muhabbeti diyorsun sanırım? Pardon da salak mısın kızım sen? Sorun edecek olsa neden sana gelsin ki?"

Neşe : "Ya ailesi ederse? Bir gün ayrılmayacak mıyız sanki?"

Armina : "Daha yaşamadan ne olacağına göre hayatımızı sürdürüyor olsaydık eğer, şu an mezarda olmamız gerekirdi. Bilmem ne demek istediğimi anlatabildim mi bari? Bence yat uyu biraz kafan dinlensin. Ve canım bunu bir arkadaşın olarak söylüyorum. Sakın pişman olacağın bir karar verme. Bence bir şansı hakediyorsunuz."

Karanlığın Prensleri 2 "MUAMMA" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin