Whatsapp mesajlaşması
Gruptakiler; Alev, Arat, Dicle, Dolunay, Duru, Egemen, Hira, Rüzgar, Talha, Yasir, ZehirHira: Millet ben iki gün sonraki partiyi organize ettim. Gerekli ayarlamalar yapıldı. Bu arada bilmeyenlere duyurayım partiyi Egemen ve Duru'nun yeniden bir araya gelmesi adına yapıyoruz. Sizi seviyoruz çocuklar! Mutlu olun her zaman!! Bu arada dün bütün gün odadan çıkmadılar. Yeğen mi geliyor ne? 🎉🎉🎉
Dolunay: 😁😁
Duru: Naklen yayın yapsaydın daha kolay olurdu Hira! 😠😠
Hira: Elimizde bu vardı.
Duru: Ben senin özel hayatını yayıyor muyum orada burada?
Hira: Ne yani yalan mı? Odada değil miydiniz?
Dolunay: Ayıp oluyor bayanlar. Grupta çocuk olduğunu unutuyorsunuz.
Rüzgar: Anne daha kaç defa söylemem lazım artık çocuk olmadığımı?
Dolunay: Çünkü çocuksun hayatım.
Zehir: Benim yeğenim milli olalı yıl oldu.✌✌
Rüzgar: Dayı! Yattığım kızların sayısını da ver istersen?!
Dicle: Upss!
Dolunay: Rüzgar! Yoksa sen saf kızları yoldan mı çıkarıyorsun??
Hira: Babasına çekmiş.👿🐐🐐
Rüzgar: Gelene git demek olmaz anne değil mi?
Dolunay: Hira! Rüzgar sen çık oğluşum gruptan bakayım.
Hira: Talha seni yoldan çıkarmadı mı yani? 😎
Talha: Konu ne zaman bana geldi. 😒😒 Babasının oğlu. 💪💪💪
Dolunay: Talha bu gece koltukta yatacaksın.
Talha: Eyvahlar olsun. 😱
Egemen: Duru odaya gel. Seninle daha bitmemiş bir işimiz var.
Hira: Kardeşlerim birer abaza.
Duru: Egemen! Gelmiyorum. 😲😲
Egemen: Anlamadım?
Dicle: Egemen rahat bıraksana kızı.
Duru: Gelmiyorum dedim. Gel-mi-yo-rum!!
Egemen: Dicle sen karışma bu işe. Benden günah gitti Duru. Bütün eteklerine veda et.
Duru: Sen onları çoktan çöpe atmıştın! 😡😡
Hira: Kızın eteklerini çöpe mi attın Egemen?
Egemen: İyi etmişim. Aşkım gelmek için 3 saniyen var.
Duru: Umrumda değil.
Egemen: 3
Egemen: 2
Egemen yazıyor...
Duru: Tamam tamam geldim!!
Hira: Yahu ben ne diyordum? Herkez zıvanadan çıktı esas mesele de arada kaynadı iyi mi? İki gün sonraki partiyi unutmayın sakın!
Arat: Hira bende çocuk istiyorum!! 👪👪
Hira gruptan ayrıldı.
Arat: Kaç bakalım 😒😒😒 🔚
◇◇◇
"Çocuk istiyor? İnanamıyorum resmen çocuk istediğini söyledi Arat."
"Ne var bunda Hira? Sevdiği kadından çocuk istiyor bu baba olmaya hazır olduğu anlamına gelir. Çoğu erkek bu sorumluluğa girmek bile istemiyor.
"Dolunaycım ama biz sadece sevgiliyiz. Senin bir çocuğun var ve sen ayrıca evlisin. Kocanın soyadını taşıyorsun zira çocuğunda öyle. Ben annem ve babamın ki gibi bir hayat sürmek istemiyorum. Ben sevdiğim adamla sonsuza kadar birlikte olmak istiyorum."
"Bak canım benden söylemesi yakında sana evlenme teklifi etmezse benim de adım Dolunay değil bilesin."
Hira gözlerini yere dikti. Arat hiç evlilikten bahsetmemişti. Evlenmeden çocuk istiyordu ama Hira onun isteğini yerine getiremezdi. Doğacak çocuğu anne ve baba sevgisiyle büyüsün istiyordu. Oraya buraya savrulmasını değil.
Hira bu konuya odaklanmıştı ki böyle düşüncelere sahip olmasının altındaki esas sebebin abisinden kaynaklı olduğunu içten içe hissediyordu. O mutlu değilken Hira da hep buruktu. Ve babasız büyüyen çocuğun hayatı abisininkinden farklı olmayacaktı.
"Hey nereye daldın öyle?"
"Yok birşey canım. Neyse kapatalım mı bu konuyu? Parti de ne giyeceğine karar verdin mi?"
"Tabiki de! Hayır..."
"Bende buldun zannettim. Alemsin Dolunay. Ne diyeceğim bak. Yarın beraber gidip kendimizi şımartalım biraz ne dersin?"
"Aklından ne geçiyor?"
"Önce elbise işini hallederiz. Sonra güzel bir cilt bakımı yaptırırız. Ardından da kuaföre gider saçımızı ve makyajimızı yaptırırız ne dersin?"
"Hepsini anladım da, cilt bakımı ne için? Bizim cildimiz bozulmuyor ki."
"Ben sende önce vampirdim yemin ederim sen bende de fazla vampir çıktın. Yahu kadınlar bu şekilde yapmazlar mı kendilerini şımartmak istediklerinde? Biz de işin keyif kısmından bir pay alacağız canım."
"Eh bu açıdan bakıldığında anlamlı geliyor. Pekala planımız öyleyse bu olsun."
"Güzel."
İki kadın arasında bir müddet sessizlik oldu. Dolunay kocasını ne kadar çok özlediğini düşünürken Hira'nın aklı yine ve yine abisindeydi.
"Ah bu adam beni çıldırtacak!"
"Kimden bahsediyorsun kardeşim?"
"Abi?"
"Hoşgeldin Zehir. Otursana."
"Sağol Dolunay. İzin verirsen kardeşimi biraz çalmak istiyorum."
Hira kaşlarını çatarak abisine baktı. Zehir neden haber bile vermeden gelmişti ve kendisiyle gizli saklı ne konuşabilirdi ki?
"Tabi tabi. Benimde biraz işim vardı zaten. Siz rahat rahat konuşun. Görüşürüz Zehir."
Zehir başıyla Dolunay'ı selamladı ve çıkmasını bekledi.
"Bahçeye çıkmaya ne dersin abi? Orada daha rahat konuşabiliriz."
"Bana uyar."
Bahçe de yan yana biraz ilerleyip çardağa oturdular.
"Seni dinliyorum."
"Teklifini kabul ediyorum kardeşim."
"Teklif?"
Zehir gözlerini devirdi. Hem kendisi soruyordu hemde unutuyordu.
"Sizlerle bu evde yaşamayı deneyeceğim."
"Sen ciddi misin!"
"Gayet ciddiyim. Aile ilişkilerimi geliştirmeye karar verdim."
"Geç bile kaldın."
"Her neyse ee ne diyorsun peki? Teklifin hala geçerli mi?"
"Tabiki de!"
Bu bölüm diğerlerinden biraz farklı oldu. 😊 Karakterleri yazışma sırasında hayal ederek yazdığım için oldukça çok eğlendim.
Sıkıldıysanız mazur görün. Bu bölüm de benim için olsun 😊
Yazarıniz GathrieL
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Prensleri 2 "MUAMMA"
VampireSerinin ikinci kitabıdır. Macera kaldığı yerden devam ediyor... Yayınlamakta olduğum bu hikaye az da olsa yetişkin ve şiddet öğeleri barındırdığından +16 yaş kitlesi için daha uygundur.