Bütün gün boyunca ailesinin sorgulamalarına maruz kaldıktan sonra Neşe, geceyi yatağına oturmuş Armina'yla çekilen fotograflarına bakarken geçiriyordu. Resimlerdeki anılar gözünde canlanırken bazen kendi kendine gülmüş, bazen de kalbinin sancılarına yenilerek ağlamıştı. Onsuz hayatı demek bu şekilde olacaktı. Bugün cenazesinde, tabutunun başında gözyaşı dökerken yemin vermişti arkadaşına. Yüreğinde oluşan koca boşluğu kimse dolduramayacaktı. Kardeş kontenjanı sonsuza kadar ona rezerve kalacaktı.
Telefona gelen mesaj sesiyle yanağından süzülen gözyaşını elinin tersiyle silip telefona uzandı. Mesaj Rüzgar'dan geliyordu.
Bir deli Rzgr : "Uyuyor musun meleğim?"
"Hayır."
Bir deli Rzgr : "Nasıl olduğunu merak ettim. Cenazedeki halin...seni öyle görmek benim için çok zordu."
"Nasıl olunabiliyorsa öyleyim Rüzgar. Bir parçam benden koparılıp alınmış gibi. Hala bunu kimin neden yapmış olabileceğini bilemiyorum."
Bir deli Rzgr : "Yakın zamanda bulunacaktır ona bunu yapanlar. Sen üzme güzel canını."
"Yapamıyorum. Sanki hiç düzelemeyecekmişim gibi hissediyorum."
Bir deli Rzgr : "Acısı daha çok taze. Unutamasan bile zamanla başa çıkmayı öğreneceksin güzelim."
"Peki sen benim yanımda olacak mısın?"
Bir deli Rzgr : "Sen kovsan bile gitmeyeceğim ki."
"Çok şaşkınsın. Beni bu halde bile gülümsetebiliyorsun ya...teşekkür ederim."
Bir deli Rzgr : "Teşekkür etme. Bunu kendi bencilliğimden yapıyorum."
"Kendi bencilliğin mi?"
Bir deli Rzgr : "Evet. Seninle olamazsam bir başkasıyla olamayacağımı biliyorum. Bu yüzden kendimi sonsuza kadar sana bağlıyorum. Çözemezsin."
"Bunlar çok ileri düşünceler Rüzgar. Nasıl bu kadar emin olabiliyorsun kendinden? Bir gün benden vazgeçmeyeceğinin garantisi var mı?"
Bir deli Rzgr : "Ben hislerimden eminim. Ya sen? Sen hislerini değiştirebilir misin günün birinde?"
"Düşüncesi bile kötü..."
Bir deli Rzgr : "Gördün mü bak? Sana söylemiştim."
"Gerçekten çok farklı bir insansın."
Bir deli Rzgr : "Biliyor musun? Yanımda yokken seni deli gibi özlüyorum."
"Bende. Keşke yanımda olabilsen..."
Bir deli Rzgr : "Ne dilediğine dikkat et sevgilim."
"Olamaz mı?"
Bir deli Rzgr : "Söz konusu sen olduğunda benim için imkânsız yoktur güzelim. Birazdan yanındayım. Pencereni açık tut benim için."
"Ne?! Sakın bir delilik yapma. Sadece şaka yapmıştım Rüzgar. Duydun mu beni? Şaka!"
"Rüzgar orada mısın? Hey!!"
"Aman tanrım sakın yolda olduğunu söyleme??"
"Rüzgar?!"
"...."
Telefonun arama kısmına girip Rüzgar'ı aradı ama karşı taraf çalsa da yanıt gelmiyordu. Neşe panik ve heyecanla gerçekten gelebilecek olması ihtimali üzerinde durdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Prensleri 2 "MUAMMA"
VampireSerinin ikinci kitabıdır. Macera kaldığı yerden devam ediyor... Yayınlamakta olduğum bu hikaye az da olsa yetişkin ve şiddet öğeleri barındırdığından +16 yaş kitlesi için daha uygundur.