SAMİMİYET

4.9K 352 70
                                    

Multi de Naz var. İyi okumalar :)

Rüzgar Neşe'nin ardından ön tarafa geçti. Mekan onlarla konuşmak ve tanışmak isteyen kızlarla dolmuştu. Bir yandan bu durumu rahatsız edici bulurken, diğer taraftan ekmeğine yağ sürülüyordu. Gökmense halinden oldukça memnundu. Ona göre sıkıntı yoktu çünkü aklını kurcalayan bir kıza takılı kalmamıştı.

Mesai bitimine doğru kalabalık yerini toplanan tabak, çatal seslerine bırakmıştı. Soyunma odasına girip üzerinden iş formasını çıkarttı ve tişortünü giydi. Gökmen odaya girdiğinde yüzünde güller açıyordu her zaman ki gibi.

"Kanka bugün on tane kızın telefon numarasını aldım."

"Allah bereket versin kardeşim."

Bu aslında alaylı bir imaydı. Kendi istemese de yirmi iki kız ona telefon numarasını vermişti. Hiç biri şuan umrunda değildi. Aklına gelen fikirle cebinden çıkarttığı peçete yığınını Gökmen'in kucağına attı. Neşe yanlış anlasın diye gözünün önünde çöpe atmak istememişti.

"Bunlara ihtiyacım yok kanka istersen kızlarla sen görüş."

"Oha kaç numara var burada."

"Önemli mi?"

"Şaka mı yapıyorsun bu numaradaki kızlardan bir harem kurulur resmen. Kanka tercihlerini değiştiriyorsan haberin olsun ben hala kızlardan hoşlanıyorum."

Rüzgar gülerek eline aldığı formayı Gökmen'in kafasına fırlattı.

"Vayy savaş istiyorsun demek?"

"Belki başka sefere bro. Hadi kaçtım ben."

"Akşam işin var mı?"

"Bir planım yok. Neden?"

"Tamam o zaman saat on gibi gelir seni alırım. Naz parti veriyormuş. Gitmesek çenesinden kurtulamayız."

"Aklımdan çıkmış tamamen."

"Tahmin etmiştim. Ee geliyorsun değil mi?"

"Başka seçeneğim var mı? Sonra Naz'ın dırdırıyla uğraşmak zorunda kalırım."

"Öyleyse saat on da görüşürüz bro."

"Tamam."

Rüzgar mekandan çıkıp arabasına bindi. Biraz ilerlemişti ki Neşe ve Armina'yı yolda yürürken gördü. Hemen arabasını yavaşlatıp yanlarına sürdü. Yanıbaşlarında duran son model arabaya kızlar tuhaf gözlerle baktılar. Camlar filmli olduğu için araçtaki kişiyi göremiyorlardı. Cam yavaşca inerken Rüzgar'ı görmeleriyle daha da şaşırmışlardı. Zengin olduğunu biliyorlardı ama bu araba inanılmazdı. Bu kadarını da düşünmemişlerdi.

 Bu kadarını da düşünmemişlerdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Rüzgar'ın arabası


"Kızlar bırakmamı ister misiniz?"

Karanlığın Prensleri 2 "MUAMMA" Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin