Paydos ziliyle beraber herkes toparlanmaya başlamıştı. Edebiyat öğretmeni çocuklara iyi günler dileyip sınıftan ayrıldı.
"Millet bir yerlerde oturmaya ne dersiniz? Hesap benden."
"Ben müsaitim de kızların durumunu bilemem."
Rüzgar Neşe'ye yanıtını merak ettiği için baktı. Neşe olumlu bir şekilde başını salladığında Rüzgar'ın mutluluğu görülmeye değerdi. Armina da Neşe geldiği için kabul etmişti.
Okuldan çıkıp yakındaki bir kafeye girdiler. Yukarı kata çıkıp köşedeki masaya yerleştiler. Rüzgar fırsattan istifade ederek yine Neşe'nin yanına oturmuştu.
"Bu sevgili olarak ilk dışarı çıkışımız."
Neşe mahçup bir ifadeyle Rüzgar'a baktı. Yanakları yine kızarmıştı.
"Evet."
"Gelmene gerçekten çok sevindim."
"Bende seninle olduğum için mutluyum."
İki sevgili birbirlerine gülümserken Armina parmaklarıni gırtlağına sokma hareketi yaptı. Gökmen de Armina ya bakıp hareketini desteklercesine konuştu.
"Haklısın burada aşırı doz romantizm var ve bende son vuruştan ölmek üzereyim neredeyse."
"Kapa çeneni Gökmen. Ayrıca ikiniz bizi dikizleyeceğinize birbirinizle meşgul olsanız bizde rahat etsek."
"Ohoo şimdiden gruplaşma olur mu kanka ya. Bölünmeye tamamen karşıyım."
"Al bende de o kadar."
Gelen garsonla konu değişmişti.
"Hoşgeldiniz. Sipariş verecek misiniz?"
Herkes içecek birşeyler söylerken, ek olarak ta birer dilim pasta siparişi verdiler.
"Bu arada duydunuz mu beden öğretmeni tayin oluyormuş."
"Hadi ya ciddi misin? Vedat hoca on numara adamdı ya. Keşke gitmeseydi."
"Evet ya bende seviyordum onu. Sen kimden duydun Armi?"
"Fizikçiyle konuşurlarken duydum. Hani siz ikiniz beni ekmiştiniz ya o zaman işte."
"Kaç kere daha söyleyeceğim Armi? Seni ekmedik canım arkadaşım. Sadece ikimizin konuşması gerekiyordu o kadar."
"Yuttum sanma. Zamanı gelince acısını ikinizden de çıkartacağım haberiniz olsun."
"Of! Bu kıza ben laf anlatamıyorum. Anlatabilecek varsa bir adım öne çıksın lütfen."
"Tamam kızlar buraya kavga etmeye gelmedik değil mi? Ben bu günü Neşe ve sevgili kardeşim Rüzgar'a adıyorum. İlk gününüz hayırlı olsun."
Rüzgar elini kaldırıp Gökmen'le tokalaştı.
"Eyvallah bro."
Servis elemanı siparişleri getirince muhabbet biraz olsun değişmişti. Yaklaşacak olan sınavdan konu açılınca yine birlikte ders çalışma fikri atılmıştı ortaya. Ve Rüzgar yine onlarda toplanmaları için hepsini ikna etmişti. Kendi evinde daha rahat ve Neşe'nin babasının gözetimi olmadan konuşabilirdi Neşe'yle.
"Pekala o zaman haftasonu yine bendeyiz."
"O halde atıştırmalıklarda ben ve Armi'den. Bu sefer herşey senin üstünden olsun istemiyorum Rüzgar."
"Ben eşşek başı mıyım? Bende birşeyler yapmak istiyorum."
"Senin varlığın yeter Gökmencim. Sen bize her seferinde olduğu gibi nese kat yeter."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Prensleri 2 "MUAMMA"
VampireSerinin ikinci kitabıdır. Macera kaldığı yerden devam ediyor... Yayınlamakta olduğum bu hikaye az da olsa yetişkin ve şiddet öğeleri barındırdığından +16 yaş kitlesi için daha uygundur.