Multimedia da Zehir var. İyi okumalar 😊
"İlacın dozunu biraz daha arttırın."
"Peki efendim."
Halil Cankurt Duru'nun uyutulduğu odaya girdi. Yatakta yatan kıza baktı önce ardında da doktora yöneldi.
"Ölmedi değil mi?"
"Hayır Halil Bey. Uygun miktarda zehir veriyoruz vücuduna. Muhtemelen halisulasyon görmeye devam ediyor."
"Güzel. Ölmesini istemeyiz. Davut pezevengi yüzünden yeterince itibar kaybettik. Bu kız bana lazım anlıyor musun? Ne olursa olsun onu uyutmaya devam et. Dikkat et sakın ölmesin."
"Merak buyurmayın beyefendi. Sınıra geldiği zaman panzehiri verip önce kan dolaşımıni temizliyoruz. Sonra da tekrardan zehiri enjekte edip bilincini kaybetmesini sağlıyoruz."
"İyi iyi. Ben şimdi çıkıyorum. Ona dikkat et doktor. Eğer birşey olursa sorumlusu sensin."
"Elbette efendim sorun çıkmayacaktır."
Halil doktoru arkasında bırakarak odadan dışarıya çıktı. Islık çalarak koridor da ilerlerken aklındaki planlarını gözden geçiriyordu. Ve bu onu oldukça keyiflendirmişti.
Mekândan çıktığında şöförü onu kapıda bekliyordu. Doğruca holdinge geçti. Holdinge vardığında telefonu eline alıp sekreterinden Veli'yi çağırmasını emretti. Planını uygulamaya koyma vakti gelmişti artık. Onu küçük duruma düşüren ve onlarla ilişki içerisinde olan herkesten intikamını alacaktı.
Kapı çalındı ve Veli içeriye girdi.
"Beni emretmişsiniz efendim."
"Gel bakalım Veli. Sıradaki hamlemizi belirlememiz lazım. Aslında benim aklımda birkaç şey var."
"Ne düşünüyorsunuz peki?"
"Kaçırdığımız kızın yardımıyla Egemen'i bize teslim etmelerini isteyeceğiz."
"Basit bir kız için Ural ve Miyase'nin oğullarını teslim edeceğini pek sanmıyorum efendim."
"Belki onlar için öyle ama Egemen için değil. Haberini alır almaz kendi ayaklarıyla gelecektir buraya."
"Bu durumda Miyase ve Ural da boş durmayacaklardır. Ellerinde ne kadar güçlü adamlar olduğunu biliyorsunuz."
"Öyleyse sadece bunu Egemen'e duyururuz. Onu elimize geçirdik mi gerisi kolay."
"Akıllıca. Egemen elimizdeyken herhangi bir hamle yapmaya tereddüt edeceklerdir. Peki ama onun geleceğinden nasıl bu kadar eminsiniz? Kendisini bu tuzağa çekmemize izin vermeyecektir."
"Kıza deli gibi aşık. Ne bahtsız çocuk öyle değil mi? Daha önce de bir kız yüzünden sevdiklerini ve kendisini kaybetmişti. Sonunun da bir kız yüzünden olacağını kim tahmin edebilirdi ki?"
Halil sırtını deri koltuğuna yaslayıp keyifle gülümsedi. Aşk aptallık ve ölüm demekti.
"Bir not yazın ve Egemen'e ulaşmasını sağlayın. Ve bundan emin olun."
"Emredersiniz Halil Bey."
•••°°°•••
"Duru'dan hala bir haber yok mu?"
"Annem peşlerinde. Bir ip ucu yakalar yakalamaz bize haber verecektir."
"Sizi biraz yalnız bıraktım başınıza gelenlere bir bak."
"Sahi Dicle sende bizimleydin nereye kayboldun?"
Seninle oturup Zehir'den konuştuktan sonra birlikte yaşadıklarımız aklımdan çıkmak bilmedi. Bende biraz kafa dağıtmak için şehre indim. Dönene kadar da zaten herşey olup bitmişti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Prensleri 2 "MUAMMA"
VampireSerinin ikinci kitabıdır. Macera kaldığı yerden devam ediyor... Yayınlamakta olduğum bu hikaye az da olsa yetişkin ve şiddet öğeleri barındırdığından +16 yaş kitlesi için daha uygundur.