Cedrik zabrał Emily do nowego domu państwa Weasleyów. Była tam pani i pan Weasley.
-I co?- zapytał Artur
-Dumbledore zniknął, jedna uczennica umarła... Przyjaciółka Emily....
Ced popatrzył na dziewczynę która nadal płakała. Pani Weasley pokazała Cedrikowi aby ten zabrał ją do pokoju gościnnego w którym będą teraz spać Black z Diggorym. Ced otworzył drzwi, weszli od środka a chłopak zamknął drzwi na klucz. Dziewczyna usiadła na łóżku i wtulila się w tors chłopaka.
-Emily...- powiedziałam delikatnie Ced- będzie dobrze....
Nadszedł sierpień. Emily dalej była załamana ale nie okazywała tego że wzgledu na jej przyjaciółkę Fleur która miała brać ślub z Billem. Emily z samego rana pomagała Fleur. Gdy blondynka miała iść się umyć i ubrać sukienkę, Black poszła sama się przygotować. Weszła do swojego pokoju gdzie byl już ubrany w czarne spodnie i białą koszulę Cedrik. Próbował dobrze związać krawat lecz mu się to nie udało. Dziewczyna pokrecila głową i poszła do niego. Chłopak puścił krawat a Em zawiązała mu krawat.
-Dzięki- powiedział i przytulił dziewczynę
Emily poklepała chłopaka po ramieniu i że swoją sukienką weszła za parawan.
-Jak się czujesz?- zapytał Cedrik
Oparł się o parawan. Dziewczyna szybko wdziała biało- niebieską sukienkę do kolan. Była dosyć opiera do talii. Em wyszła zza parawanu
-Dobrze- powiedziała
-To dobrze
Chłopak popatrzył na dziewczynę i pocałował ją w usta. Po chwili Wziął marynarkę zawieszoną o parawan j ją ubrał.
-Nie idziesz pomóc Fleur?- zapytał
-Właśnie Idę- powiedziała i poszła do Pokoju Delacour
Weszła do pokoju. Patrzyła w swoje odbicie w lustrze.
-No wow...- zaczęła Em- wyglądasz świetnie
-Dzięki. Ty również
-No wiesz, to ty będziesz dzisiaj gwiazdą
Zabawa się zaczęła. Wszyscy dobrze się bawili. Bill z Fleur tańczyli pierwszy taniec. Nagle do pokoju wleciał patronus. Wszyscy odskoczyli od niego z przerażeniem. Delacour się przytuliła do Williama.
-Minister Magii został zabity...
Emily reszty nie słyszała. Stała za daleko. Jedyne co zobaczyła to czarny dym który zbliżał się do namiotu. smierciozercy... Emily próbowała znaleźć Cedrika...
Takie coś krótkiego. Pamiętacie że jutro Maraton???
CZYTASZ
Emily Black//Dziecko Huncwota✔
FanfictionEmily Black... Dziecko Susanny Potter i Syriusza Blacka. Urodzona 17 grudnia 1979 roku. W młodości musiał się nią zająć jej chrzestny- Remus Lupin. Jako jedenastoletnia dziewczyna poszła do Akademii Magii Beauxbatons, dla jej ochrony. Jednak wszystk...