Capitolul 1.

1.4K 108 39
                                    

La mulți mulți ani tuturor!🎉🎊 Să aveți parte de tot ce vă doriți și tot ce e mai bun în anul care vine. Vă mulțumesc tuturor pentru susținerea acordată și sper să continuați să mă susțineți și pe parcursul acestui an (2019). Dacă încă nu ați apucat să citiți deja, vă anunț că nu am avut timp să pregătesc un cadou special, ca anul trecut, așa că vă aduc cadou 🎁Capitolul 2 din volumul 3 și Capitolul 1 din acest volum. Sper să vă placă cadoul meu.^^ Încă o dată vă mulțumesc și vă urez la mulți mulți ani! Lectură plăcută, spor la citit.^^

-Kira

Rojo's p.o.v.

De-a lungul timpului, majoritatea adolescenţilor de vârsta mea au sau au avut câte un crush, dar nu eu. Nu nu nu! Nu Rojo. Rojo nu e ca alţi adolescenţi, el nu are un crush... El are 2... Și partea cea mai bună - da, se poate și mai bine - e că unul din ei e fratele meu mai mare, iar celălalt e verișorul. Minunat! Incest, dublu incest sau chiar triplu dacă și ei se plac reciproc, presupunând că vom ajunge împreună. De fapt nu. Nu e incest, pentru că nu suntem rude de sânge. Fratele meu, Naranja, și vărul meu, Violet, au fost adoptaţi de familia mea. Nu se cheamă incest dacă suntem fraţi/veri vitregi, am căutat eu pe net! Deci e ok! Relaţia noastră e posibilă!

Știu că e ciudat, în mod normal ar fi mai ok dacă aș avea crush pe două fete, în loc de doi băieţi, dar sunt mai mult ca sigur că Naranja și Violet nu ar avea nicio problemă cu o relaţie homosexuală. Vreau să spun, părinţii lui Violet, Grey și Azul, sunt gay. Bunicii lui, Black și Shiro sunt și ei gay! Cât de tare e asta?! Practic e scris în stele că Violet trebuie să fie gay! E destinul, vă spun!

Cât despre familia mea... Tata e bisexual, deci sigur va înţelege și ne va da binecuvântările lui! Mi-e cam frică de mama, sincer, nu știu cum va reacţiona, dar o voi îndupleca eu! Sunt puișorul ei, nu poate să-mi reziste!

M-am cam grăbit și probabil nu prea are sens ceea ce tocmai am spus, cred că ar trebui să vă explic cum ne înrudim noi, toată faza asta e puţin confuză. Deci, ca să încep de la Adam și Eva, dar să sărim peste părţile lacrimogene, direct la subiect: fratele mamei, Shiro l-a întâlnit pe Black, celălalt frate al mamei. Știu că v-am băgat în ceaţă, staţi că explic. Shiro și Black nu sunt fraţi buni, sunt fraţi vitregi. Nu e incest! Tatăl lui Black s-a căsătorit cu mama lui Shiro, iar din iubirea lor a apărut mama mea, Rose. Acum mult timp în urmă, ea l-a întâlnit pe Amarillo, care e tatăl meu.

Black și Shiro l-au adoptat pe Grey. El ar veni verișorul meu, doar că e și unchiul meu pentru că tata, are un frate, Azul, iar Azul e cu Grey. Deci eu și Naranja suntem copiii lui Amarillo și Rose, iar Violet e copilul lui Grey și Azul. Clar?

Știu că nu aţi înţeles nimic, dar prefăceţi-vă că da. Tot ce trebuie voi să știţi e că Naranja e fratele meu vitreg, mama și tata l-au găsit când era doar un bebeluș, abandomat la un colţ de stradă. Au avut grijă de el ceva timp și s-au atașat de el atât de tare încât l-au păstrat. Bineînțeles că l-au adoptat legal, am simţit nevoia să menţionez asta. Naranja nu e un căţeluș găsit pe stradă și adus casă, e un om, o fiinţă vie, e fratele meu și cel pe care îl iubesc. Cât despre celălalt pe care îl iubesc, Violet e vărul meu vitreg, Grey și Azul l-au adoptat, evident, ca să ţină pasul cu părinţii mei. Unchiul Grey și mama au crescut împreună ca fraţii și mereu au fost într-un fel de competiţie.

Revenind, nu există picătură de sânge în venele noastre care să semene, prin urmare nu e incest, deci putem fi împreună și să trăim fericiţi până la adânci bătrâneţi, sfârșit!

- Ce vis frumos...

Murmur eu inconștient.

- Ce vis frumos?

It's Not Incest!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum