Rojo's p.o.v.
- Green, cred că ți-am găsit un job! Mi-a venit o idee, ce părere ai? Ai fi interesat să lucrezi într-un loc numit Iris Club?
Când aud întrebare lui Violet tresar, iar ochii mei se măresc în șoc. Privesc spre Naranja, care părea la fel de surprins ca mine, apoi spre Violet care era foarte mândru de el pentru ideea lui. Green înghite în sec, cel mai probabil neștiind ce să răspundă și trage cu coada ochiului la mine și la Naranja.
- Violet... Iris Club?
Spune Naranja nesigur.
- Crezi că e o idee bună?
Întreb eu, atrăgându-i atenția lui Violet asupra mea. Avem un schimb de priviri scurt, dar destul de lung cât să îmi dau seama ce gândea el de fapt.
Dată fiind situația în care ne aflăm acum, un loc de muncă la clubul mătușii Iris e cea mea bună alternativă a noastră. Nu e ca și când Green își va găsi un loc de muncă prea curând prin magie și nici nu ne putem baza pe nepotism ca să îi găsim lui Green un job. Mama și tata încă nu știu de existența lui și nu cred că i-ar oferi un loc de muncă la sală sau salon dacă ar afla că locuim cu un străin de mai bine de 2 săptămâin, ba mai mult chiar, ne-ar forța să ne întoarcem acasă. Cât despre unchiul Grey și Azul... nici nu vreau să mă gândesc cum ar putea reacționa dacă ar afla...
Ei nu trebuie să afle!
Mătușa Iris... ea a fost mereu o persoană foarte înțelegătoare, și l-a primit la ea pe Violet când a fugit de acasă, fără a pune întrebări. Știu că Violet e ca și copilul ei și e diferență ca de la cer la pământ între cei doi, dar dacă e cineva care ne poate ajuta, atunci ea e...
- Ce părere ai, Green? Sună tentant?
Deși se putea citi foarte clar pe fața lui nesiguranța și ezitarea, părea că și el era conștient de animozitățile dintre noi și că nu se afla tocmai într-o postură de a putea refuza, ceea ce probabil l-a și determinat să accepte oferta, fără a pune vreo întrebare.
- Super! Să mergem acolo chiar acum!
Strigă Violet entuziasmat, ridicându-se în picioare imediat ce primește răspunsul aprobator din partea lui Green. Acesta din urmă își mușcă buza de jos, apoi forțează un zâmbet și dă din cap în semn că da.
- Pot să vin și eu?
Întreb eu, de parcă ar conta prea mult pentru mine dacă primesc sau nu permisiunea.
- Sigur.
- Vin și eu.
Declară Naranja, ridicându-se în picioare și punându-și mâinile în sân, lucru care îl face pe Violet să pufnească din nas.
- Bine.
Răspunde Violet, întorcându-se spre Green.
- Poți să împrumuți niște haine de la mine, purtăm cam aceeași mărime, lui mami Iris îi place stilul meu și trebuie să faci o impresie bună.
- Nu știu ce să spun despre asta, Violet, eu-
- Doar du-te, e în regulă!
- Bine.
Odată ce Green părăsește încăperea, Violet oftează, apoi se întoarce spre noi și spune:
- Voi doi ce mai căutați aici? Mergeți să vă îmbrăcați! Eu strâng masa.
Naranja își dă ochii peste cap, evident nu prea încântat de faptul că Violet îi dădea ordine, dar face totuși cum i s-a spus și merge în camera lui.
CITEȘTI
It's Not Incest!
RomanceVolumul #1: My Babysitter Volumul #2: Your Babysitter Volumul #3: I Loved You... ~Black's Story~ Volumul #4: It's Not Incest! Volumul #5: - Volumul #6: The Third Wheel Minunat! Incest, dublu incest sau chiar triplu dacă și ei se plac reciproc, presu...