Violet's p.o.v.
- Patru dormitoare cu balcon, o sufragerie spațioasă, bucătărie cu tot ce trebuie și o baie cu o cadă uriașă! Tehnologie de ultimă generație! Gradină pe acoperiș, jacuzzi și piscină! Ce altceva poți să vrei mai mult??
Întreb eu, ridicându-mi mâinile și învărtindu-mă pentru a le arăta cât de spațioasă era sufrageria. Ochii lui Rojo fug în toate direcțiile, scanând fiecare lucru în parte cu privirea, în timp ce Naranja își pune mâinile în sân și se uită la mine încruntat, iar mătușica roz și unchiul Amarillo par nesiguri.
- Am zis că vrem un apartament, Violet, nu un penthouse!
Spune Naranja pe un ton dur, atrăgându-i atenția lui Rojo. Acesta din urmă își privește fratele cu o expresie dezamăgită pe față, în mod clar dorindu-și să locuiască aici.
- Detalii...
- Violet, fii înțelegător, poate tu îți permiți să stai aici, dar noi nu!
- Fii tu înțelegător! Chiar crezi că tati Grey mă va lăsa să stau într-un apartament minuscul? Cu greu l-am făcut să fie de acord! Vreți să mă lase să stau cu voi sau nu? Și oricum, locul ăsta e deja al meu, tati Grey mi l-a cumpărat.
- Violet, scumpule, de ce a fost nevoie să te grăbești atât?
Întreabă mătușica roz, scuturându-și capul dezaprobator.
- Ideea era să stăm în chirie, nu să trăim pe spatele tău.
Spune Naranja. Las să îmi scape un oftat, apoi spun:
- Bine, fie, dacă îți face conștiința să se simtă mai bine, îmi puteți plăti chirie. Nu pentru tot apartamentul, pentru o cameră în care dormi și... mâncare sau așa ceva, puteți plăti și câte o factură din când în când. E bine? Dacă ați fi stat în chirie ar fi foste tot același lucru, dar așa putem negocia. Hai, fă-mi ofertă!
- Violet, nu e vorba de asta, știm că părinții tăi au mulți bani și nu se dau în lături de la nimic. Dar asta nu înseamnă că noi nu ne-am permite locul ăsta. Și noi puteam pune bani să cumpărăm apartamentul pentru voi, dacă vi-l doreați neapărat. Grey s-a grăbit prea mult, nici măcar nu a așteptat să discute și cu noi. Asta e problema, nu banii.
- Îmi pare rău, unchiule Amarillo, că v-am pus în fața faptului împlinit, dar știi și tu cum e el!
- Da, știu, dar tot enervant e.
Mătușica roz se întoarce spre unchiul Amarillo și își pune mâna pe brațul lui, în încercarea de a-l calma. Acesta o privește încruntat preț de câteva clipe, apoi zâmbește. Mătușica roz îi întoarce zâmbetul, apoi privește spre mine și spune:
- Va trebui să discutăm cu Grey înainte de a lua vreo decizie. Locul ăsta e exagerat de mare și de luxos. Sunteți trei dar e prea mult, și cine va face curat?
- Mătușa Navy!
Spun eu, cu un zâmbet mare pe față.
- De ce îmi sună cunoscut numele ăsta?
- E una din clientele tale fidele, mami!
Spune Rojo, intervenind în discuție. Mătușica roz îl privește pe Rojo, parcă încercând să își dea seama despre ce vorbește, apoi se întoarce spre mine și mă privește confuză.
- E menajera noastră.
Explic eu, clarificând orice urmă de înțelegere.
- Absolut nu! În niciun caz nu sunt de acord ca ea să facă curat după fii mei! Cred că cel mai bine ar fi să amânăm chestia cu mutarea, până când rezolvăm toate neînțelegerile. Grey nu poate face mereu doar cum vrea el! Avem și noi un cuvânt de spus în asta!
CITEȘTI
It's Not Incest!
RomanceVolumul #1: My Babysitter Volumul #2: Your Babysitter Volumul #3: I Loved You... ~Black's Story~ Volumul #4: It's Not Incest! Volumul #5: - Volumul #6: The Third Wheel Minunat! Incest, dublu incest sau chiar triplu dacă și ei se plac reciproc, presu...