Capitolul 73.

604 53 11
                                    

Rojo's p.o.v.

- Deci ea e fata cu care vreți să o cuplați pe Indigo, hmm?

Întreabă Green, servindu-ne băuturile.

- Da.

- E foarte frumoasă.

- Îți place până și ție?

Întreabă Violet, privindu-l pe Green cu o sprânceană ridicată. Acesta dă din cap în semn că nu, apoi spune:

- Știi foarte bine că nu.

- Haha, da da, știu!

- Mă scuzați, trebuie să mă ocup de niște clienți.

Spune Green, întorcându-se la treaba lui, în timp ce noi ne întoarcem la "treaba" noastră.

- Cyan... te-ar deranja dacă am schimba locația?

Întreabă Indigo, scărpinându-și ceafa jenată. Cyan se oprește din a-și bea bubble tea-ul, care era deja al 3-lea de când a venit aici până în prezent, și o privește clipind în mod repetat.

- Sigur, nicio problemă! S-a întâmplat ceva?

Întreabă Cyan după o scurtă pauză, punându-și mâna peste a lui Indigo și privind-o pe aceasta direct în ochi, cu o expresie îngrijorată pe față. Imediat ce mâna lui Cyan o atinge pe a lui Indigo, aceasta din urmă roșește și încearcă să privească în altă parte.

Am zis eu că e player sau n-am zis?!

- Nu, doar că... m-aș simți mai comod într-un loc în care nu se holbează la mine 3 dubioși de la bar, care îmi urmăresc fiecare mișcare.

Spune ea, aruncând o privire spre noi trei, care ne întoarcem aproape imediat înapoi la bar, în afară de Violet...

- Hei pe cine faci tu dubios de la bar?! Și nu îți urmăresc fiecare mișcare!

La auzul cuvintelor lui, atât eu cât și Naranja ne dăm simultan o palmă peste față, pe când Cyan începe să râdă.

- În ordine, înțeleg.

Spune ea, ridicându-se în picioare. Trag cu coada ochiului la ea, apoi la Indigo, care părea confuză.

- Ai vreun loc în minte unde vrei să ne petrecem întâlnirea?

Indigo dă din cap în semn că da, apoi se ridică în picioare, cu o expresie evident ușurată pe față, datorită faptului că Cyan a fost de acord să o scoată de sub atenta supraveghere a bff-ului ei.

- Unde mergeți?!

Întreabă Violet pe un ton ușor ridicat când vede că fetele se pregăteau să plece.

- Avem întâlnire, Violet. Am prefera să petrecem puțin timp singure pentru a ne cunoaște mai bine.

Spune Cyan, luând-o pe Indigo de braț. Indigo roșește, apoi dă din cap în semn aprobator.

- La revedere, băieți!

- Hei ce-i asta?! Mențineți distanța! Sunteți prea apropiate una de cealaltă! Spațiu personal! E abia prima voastră întâlnire!

- Pa, Violet!

Spune Indigo pe un ton ferm, înainte de a pleca împreună cu Cyan, ținându-se amândouă una pe alta de braț.

- Distracție plăcută!

- Tu de partea cui ești?!

Naranja își dă ochii peste cap, apoi îi face semn lui Violet să se calmeze și să se așeze înapoi la bar. Acesta pufnește din nas și face cum i s-a spus, măcar o dată în viața lui, dar nu îl ține mult, pentru că imediat ce Green își face apariția și întreabă ce s-a întâmplat cu cele două, explodează.

It's Not Incest!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum