Capitolul 89.

542 56 20
                                    

Rojo's p.o.v.

- Auzi, cum se face că îți e așa dor de Naranja, dar absența lui Lime nu te-a afectat nici măcar puțin?

Întreabă Indigo dintr-odată, făcându-mă și pe mine puțin curios, din moment ce situația cu cei doi e destul de similară. Violet o privește pe Indigo de parcă ar fi luat-o razna preț de câteva secunde, apoi ia o înghițitură din băutura lui și spune:

- Naranja e iubitul meu.

- Credeam că piticul de colo e iubitul tau!

Strigă Lime, privindu-l pe Violet cu o sprânceană ridicată. Mă încrunt la el, în timp ce scot paiul din paharul meu de bubble tea, apoi încep să mă joc cu el, pentru a-mi distrage atenția de la conversația lor și a nu sări la bătaie sau ceva asemănător.

- Este. Am doi iubiți.

Spune Violet nonșalant, întorcându-se înapoi spre băutura lui și afișând un micuț zâmbet în colțul gurii, pe care nu pot să nu-l observ.

- Pari genul care ar avea nevoie de trei. Ce zici? Mă primești in haremul tău?

- Haha... nu.

- Băț...

Șoptesc eu, în timp ce rup paiul în două și scâșnesc din dinți.

- Ăsta era un pai de metal...

Spune Indigo șocată, când vede cele două bucăți în mâinile mele. La auzul cuvintelor ei, Violet se întorce spre mine și mă privește surprins, în timp ce Lime înghite în sec.

Teme-te, băiete, teme-te... 

- Ups... L-am rupt din greșeală. N-am vrut, îmi pare rău...

Spun eu, făcând niște ochi mari de cățeluș spre Violet, pentru că modul în care percepe el situația asta e singurul lucru care contează pentru mine. Faptul că îl ameninț subtil pe unul din cei doi BFF ai lui, nu mă pune într-o lumină prea bună, așa că trebuie să am grijă. Las să îmi scape un oftat, apoi îmi plec privirea spre cele două bucăți de pai din mâinile mele. Le analizez puțin, apoi le las pe tejghea, privind trist spre bubble tea-ul meu pe care nu prea am cum să îl beau fără pai.

- Îmi pare rău, Violet...

- Nu are de ce să îți pară rău, nu ai vrut. 

Spune Violet, punându-și mâna pe umărul meu și oferidu-mi un zâmbet.

- Nu ești supărat pe mine?

- Nu am niciun motiv să mă supăr eu pe tine. E un simplu pai, nu e mare lucru și chiar de ar fi fost, nu mă pot supăra pe tine când ești așa drăguț și inocent. Indigo, dă-i alt pai!

Îi mulțumesc lui Violet, apoi mă întorc spre el și îmi ridic mâinile în semn că vreau o îmbrățișare. Acesta mă privește confuz preț de câteva secunde, parcă dezbătând în minte ce se întâmplă și dacă ar trebui să mă îmbrățișeze sau nu, apoi zâmbește și mă îmbrățișează. Îmi înfășor brațele în jurul lui, în timp ce privesc peste umărul lui spre Lime. Îl strâng în brațe pe Violet și rânjesc când văd expresia de pe fața lui Lime, la care el înghite în sec încă iar, apoi spune:

- Nu voi fi intimidat de cineva cu păr roz!

- Stai doar să o cunoști pe mama...

Spun eu, după ce rup îmbrățișarea cu Violet. Acesta din urmă oftează, cel mai probabil observând până și el animozitățile dintre mine și prietenul lui, dar alege să nu spună nimic. La auzul cuvintelor mele, Lime face o față de parcă doar ce fusese trecut de un fior pe șira spinării, în timp ce Indigo își dă ochii peste cap și îmi pune un alt pai în băutură. Îi mulțumesc, apoi încep să beau, de parcă nu s-ar fi întâmplat nimic, peste noi lăsându-se liniștea.

It's Not Incest!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum