Indigo's p.o.v.
- Lila s-a întors!!!
Se aude o voce atât de binecunoscută mie strigând, urmată de multe urale de la persoane care mai mult ca sigur nu aveau habar cine e Violet sau Lila, dar erau prea beți sau bătuți în cap ca să le pese.
- Mai dă-mi unul! Lila e aici, va fi o noapte lungă...
Spun eu, lăsând paharul gol pe masă. Green îmi oferă un zâmbet, așa cum face mereu pentru un motiv anume, apoi îmi pregătește cocktailul meu preferat la care, țin să menționez, că devenise desult de bun să îl prepare.
- Mulțumesc.
- N-ai pentru ce!
Răspunde el, în timp ce se apucă de preparat o altă băutură, cel mai probabil anticipând că primul lucru pe care îl va face Violet când vine la bar va fi să comande unul din cocktailurile lui preferate, cât despre Rojo, care se afla cu el, un suc sau orice nu are alcool.
- Măcar am savurat liniștea cât a ținut...
Murmur eu, înainte de a lua o înghițitură din băutura mea. Green se oprește din ce făcea și mă privește întrebător.
- Credeam că te vei bucura să îl vezi.
- Mă bucur, dar mi-am amintit cât de enervant poate să fie și mi-a tăiat puțin din entuziasm...
- Încă unul?
- Nu, eu și Cyan avem întâlnire și aș vrea să fiu trează când ne vedem.
Green continuă să zâmbească, apoi se întoarce la amestecatul băuturii ăleia, în timp ce eu continui să beau, până când Lila și Rouge decid să ni-se alăture.
- Cărui fapt îi datorăm această onoare?
Întreb eu pe un ton sarcastic, luând încă o înghițitură din băutura mea. Violet se încruntă la mine, dar curând înepe să zâmbească, ceea ce îmi dă de înțeles că totul e bine. Cât despre iubițelul lui cel mic, el se uită la mine încruntat, ceva din privirea lui amintindu-mi de iubițelul lor cel mare și îmi dă un fior pe șira spinării, pe care decid să îl ignor. Violet dă să spună ceva, dar înainte să o poată face Rojo îl ia de mână și face un pas în față, trăgându-l pe acesta în spatele lui.
- Avem întâlnire.
Răspunde el în locul lui Violet, în timp ce acesta din urmă privește când la el, când la mine și Green.
- Lila? La o întâlnire? Asta e un fel de glumă?
Întreb eu retoric, câștigându-mi alte câteva priviri încruntate de la cei doi și un subtil mârâit de la Rojo. Nu mă înțelegeți greșit, nu vreau să sune răutăcios, dar e neașteptat ca tocmai Violet să aibă o întâlnire, pentru că dacă îl cunosc bine, și o fac, Violet nu a avut în viața lui o întâlnire. One night stands, sau cum le zice, da, desigur. Umblat hai hui cu tot felul de dubioși găsiți prin club? Categoric. Dar întâlnire pe bune, niciodată! Nici măcar cu... mă rog, nu contează. Presupun că era de așteptat, la urma urmei Rojo și Naranja sunt și prima lui relație pe bune, cât de pe bune poate fi o relație poliromantică pentru o persoană fără pic de experiență în demeniul ăsta. Nu că eu aș avea mai multă, Cyan e prima persoană cu care am avut și a doua întâlnire...
- Ți se pare că eu râd?
Întreabă cățelușul lui Violet pe un ton oarecum amenințător, dar nu suficient cât să mă intimideze pe mine. Preț de câteva clipe ne holbăm efectiv unul la altul, până când mă plictisesc de concursul nostru de clipit și îmi închid ochii ridicând din umeri. Mă întorc cu fața spre bar, iar Violet se așază lângă mine, urmat de Rojo care stătea în stânga lui.
CITEȘTI
It's Not Incest!
RomanceVolumul #1: My Babysitter Volumul #2: Your Babysitter Volumul #3: I Loved You... ~Black's Story~ Volumul #4: It's Not Incest! Volumul #5: - Volumul #6: The Third Wheel Minunat! Incest, dublu incest sau chiar triplu dacă și ei se plac reciproc, presu...