Capitolul 96.

571 59 9
                                    

Naranja's p.o.v.

- De ce trebuie să facem asta?

Întreabă Violet, pe fața lui făcându-și apariția o expresie inconfortabilă.

- Pentru că vreau să văd, dar nu trebuie dacă nu vrei.

Răspund eu, asigurându-l că e ok să refuze, în timp ce îmi pun mâinile în sân și privesc când spre el, când spre Rojo.

- Nu e că nu vreau, doar că e puțin ciudat să o facem în timp ce tu stai și te uiți la noi. Nu sunt obișnuit să am public.

- Pentru toate e un început. Doar... concentrează-te pe mine.

Spune Rojo, punându-și mâna pe obrazul lui Violet și mângâindu-l ușor. Violet afișează un micuț zâmbet în timp ce își mută privirea pe Rojo, apoi își întinde mâinile și le înfășoară în jurul gâtului acestuia. 

- Voi încerca.

Șoptește el, trăgându-l pe Rojo peste el și lipindu-și buzele de ale lui. Deși Violet era inițiatorul sărutului, nu trece mult și Rojo preia controlul, adâncindu-l și făcându-l din ce în ce mai intens cu fiecare secundă, în timp ce mâinile lui se strecoară sub tricoul lui Violet. Sărutul lor continuă preț de câteva clipe, până când Violet îl rupe scoțând un geamăt. 

- M-ai speriat!

- Scuze.

Spune Rojo, ridicându-i tricoul lui Violet și continuând ce făceau mâinile lui sub el. Judecând după reacția lui Violet sub atingerile lui, Rojo știa bine ce face. Chiar dacă erau doar niște mângâieri, săruturi sau mușcături ici și colo, Violet nu ezita să scoată câteva gemete care să îl încurajeze pe Rojo să continue, ceea ce era atât excitant cât și adorabil de privit. 

După câteva clipe în care cei doi se sărută și se ating unul pe altul, părând pierduți în lumea lor, cu ajutorul lui Violet, Rojo reușește să îndepărteze piesele vestimentare care stăteau între ei doi, iar acțiunea propriu zisă poți spune că abia acum începe cu adevărat. 

- Ai vreo preferință cum vrei să facem asta?

Întreabă Rojo, rupând pentru prima dată contactul vizual cu Violet și ridicându-și privirea spre mine. La rândul lui, Violet privește cu ochii peste cap la mine, mușcându-și buza de jos și așteptând răspunsul meu. 

- Nu tocmai, cum o faceți de obicei e bine.

Cei doi au un schimb de priviri unul cu altul, apoi încep să chicotească, ceea ce mă face să îi privesc cu o sprânceană ridicată.

- Nu putem să o facem toată noaptea, Naranja, mai avem și alte lucruri de făcut în program.

Spune Rojo, rânjind la mine și făcându-mi cu ochiul, lucru care îmi dă de înțeles că după Violet e rândul meu, și mă face să roșesc.

- În cazul ăsta... cum vă place vouă mai mult.

Spun eu, privind în altă parte și acoperindu-mi fața cu mâna, în încercarea de a-mi ascunde roșeața din obraji. Când văd că niciunul din ei nu spune nimic, trag cu coada ochiului la ei și îl văd pe Rojo dând din cap în semn că da, încă cu un rânjet pe buze, înainte de a-și muta înapoi atenția pe Violet și a-i captura buzele într-un sărut. Odată ce atenția lor revine asupra celuilalt, îmi întorc privirea spre ei și continui să urmăresc spectacolul, mușcându-mi buza ocazional și înghițind în sec. 

- Cred că e destul foreplay, acum să punem chestia asta.

Spune Rojo, lăsând pe pat sticla cu lubrifiant pe care o folosise pe Violet mai devreme și luând un prezervativ în loc. 

It's Not Incest!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum