Rojo's p.o.v.
- Hey, pui!
Se aude dintr-odată o vocea atât de binecunoscută mie spunând, făcându-mă să tresar, din moment ce eram destul de sigur că baia era goală când am intrat. Privesc în stânga și în dreapta, căutând-o pe Velvet cu privirea, apoi tresar încă o dată, când aceasta apare din senin în spatele meu.
- Velvet! De câte ori trebuie să îți spun să nu mai faci asta?! Vrei cu disperare să îmi dai un atac de cord?!
Strig eu, fixând-o cu privirea în timp ce îmi pun o mână în dreptul inimii, pentru a încerca să calmez bătăile ei accelerate. Aceasta mă privește zâmbind, apoi își dă jos gluga pe care o avea pe cap și își pune mâinile în sân, spunând:
- Ești prea tânăr să faci atac de cord.
- Asta nu scuză- Ia stai așa! Tu cum te-ai spaunat aici?! Sunt aici de când clubul era cafenea și nu te-am văzut intrând!
Spun eu, analizând-o pe Velvet pe toate părțile, de parcă aș putea obține vreun răspuns așa.
- Am secretele mele.
Spune ea, începând să chicotească.
- Presupun că nu ai de gând să le împărtășești cu mine, nu-i așa?
- Dacă aș face-o, n-ar mai fi secrete.
Îmi dau ochii peste cap la comentariul ei, apoi mă întorc cu spatele la ea.
- Te superi?
- Ești invitatul meu.
Las să îmi scape un oftat, deja conștient că era puțin probabil să am parte de intimitate, mai ales în baia asta, apoi spun:
- Întoarce-te cu spatele.
Inițial, Velvet nu pare că are de gând să facă cum i-am spus, ceea ce nu m-ar fi surprins prea mult, dar până la urmă o aud întorcându-se. Răsuflu ușurat că măcar am puțină intimitate, apoi mă încrunt când o aud pe Velvet spunând:
- Nu e ceva ce nu am mai văzut până acum, știi?
- Da, păi eu nu am mai avut spectatori și nici nu vreau să am, deci rămâi întoarsă dacă nu ai de gând să ieși.
Aveam eu un presentiment că trebuia să merg la altă baie. De ținut minte, când vreau să folosesc baia pentru scopul ei normal, în loc să stau la bârfă cu Velvet, merg la baia fetelor.
***
După ce mi-am terminat treburile și m-am spălat pe mâini, eu și Velvet am stat de vorbă și am discutat despre faptul că nu am o problemă dacă vreau intimitate în baie, și nici nu mi-am dat seama cât de mult timp a trecut, până nu m-am întors înapoi la bar, unde am fost întâmpinat de o priveliște nu tocmai pe placul meu.
- Ce i-ai făcut iubitului meu?!
Întreb eu, scrâșnind din dinți când văd în ce stare se afla Violet. Lime ridică mâinile în semn că el n-a făcut nimic, în timp ce Violet se întoarce spre mine și mă privește cu un zâmbet straniu pe față. Până să apuc eu să mai spun și altceva, Violet se ridică și îmi sare în brațe, la propriu, mai-mai să mă doboare, dacă nu mi-aș fi folosit toată forța să îl prind.
- Rojo... unde ai fost? Mi-a fost dor de tine!
Spune Violet, smiorcăindu-se în timp ce mă ținea strâns și își ascundea fața în gâtul meu, lăsând pe el ocazional câte un sărut.
- Vorbește acum sau te omor cu mâinile goale!
Strig eu pe un ton dur, adresându-mă evident lui Lime, în timp ce mă chinuiam să îl țin pe Violet, care era agățat de mine ca un urs Koala.
CITEȘTI
It's Not Incest!
RomanceVolumul #1: My Babysitter Volumul #2: Your Babysitter Volumul #3: I Loved You... ~Black's Story~ Volumul #4: It's Not Incest! Volumul #5: - Volumul #6: The Third Wheel Minunat! Incest, dublu incest sau chiar triplu dacă și ei se plac reciproc, presu...