Capitolul 82.

672 56 9
                                    

Violet's p.o.v.

Nu credeam că există cineva care să aibă mai multă energie ca Naranja... M-am înșelat, m-am înșelat atât de tare! În viața mea, nu am făcut-o de atâtea ori și în atâtea poziții, toată noaptea! Au fost pe putin 5 runde doar în pat, cu și fără protecție, iar după ce am terminat, Rojo m-a ajutat să mă spăl și am mai facut-o și în duș de 3 ori în 3 poziții diferite... Cred că ar trebui să mă apuc să fac sport, nu mai pot să îi fac față, mă ucide spatele! Și eu care credeam că yoga e destul... Aparent nu e, când o faci cu un fan al sportului ca Rojo, care nu se poate abține!

Mă întorc pe o parte și dau cu ochii de motivul pentru care mă doare atât de tare corpul, dormind liniștit lângă mine. Îl privesc preț de câteva clipe, după care mă încrunt și încep să îl împung cu un deget, pentru că mă enervează gândul că după tot ce mi-a făcut aseară el poate dormi așa liniștit, în timp ce spatele meu urlă de durere.

- Trezește-te. Trezește-te!

Mârâi iritat când văd că nu avea nici cea mai mică intenție să se trezească, ba mai mult chiar își întinde mâinile după mine în somn și încearcă să mă ia în brațe. Mă întorc cu spatele la el și îi desfac brațele, care se înfășuraseră în jurul meu între timp, și mă dau jos din pat. Mă încrunt și mai tare când văd cât era ceasul, iar o parte din mine e gata să meargă la bucătărie, să ia două tigăi și să le lovească una de alta, doar pentru a-l trezi pe Rojo, dar cum sunt și am fost mereu un om bun, alung gândul ăsta din minte și merg împleticindu-mă până la baie.

Dau drumul la apă și adaug câteva săruri și multă spumă, apoi scap de singura piesă vestimentară pe care o aveam pe mine și intru în cadă, cu toate că făcusem deja un duș înainte de culcare, în speranța că mă va lăsa durerea de spate.

Inspir adânc parfumul sărurilor de baie și al gelului de duș cu miros de afine, simțind cum sunt cuprins de nostalgie. Îmi închid ochii și mă las în jos, până când nivelul apei îmi ajunge la nas, golindu-mi complet mintea. După câteva clipe îmi deschid ochii și mă ridic înapoi în poziția inițială, lăsând să îmi scape un oftat profund.

- Aseară a fost... fantastic!

Spun eu, nu tocmai sigur dacă roșeam din cauza amintirii mele cu Rojo sau pentru că am stat prea mult în apă fierbinte. Scot dopul, apoi ies din cadă și îmi înfășor în jurul meu primul prosop pe care îl prind la mână, care se întâmplă să aparțină lui Rojo. 

- Miroase ca el...

Șoptesc eu, simțind cum un fior îmi trece pe șira spinării când îmi imaginez brațele lui Rojo în jurul meu, în locul prosopului lui. Încep să mă șterg, apoi merg înapoi în dormitor. Îmi iau câteva haine curate, respectiv lenjerie și mă îmbrac. Privesc spre ceasul din perete, pufnind din nas când văd cât de devreme era încă, apoi mă întorc în pat pentru a recupera câteva ore pierdute de somn. Mă întorc de pe o parte pe alta, încercând să găsesc o poziție confortabilă, și mă trezesc din nou cu fața spre Rojo. Mă încrunt la el, apoi oftez și mă ghemuiesc lângă el, acesta înfășurându-și brațele în jurul meu imediat ce mă simte.

- Sunt supărat pe tine și în același timp nu sunt.

Șoptesc eu, ascunzându-mi fața în peiptul lui și răspunzându-i la îmbrățișare.

Nu sunt supărat pe el, sunt doar irascibil din cauza durerii, Rojo a fost minunat aseară, puțin stângaci, dar cine nu e la început? Nu ne-am născut învățați, dar pentru un virgin a făcut-o bine, chiar... foarte bine! Din câți parteneri am avut, și am avut destui, niciunul, nici măcar Naranja, nu a fost atât de gentil și grijuliu cu mine, ca Rojo. El e singurul care mi-a respectat preferințele și s-a străduit să facă totul cât mai confortabil pentru mine...

It's Not Incest!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum