Naranja's p.o.v.
- Micul dejun făcut de mătușa Iris e delicios, dar nimic nu se compară cu mâncarea făcută de mama!
Spune Rojo, întinzându-se pe canapea și mângâindu-și stomacul.
- Asta pentru că ești obișnuit cu ea. Dă-te mai încolo!
Rojo își dă la o parte picioarele, apoi se ridică, sprijinindu-se de unul din brațele canapelei. Mă așez lângă el, apoi dau drumul la televizor și schimb canalele de pe unul pe altul, plictisit.
- Adică mâncarea ei nu e bună?
- Nu am spus asta, am zis că ești obișnuit cu ea, cum Violet e obișnuit cu mâncarea simandicoasă făcută de unchiul Azul, dar asta nu înseamnă că nu îi place și ce gătește mama sau mătușa Iris.
Rojo mă privește cu o sprânceană ridicată, dar nu zice nimic, peste noi lăsându-se liniștea până când, dintr-o dată, telefonul lui începe să sune. Rojo își scoate telefonul din buzunar și îl analizează, apoi se ridică în picioare și spune:
- Că vorbeam de lup, mă sună unchiul Azul...
- Răspunde-i.
Spun eu, puțin surprins. Unchiul Azul nu prea e genul care să sune rudele, nu că unchiul Grey ar fi, dar oricum ai da-o, niciunul din ei nu îl sună niciodată pe Rojo.
- Asta aveam de gând să fac. Alo?
Rojo merge până la fereastră și continuă să vorbească la telefon, în timp ce eu continui să butonez telecomanda, până când mă plictisesc și în cele din urmă sting televizorul. N-am fost niciodată mare fan TV, e plictisitor, prefer mai mult cărțile, care măcar sunt interesante.
- Bine, mă bucur să aud asta. Și eu te iubesc, pa!
Îl aud pe Rojo spunând, înainte de a închide apelul și a se întoarce spre mine.
- Deci, ce voia?
Întreb eu.
- Era Violet.
- Mi-am cam dat seama și singur de asta. Dacă te-a sunat de pe telefonul lui bănuiesc că totul e bine între el și tații lui?
Rojo se așază pe canapea lângă mine, apoi își dă capul pe spate și oftează. Îl privesc cu o sprânceană, dar nu spun nimic, așteptând să îmi zică el.
- Și-a stricat telefonul, din nou, dar în rest totul e bine. Au discutat și au lămurit toate neînțelegerile. Unchiul Azul chiar e tatăl lui și nu l-a înșelat pe unchiul Grey, totul s-a întâmplat consensual.
- Era de așteptat, unchiul Azul nu l-ar înșela niciodată pe unchiul Grey. Ce idiot!
- Azul?
- Violet.
Îl corectez eu. Rojo mă privește încruntat, dar expresia de pe fața lui nu mă intimidează câtuși de puțin și continui:
- S-a învârtit în cercuri atâta timp când putea să se ducă direct la cei doi și să discute! Ar fi sărit peste stres și peste drama inutilă din ultimele, cât? Trei săptămâni?
- Ai dreptate, dar... na. Știi și tu cum e el!
- Știu. Au vorbit și despre ce s-a întâmplat la club aseară?
Întreb eu. Rojo își scutură ușor capul, apoi spune:
- Încă nu.
- Ar fi bine să nu amâne asta...
CITEȘTI
It's Not Incest!
RomanceVolumul #1: My Babysitter Volumul #2: Your Babysitter Volumul #3: I Loved You... ~Black's Story~ Volumul #4: It's Not Incest! Volumul #5: - Volumul #6: The Third Wheel Minunat! Incest, dublu incest sau chiar triplu dacă și ei se plac reciproc, presu...