Violet's p.o.v.
- Așa, Rojo, ia-o cât de agânc poți tu și ai grijă la dinți.
Spun eu, punându-mi mâna pe capul lui Rojo și împingându-l ușor în jos, pentru a-mi permite să intru mai adânc în gura lui.
- Î-Încerc...
- În timp ce sugi, încearcă să îți folosești și limba... Hmm... Da, asta e, bun băiat!
Las să îmi scapă câteva gemete, în timp ce îmi trec degetele prin părul lui roșu și încerc să intru mai mult în gura lui, savurând din plin senzația umedă și călduță din interiorul ei. Rojo își ridică privirea spre mine cu lacrimi formându-i-se în ochi, și amenințând să cadă în orice moment. Îi șterg lacrimile și îi ofer un zâmbet, apoi îmi pun iar mâna pe capul lui, ghidându-l.
- E bine, în sus și în jos...
Așa ca viața mea. Într-un minut mă simt de parcă sunt deasupra tuturor și am tot ce mi-aș putea dori, iar în următorul sunt la pământ și nimic din ce știam nu mai are nicio valoare.
Cred că a trecut în jur de o săptămână, poate două, nu sunt sigur, vara nu prea am noțiunea timpului, plus că nu mi-am bătut prea mult capul să țin minte, de când am început să stau la Iris Club. Indigo îmi cunoaște deja situația și a promis că nu va spune nimic nimănui, pe când mami Iris a încercat în primele zile să afle ce s-a întâmplat, dar am refuzat să îi spun. Deși nu cred că are a face cu marea schemă a lui Azul, tot nu o pot privi la fel cum o priveam și am rețineri în privința ei. Cu toate astea, mă bucur că m-a lăsat să stau aici oricum și nu a mai pus întrebări. Presupun că o mamă în viața cuiva chiar contează. Uneori mă întreb cum ar fi fost tati Grey dacă Black nu s-ar fi comportat cu el mai mult ca o mamă, decât ca un tată. Pff, că vorbeam de tați, al meu nu ar face niciodată asta pentru mine, tot ce face el e să se comporte ca un amant și să îi ofere sex lui tati Grey ori de câte ori i se cere, cel mai probabil pentru a se revanșa că l-a înșelat și m-a avut pe mine. Acum încep să înțeleg de ce ei doi nu s-au căsătorit! Cine ar lua de soț un amant care mai și înșală?
Îmi amintesc ultima dată când am fost acasă pentru a-mi lua niște haine de schimb, n-a fost deloc frumos. M-am certat cu Azul fără a avea un motiv întemeiat, dar mă puteți judeca? De fiecare dată când îl văd simt că îmi fierbe sângele în vene și îmi iese fun pe nări și pe urechi. Cât ne-am certat de când stau aici și până în prezent, nu ne-am certat în toți cei aproape 20 de ani ai mei! Și regret atât de mult, dar în același timp nu îmi pare rău. Poate dacă mi-ar fi spus de la început că sunt copil din flori și nu m-ar fi lăsat să trăiesc o minciună roz, lucrurile ar fi stat altfel. Sunt o persoană înțelegătoare, mereu am fost și mereu voi fi. Nu am presat-o niciodată pe Indigo să îmi spună ce s-a întâmplat cu tatăl ei, sau pe mami Iris, nici pe mătușa Navy care a studiat economie și mai știu eu ce și a sfârșit ca menajeră, nici pe bunicul Shiro care nu și-a cunoscut tatăl, sau pe Naranja care nu și-a cunoscut părinții sau chiar pe tati Grey. Nu! Am fost mereu cât se poate de înțelegător și nu am întrebat niciodată de ce ceva era așa cum era. Pur și simplu! Sigur exista un motiv pentru asta.
Sigur există unul și acum, doar că e dincolo de puterea mea de înțelegere și aici trag linia. Nu pot înțelege de ce l-a înșelat, ce a determinat asta și de ce nu mi s-a spus adevărul. Sunt sigur că o parte din vină e și a lui tati Grey, la urma urmei oamenii nu înșeală fără motiv, iar el știe că sunt fiul biologic al lui Azul, din moment ce m-a adoptat.
Poate fi asta un mod de a-l pedepsi pe Azul? M-a luat de lângă el și a devenit el tatăl meu în fața legii și m-a păstrat cu ei pentru a-i aminti mereu ce a făcut? Este o posibilitate și asta, deși dacă ar fi cazul, nu cred că m-ar iubi amândoi atât de mult. Sau poate se prefac că mă iubesc și s-au prefăcut în tot timpul ăsta! Nu știu, dar dacă chiar sunt modul prin care tati Grey își ia revanșa, nu pot spune că îmi pare rău pentru Azul.
CITEȘTI
It's Not Incest!
RomanceVolumul #1: My Babysitter Volumul #2: Your Babysitter Volumul #3: I Loved You... ~Black's Story~ Volumul #4: It's Not Incest! Volumul #5: - Volumul #6: The Third Wheel Minunat! Incest, dublu incest sau chiar triplu dacă și ei se plac reciproc, presu...