Capitolul 67.

674 55 24
                                    

De când nu ne-am mai văzut, multă vreme a trecu- Oricum! Scuze pentru absența mea îndelungată, facultate, sesiune, chestii, știu că nu interesează pe nimeni, să trecem direct la subiect! Cum nu am mai scris de ceva timp, și a trecut destul de mult de ultima dată, m-am gândit să facem un Q&A dacă vreți, până îmi pun și eu ideile în ordine ca să îmi reintru în mână și să mă apuc din nou de postat. Ce ziceți? Știți cum stă treaba, nu mă mai lungesc, dacă vreți Q&A lăsați întrebări. Lectură plăcută, spor la citit și ne vedem când ne-om vedea!

Rojo's p.o.v.

- Ce îi poate lua atât?

- Habar n-am, dar mai bine fără ea.

- Ce vrea să însemne asta?

Îmi ridic privirea din telefon când aud conversația celor doi, presimțind începutul unei certe. Violet îl fixa pe Naranja cu privirea, ușor încruntat și cu mâinile în sân, în timp ce fratele meu se uita la Violet fără a fi câtuși de puțin intimidat, ceea ce mă face să oftez.

Am fost așa naiv să cred că lucrurile se vor îndrepta între cei doi, acum că Green a ieșit din peisaj...

- E enervantă.

Spune Naranja pe un ton serios, care mă ia prin surprindere atât pe mine cât și pe Violet. La auzul cuvintelor lui, Violet se încruntă și mai tare și strigă la el:

- Ginger! Cum poți spune asta despre ea?! E prietena mea!

- Tocmai, e prietena ta, nu a mea. 

- Ce e cu tine? Chiar părea că vă înțelegeți bine, că sunteți pe aceeași lungime de undă și acum...

- Doar pentru că gândim la fel în anumite privințe, nu înseamnă că din senin suntem prieteni sau mai știu eu ce. Și oricum, chiar dacă am fi, nu e problema mea ce face ea sau pe unde umblă.

- Eu îmi fac griji pentru ea, iar tu...

Violet nu își duce propoziția până la capăt și pufnește din nas când îl vede pe Naranja ridicând din umeri nepăsător, apoi se ridică în picioare.

- Nici măcar nu îți pasă! Merg să văd unde s-a dus.

Spune el, pe un ton ferm, înainte de a dispărea în mulțime. Odată rămași singuri, mă întorc spre fratele meu, care își vedea de băutura lui ca și când nimic nu s-ar fi întâmplat și las să îmi scape un oftat zgomotos pentru a-i atrage atenția asupra mea.

- Ce e cu gelozia asta?

Întreb eu, luându-l pe nepregătite și făcându-l să se înece. Naranja lasă jos paharul și începe să tușească, în timp ce eu îl bat pe spate numaidecât pentru a-l ajuta să își revină.

- Despre ce gelozie vorbești?

Întreabă el, odată ce își revine și se oprește din tușit.

- Nu juca jocul ăsta cu mine.

- Nu joc niciun joc. Nu sunt gelos pe ea sau pe Green.

- N-am zis nimic de el.

- Mă rog.

- Naranja...

- Nu sunt gelos, Rojo, doar mă irită atitudinea ei față de Violet. Da, știu și eu cum poate fi, dar are cele mai bune intenții și nu merită modul în care se comportă ea cu el. Cred că îl prefer pe Green în locul ei, el măcar e de treabă.

Îl privesc pe Naranja surprins, neștiind efectiv cum să reacționez. Și cum ai putea să reacționezi într-o astfel de situație? Un astfel de răspuns e atât de... necaracteristic și totuși atât de caracteristic lui Naranja... nici nu știu... Oftez, apoi îmi pun mâna peste a lui și o strâng ușor în timp ce spun:

It's Not Incest!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum