Capitolul 14.

753 82 13
                                    

Rojo's p.o.v.

- Ce îi ia atât?

Întreb eu, foindu-mă de colo până colo în faţa cinematografului, cu Naranja la umbra unui copac din apropiere urmărindu-mi atent fiecare mișcare.

- Ești sigur că a zis că vine?

Strigă Naranja la mine. Mă opresc din a mă învârti în cerc precum un căţel ce își urmărește coada și privesc în direcţia lui.

- Da! A zis că va fi aici!

- Poate ne-a tras clapa.

Spune Naranja apropiindu-se de mine. Îl privesc încruntat și pufnesc din nas, apoi îmi pun mâinile în sân.

- Violet nu ar face asta.

- Nu zău. Și acum, mă rog, ce face? Eu unul nu îl văd aici.

- Poate că e blocat în trafic.

- Azi chiar nu e așa aglomerat, pentru o zi de duminică.

- Îl sun!

- Sună-l.

Îmi scot telefonul din buzunar și îl apelez pe Violet. Aștept să sune dar nimic. Violet nu răspunde.

- Deci?

Întreabă Naranja cu o sprânceană ridicată când vede că îmi bag telefonul la loc în buzunar.

- Căsuţa vocală.

- Păcat. Deci mergem?

- Cum să mergem fără el?

- Așa bine. Intrăm înăuntru. Cumpărăm bilete, eventual popcorn și suc dacă vrei tu. Mergem în sală. Ne găsim locurile. Ne așezăm. Așteptăm să înceapă. Ne uităm la fil-

- Știu și eu cum funcţionează.

- Păi și atunci?

- Am stabilit că mergem cu toţii!

Protestez eu. Naranja își dă ochii peste cap, apoi spune:

- După cum poți vedea, Violet nu e aici și nici nu cred că va fi. Ce e rău în a merge fără el? Îți displace ideea de a merge la film cu mine? Doar noi doi?

Îl privesc pe Naranja surprins și îmi scarpin ceafa jenat, evitând contactul vizual.

Normal că nu îmi displace ideea! Aș adora asta, dar vreau să mergem toți trei, așa cum am promis că vom face. Nu ar fi corect față de Violet dacă am merge fără el.

- Ok, bine, fie.

Îmi mut privirea pe Naranja când îl aud și clipesc în mod repetat în confuzie. Naranja pare să observe asta. Își lasă brațele pe lângă corp și continuă:

- Hai să mergem după el.

- Serios?

Întreb eu, nevenindu-mi să cred că Naranja e dispus să facă asta. Un zâmbet își face apariția pe fața mea când îl văd dând din cap în semn că da și mă abțin cu greu să nu sar pe el să îl iau în brațe. 

Rezistă, Rojo, rezistă! Sunteți în public! Dar imediat ce nu mai sunteți, sari pe el!

Zis și făcut. Eu și Naranja începem să mergem spre casa lui Violet, și imediat ce am ajuns într-o zonă lăturalnică am sărit în spatele lui, luându-l prin surprindere și mai mai doborându-l, dacă aș fi folosit mai multă forță.

- Ce crezi că faci? Dă-te jos de pe mine.

Spune Naranja autoritar începând să se scuture ca să mă facă să îi dau drumul. Pufnesc din nas și strâmtoarea mea devine și mai strânsă și îmi înfășor picioarele în jurul bazinului său. 

It's Not Incest!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum