Rojo's p.o.v.
- Wow, sunt o grămadă de informații de asimilat...
Spune Lime, privind în jos spre telefonul lui, pe care nu l-a lăsat din mână încă de când Violet și Indigo au început să îi povestească tot ce a ratat în cele trei luni în care nu a fost aici. De la modul în care ne-am cuplat noi doi/trei, la ruperea logodnei dintre Violet și Indigo, urmată de descoperirea că unchiul Azul e tatăl lui Violet, moartea lui Mr. Green și apariția lui... Green, omul, și nu în ultimul rând motivul pentru care Naranja nu e cu noi astăzi și cum s-au cunoscut Indigo cu Cyan, într-adevăr o grămadă de informații de asimilat, pe care nu îmi explic cum le-a înțeles el, dacă pe tot parcursul poveștii se juca pe telefon.
- Ce-i drept, chiar mă întrebam dacă Rojo e și el adoptat de familia ta, sau așa ceva.
Adaugă el, ridicându-și în sfârșit privirea din telefonul ăla și întorcându-și capul spre Violet și mine, care ne uitam amândoi la el confuzi.
- Ce vrea să însemne asta?
Întreb eu, încruntându-mă la el.
- Nimic rău, doar că mi se părea că voi doi semănați destul de bine și mă întrebam dacă sunteți pe bune veri sau e doar unul din momentele alea când două persoane petrec atât de mult timp împreună încât încep să semene.
- Semănăm?
Întreabă Violet, întorcându-se spre mine și privindu-mă întrebător, la care eu doar ridic din umeri, neavând nici cea mai vagă idee despre ce tot îndrugă Lime acolo.
- Nu așa mult ca niște frați sau ca tine și tatăl tău, dar aveți o figură asemănătoare, se vede că sunteți rude.
Explică el, gesticulând spre propria față, pentru a ne arăta cum semănam eu și Violet. Privindu-l pe el, inconștient, ne ducem și noi doi mâna la față, imitându-l, de parcă așa am putea vedea ce parte din figura noastră semăna.
- Presupun că are logică, doar tații noștri sunt frați.
Spune Violet dintr-odată, întorcându-se spre mine și oferindu-mi un zâmbet, pe care i-l întorc.
- Lăsând la o parte asemănarea dintre voi doi, acum sunt și mai curios cum arată Cyan și dacă seamănă și ea cu voi, din moment ce e verișoara voastră.
- Teoretic vorbind, e mătușa noastră, și verișoara taților noștri.
Spune Violet zâmbind.
- Ok, pauză din nou. Aveți cel mai complicat arbore genealogic din câte am întâlnit vreodată! Întâi mama ta, e mătușa tatălui lui Violet, apoi celălalt tată al lui Violet e fratele mai mare al soțului mamei tale... Sunt prea treaz ca să înțeleg toate astea, fă-mi plinul!
Spune Lime, gesticulând spre mine, sau spre Violet, când menționa vreunul din părinții noștri, apoi împingând halba goală spre Indigo, pentru ca aceasta să i-o umple din nou.
***
- Lucrurile sunt așa complicate acum, viața era mult mai ușoară când eram adolescenți... Și noi ca fraierii nu am știut să o apreciem când am avut ocazia...
- Vorbești ca un om bătrân, Lime.
Spune Violet, punându-și mâna pe umărul lui Lime, la care acesta se întoarce spre el și îl privește cu o sprânceană ridicată, de parcă tocmai i-a insultat toată familia.
- Sunt un om bătrân și trecut prin viață.
- Ai 20 de ani, cât de trecut prin viață să fii?
CITEȘTI
It's Not Incest!
RomanceVolumul #1: My Babysitter Volumul #2: Your Babysitter Volumul #3: I Loved You... ~Black's Story~ Volumul #4: It's Not Incest! Volumul #5: - Volumul #6: The Third Wheel Minunat! Incest, dublu incest sau chiar triplu dacă și ei se plac reciproc, presu...