Crăciun fericit tuturor!🎄🎁🎉 Îmi pare rău că anul ăsta nu v-am pregătit niciun cadou, facultatea îmi ocupă mai mult timp decât mă așteptam, dar vă promit că mă voi revanșa eu.😉 Până atunci, spor la citit, lectură plăcută și sărbători fericite!^^
Rojo's p.o.v.
- Sunt așa stresat!
Spune Violet, învârtindu-se în cercuri de colo până colo în așteptarea verdictului din partea mătușii Iris.
- Liniștește-te, nu tu ești interveviat.
Spune Naranja, ceea ce îl face pe Violet să se oprească în loc și să se încrunte la el, doar pentru a începe iar să se învârtă după câteva secunde.
- Nu ajuți, Naranja!
Spun eu de-a dreptul iritat de atitudinea lui.
E în interesul tuturor ca Green să se descurce și să obțină jobul oferit de mătușa Iris. Ar putea să arate măcar puțină empatie, mai ales ținând cont de faptul că el vrea cel mai mult ca Green să plece, dar nu! El alege să se comporte imatur! Și cică eu sunt copilul!
- Nici nu încercam.
Răspunde el nonșalant, dându-și ochii peste cap. Pufnesc din nas, dar nu spun nimic, pe când Violet pare să ignore comentariul lui Naranja și își scoate telefonul din buzunar pentru a verifica cât este ceasul pentru a 10-a oară în ultimele 5 minute.
- Cât poate dura un interviu?!
Exclamă el din senin, atrăgându-ne atenția tuturor asupra lui.
- Habar n-am, n-am fost la niciunul până acum.
Răspunde Naranja.
- Nici eu.
Violet dă din cap dezaprobator spre mine și Naranja, apoi se întoarce spre Indigo, cu o sclipire stranie în ochi. Aceasta pare să observe și își pune mâinile în sân, privindu-l cu o expresie amenințătoare pe față.
- Nici să nu încerci...
Îl avertizează ea, la care el își dă ochii peste cap.
- Voiam doar să te întreb cât durează un interviu.
Indigo se relaxează vizibil când aude întrebarea lui, totuși nu își lasă garda jos, apoi spune:
- Vreo 5-10 minute în general, acum depinde și de intervievator și de cel intervievat.
- Asta nu mă ajută prea mult... Chiar vreau să reușească!
- De ce?
Întreabă Indigo, sprijinindu-se de un perete. Violet o privește clipind în mod repetat, apoi spune:
- În primul rând... pentru propriul lui bine.
- Vai, ce drăguț ești tu.
- Dacă ești sarcastică, adevărul nu se va schimba.
Spune Violet foarte sigur pe el, trecându-și o mână prin păr și rânjind la ea. Indigo își dă ochii peste cap, apoi întreabă:
- În al doilea rând?
- În al doilea rând, dacă obține jobul, se poate muta în sfârșit de la noi.
Spune el, trăgând cu coada ochiului la Naranja, care nu pare să observe gestul lui.
- Se poate muta chiar și dacă nu primește jobul.
- În numele a tot ce e mov, odată și pentru totdeauna, nu am de gând să îl dau afară pe Green!
CITEȘTI
It's Not Incest!
RomanceVolumul #1: My Babysitter Volumul #2: Your Babysitter Volumul #3: I Loved You... ~Black's Story~ Volumul #4: It's Not Incest! Volumul #5: - Volumul #6: The Third Wheel Minunat! Incest, dublu incest sau chiar triplu dacă și ei se plac reciproc, presu...