Capitolul 83.

698 48 1
                                    

Indigo's p.o.v.

- Deci... am observat că sunteți prietene foarte apropiate, din moment ce aveți petreceri în pijamale și împărțiți haine. Cum v-ați cunoscut? Și când? De ce nu ne-ai spus nimic despre prietenia voastră, Cyan?

Întreabă tatăl ei, Dark, privindu-ne pe amândouă cu un zâmbet mare pe buze. Preț de câteva clipe, niciuna din noi nu spune nimic, ceea ce îl face pe Dark să continue:

- Știți, uneori îmi făceam griji și mă întrebam dacă am făcut o treabă bună când am crescut-o pe Cyan, din moment ce nu avea nicio prietenă. De asta mă bucur atât de mult să aflu că voi două sunteți prietene bune!

Celălalt tată al lui Cyan își pune mâna peste a lui Dark, iar acesta privește spre mâinile lor și îi zâmbește partenerului său.

- Ți-am spus de atâtea ori, dacă Black a putut, poși și tu, iar din câte știu eu, tu ai făcut-o mai bine decât el.

Spune Luz pe un ton serios, din care îmi dă de înțeles că nu îl simpatizează prea mult pe Black. Lucru care e de înțeles, din moment ce Dark și Black au fost împreună cu mult timp în urmă și au lăsat un impact enerm unul în viața celuilalt. Cel puțin așa mi s-a spus, nu știu alte detalii.

- Hai să nu începem discuția asta, nu îi poți compara pe Cyan și Grey. Revenind, cum v-ați cunoscut?

- Ne-a făcut cunoștiință Naranja, cu vreo lună în urmă.

- Oh, dacă el v-a făcut cunoștiință, atunci pot sta liniștit.

- Ajută-mă puțin, Dark,  Naranja e...?

- Fiul nepotului meu, Amarillo.

- Amarillo? 

- Cel care nu te-a plăcut din prima clipă când te-a văzut și venea mereu în vizită.

- Aaaa, fiul lui... Ce pacoste de copil era, Amarillo! Venea mereu pe capul nostru tocmai când lucrurile mergeau bine! Zici că avea un detector sau așa ceva!

- Poftim?

Întreabă Cyan, la fel de confuză ca mine. Deci știu că prin părțile astea, toată lumea e rudă cu toată lumea și nimic nu are logică, dar totuși... Niște explicații ar fi drăguțe.

- E o poveste amuzantă.

Spune Dark, zâmbind doar gândindu-se la ea.

- Povestea noastră de iubire ți se pare amuzantă?

- De-a dreptul comică.

- Poate pentru tine a fost comic, dar pentru mine nu! 

- Înapoi la Cyan și prietena ei!

Spune Dark, bătând din palme. Luz își privește soțul încruntat, dar în cele din urmă își mută atenția pe mine și Cyan la fel ca el.

- Oh nu! Nu poți să aduci vorba de asta, iar apoi să schimbi subiectul. Spuneți toată povestea! Nu am auzit-o niciodată.

Spune Cyan, fixându-și cu privirea părinții. 

- Cum pot să vă împărtășesc lucruri despre povestea noastră de iubire, când voi nu faceți la fel? Ar trebui să fie o încredere reciprocă între noi.

Adaugă ea, când vede că niciunul din ei nu spunea nimic. La auzul cuvintelor ei, atât Dark cât și Luz își măresc ochii în șoc, încercând să proceseze ceea ce tocmai li s-a spus, iar eu îmi simt obrajii înroșindu-se din cauza modului în care cei doi ne priveau.

It's Not Incest!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum